jalkatapit

Aloittaja raukkis, 19.02.12 - klo:14:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Juha - 19.04.12 - klo:15:57
Toimiskohan ihan perus kiveniskuteippi?

Tuollasta en ole koskaan käyttänyt, onko tarpeeksi vahvaa ja pysyykö haarukassa. confused_thinking

jarska

Näin aamutuimaan syttyy ideoita...
alkuperäinen suojus on huomattavasti isompi ja suojaavampi, reiät sopi kohdilleen, mut pientä tuunausta vaadittiin...
pyhkäsin mirkelillä pienen siivun pois takimmaisen reiän alakulmasta, jolloin sopi paikoilleen ja on paljon paree, kyllä mä olen fiksu poika. idea_1 :D

PetsuZX

Lainaus käyttäjältä: jarska - 20.04.12 - klo:08:53
Näin aamutuimaan syttyy ideoita...
alkuperäinen suojus on huomattavasti isompi ja suojaavampi, reiät sopi kohdilleen, mut pientä tuunausta vaadittiin...
pyhkäsin mirkelillä pienen siivun pois takimmaisen reiän alakulmasta, jolloin sopi paikoilleen ja on paljon paree, kyllä mä olen fiksu poika. idea_1 :D

Ei muuta kuin saunaan  peukku_1

Fasu

Näillä keleillä turhautuu ja pyörä tulee ylivarustettua. Edellisessä mopossa ihmettelin jarrussa nenään tulevaa katkua,että onko se rengas tai jarru tai jarruletku.
Kas mokomaa,oikean saappaan kanta oli sulanut vaimentimeen kun koipea veti riittävästi taakse. Kuumana kenkä oli tietysti liukas ja liikkui hyvin.  reps_1
VV

jarska

Tuossa standin päällä kylmätyyppejä ottaessa tuli fiilis, jotta varmaan tekee hyvää mun ajoasennolle kun tapit siirtyi taaksepäin ja aavistuksen ylemmäs.
Sporttinen asento ja väkisinkin paino siirtyy eteenpäin, voipa olla hjuva hankinta tuonkin puolesta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: raukkis - 17.05.12 - klo:14:28
Mites muuten tälläiselle 187cm pitkälle kannattaisi nuo jalkatapit säätää, taisi olla turha investointi kun vakiotapeilla taiteilu onnistui mielestäni helpommin?

Mulla taas helpotti/avitti ajoasentoa oikeeseen suuntaan kun laitteli siirrettävät tapit.
Polvikulmaa helpotti myös ja niistä on jotenkin luonteva ponnistaa kroppaa eteenpäin.

slowrider

17.05.12 - klo:20:14 #51 Viimeisin muokkaus: 17.05.12 - klo:22:11 käyttäjältä slowrider
Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 07.05.12 - klo:12:58

Normitapit on hyvin helppo muuttaa sellaisiksi.

Kertoisitko miten tämä olisi paras toteuttaa? tuollainen budjettiratkaisu kiinnostaisi  peukku_1

edit: otin sit lopulta vakioista sen sokkatapin pois ja pistin tilalle 45mm M8 pultin ja nylon mutterin ja väänsin kunnolla kiinni. Kiinni on ja jos kosketus tulee niin luultavasti sitten antaa periksi ja tappi taittuu, mutta se vain hyvä asia :D

BOLA RACE

Näistä olen moodannut jäykät tapit moneen malliin.
näppärä kaveri tarvittaessa sovittaa näitä vaikka mihin.



ESIM R6:






app

Jäykkä tappi suojaa hyvin mopoa lipatessa. Minulla kului tapista pätkä pois, mutta katteen ym lähes ehjät. kaatumatappi ei edes koskettanut maata, vaan kliponin pään, tapin ja koneen poskisuojan varassa liukui.

Powered by EzPortal