Uusimmat

22 Vieraat, 0 Käyttäjiä

jalkatapit

Aloittaja raukkis, 19.02.12 - klo:14:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Grandi67

No mädärihän otti pois kaatumatapit,kun Motoparkissa jäi polvi tapin ja asfaltin väliin :-X.Eikä tämä tapahtunut kaatuessa respekt_1

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Grandi67 - 28.03.12 - klo:10:55
No mädärihän otti pois kaatumatapit,kun Motoparkissa jäi polvi tapin ja asfaltin väliin :-X.Eikä tämä tapahtunut kaatuessa respekt_1

Ne tapit oli vaan huonossa paikassa.  peukku_1
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 28.03.12 - klo:10:43
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 28.03.12 - klo:10:14
Streethawk tais tehä tuossa jonkin sortin ennätyksen viime kesänä Kemoran ekassa jokkiskisassa kun sai karusellissa kaatumatatinkin maahan ja pysy vielä pystyssä. :D

OHO :o...miten sinne on enää sopinut ukko väliin ja onko kuvia todisteena. :D

Todisteena on naarmut kaatumatatissa ja tuo katuhaukka on kyllä sen verran hoikka kaveri, että taitaa mahtua mopon ja maan väliin makoilemaan vielä vaikka mopon laskis kyljelleen jalkatapin ja kaatumatatin varaan. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Noniih, LighTechin jalkatapit hankittu ja asennettu (öhlins jousi sieltä kurkkii kuvassa) kun PetsuZX:ltä etullisesti sai. shakehands_1
Ja kuvan kera, tottakai, ihan kuin ette olis ennen nähneet...mulle vaan niin uutta ja ihmeellistä.

Bonuksena piruuttani hommasin ja asensin kilvenaluslevyn, prkle teksti meni pieleen, mut en jaksa valittaa, saattoi olla myös oma moka, en muista mitä kirjotin.
Ei ollut tarkotus laittaa nettiosoitetta, vaan pelkkä voorumin nimi, nyt tuli sekasikiö. :D

rranta

Lainaus käyttäjältä: jarska - 18.04.12 - klo:20:17
Noniih, LighTechin jalkatapit hankittu ja asennettu (öhlins jousi sieltä kurkkii kuvassa) kun PetsuZX:ltä etullisesti sai. shakehands_1
Ja kuvan kera, tottakai, ihan kuin ette olis ennen nähneet...mulle vaan niin uutta ja ihmeellistä.

Bonuksena piruuttani hommasin ja asensin kilvenaluslevyn, prkle teksti meni pieleen, mut en jaksa valittaa, saattoi olla myös oma moka, en muista mitä kirjotin.
Ei ollut tarkotus laittaa nettiosoitetta, vaan pelkkä voorumin nimi, nyt tuli sekasikiö. :D
onpas sielä hipo-osaa ja kierrosaikaan vaikuttanee enemmän tuo uus kilven aluslevy  :P

jarska

#35
Lainaus käyttäjältä: rranta - 18.04.12 - klo:20:54
onpas sielä hipo-osaa ja kierrosaikaan vaikuttanee enemmän tuo uus kilven aluslevy  :P

Taatusti, pitää vaan tussata toi fi-teksti piiloon, viallisella ei lähde kuin sekentti. :D


BTW, onko kellään muulla sellasta ongelmaa, et jalkatappisarjan asennuksen jälkeen buutsin kantapää ottas takahaarukkaan ja nirhais ikävästi maalia...nimenomaan vasemmalta puolelta, minne tuli sarjan mukana aika onneton se "nilkkasuoja-rauta"?
Mä käännän muutenki jotennii kummallisesti kenkää sisäänpäin kun on jalka päkiällä ja osui jo alkuperäisilläkin, saatikka sitten nyt kun siirtyi tapit taaksepäin.
Laittelin sinne suojaksi jostain vanhoista tankkitarroista jääneitä palasia, pitää keksiä parempaa jostain.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.04.12 - klo:06:11
Lainaus käyttäjältä: rranta - 18.04.12 - klo:20:54
onpas sielä hipo-osaa ja kierrosaikaan vaikuttanee enemmän tuo uus kilven aluslevy  :P

BTW, onko kellään muulla sellasta ongelmaa, et jalkatappisarjan asennuksen jälkeen buutsin kantapää ottas takahaarukkaan ja nirhais ikävästi maalia...

Jarska....se on ratapyörä...sä tuut kaatumaan sillä...siihen tulee naarmuja. :D
Mut itse aiheeseen: Joissain pyörissä itelläkin ottaa kantapää takahaarukkaan kiinni. En kyllä oo kokenu liian isoks ongelmaks. Radalla tuo saattas häritä enemmän kylläkin. Aika helpostihan noihin tappisarjoihin kuitenki voi väkästellä riittävän kokoisen heel-platen kantapään tueks ja takahaarukan suojaks.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.04.12 - klo:07:46
Jarska....se on ratapyörä...sä tuut kaatumaan sillä...siihen tulee naarmuja. :D
Mut itse aiheeseen: Joissain pyörissä itelläkin ottaa kantapää takahaarukkaan kiinni. En kyllä oo kokenu liian isoks ongelmaks. Radalla tuo saattas häritä enemmän kylläkin. Aika helpostihan noihin tappisarjoihin kuitenki voi väkästellä riittävän kokoisen heel-platen kantapään tueks ja takahaarukan suojaks.

Eiiiiiijjj, siihen ei saa tulla naarmuja :'(... sen pitää olla suomen siistein ratapyörä. :P
Jos jotain liimapohjaista kumimattoo laittelis haarukkaan, rakkaaseen. idea_1 :-* :D

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.04.12 - klo:06:11
BTW, onko kellään muulla sellasta ongelmaa, et jalkatappisarjan asennuksen jälkeen buutsin kantapää ottas takahaarukkaan ja nirhais ikävästi maalia...nimenomaan vasemmalta puolelta, minne tuli sarjan mukana aika onneton se "nilkkasuoja-rauta"?
Mä käännän muutenki jotennii kummallisesti kenkää sisäänpäin kun on jalka päkiällä ja osui jo alkuperäisilläkin, saatikka sitten nyt kun siirtyi tapit taaksepäin.
Laittelin sinne suojaksi jostain vanhoista tankkitarroista jääneitä palasia, pitää keksiä parempaa jostain.
Ei se ole ongelma, se on ominaisuus.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.04.12 - klo:11:19
Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.04.12 - klo:06:11
BTW, onko kellään muulla sellasta ongelmaa, et jalkatappisarjan asennuksen jälkeen buutsin kantapää ottas takahaarukkaan ja nirhais ikävästi maalia...nimenomaan vasemmalta puolelta, minne tuli sarjan mukana aika onneton se "nilkkasuoja-rauta"?
Mä käännän muutenki jotennii kummallisesti kenkää sisäänpäin kun on jalka päkiällä ja osui jo alkuperäisilläkin, saatikka sitten nyt kun siirtyi tapit taaksepäin.
Laittelin sinne suojaksi jostain vanhoista tankkitarroista jääneitä palasia, pitää keksiä parempaa jostain.
Ei se ole ongelma, se on ominaisuus.

Jaa no, mulle on tulossa jotain "kumimattoo" koska en hyväksy tätä ominaisuutta. :)

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.04.12 - klo:11:39
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.04.12 - klo:11:19
Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.04.12 - klo:06:11
BTW, onko kellään muulla sellasta ongelmaa, et jalkatappisarjan asennuksen jälkeen buutsin kantapää ottas takahaarukkaan ja nirhais ikävästi maalia...nimenomaan vasemmalta puolelta, minne tuli sarjan mukana aika onneton se "nilkkasuoja-rauta"?
Mä käännän muutenki jotennii kummallisesti kenkää sisäänpäin kun on jalka päkiällä ja osui jo alkuperäisilläkin, saatikka sitten nyt kun siirtyi tapit taaksepäin.
Laittelin sinne suojaksi jostain vanhoista tankkitarroista jääneitä palasia, pitää keksiä parempaa jostain.
Ei se ole ongelma, se on ominaisuus.


Jaa no, mulle on tulossa jotain "kumimattoo" koska en hyväksy tätä ominaisuutta. :)

Ettei vaan pahentas ongelmaa, koska nyt kantapää kuitenkin liukuu siinä pinnalla, mutta kumimaton kanssa voi ruveta tarraamaan kantapäähän ja häiritsemään ajoa?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.04.12 - klo:13:53
Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.04.12 - klo:11:39
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.04.12 - klo:11:19
Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.04.12 - klo:06:11
BTW, onko kellään muulla sellasta ongelmaa, et jalkatappisarjan asennuksen jälkeen buutsin kantapää ottas takahaarukkaan ja nirhais ikävästi maalia...nimenomaan vasemmalta puolelta, minne tuli sarjan mukana aika onneton se "nilkkasuoja-rauta"?
Mä käännän muutenki jotennii kummallisesti kenkää sisäänpäin kun on jalka päkiällä ja osui jo alkuperäisilläkin, saatikka sitten nyt kun siirtyi tapit taaksepäin.
Laittelin sinne suojaksi jostain vanhoista tankkitarroista jääneitä palasia, pitää keksiä parempaa jostain.
Ei se ole ongelma, se on ominaisuus.


Jaa no, mulle on tulossa jotain "kumimattoo" koska en hyväksy tätä ominaisuutta. :)

Ettei vaan pahentas ongelmaa, koska nyt kantapää kuitenkin liukuu siinä pinnalla, mutta kumimaton kanssa voi ruveta tarraamaan kantapäähän ja häiritsemään ajoa?

Paremmin varmaan toimis esim mustasta öljypurkista (delvac!) leikattu siivu, jonka muotoilee kuumailmapuhaltimen avulla sopivaksi. Tai sit taiteilee alumiinista siihen "kotelon". Kiinnitys nippareilla/sikaflexillä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.04.12 - klo:13:53
Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.04.12 - klo:11:39
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.04.12 - klo:11:19
Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.04.12 - klo:06:11
BTW, onko kellään muulla sellasta ongelmaa, et jalkatappisarjan asennuksen jälkeen buutsin kantapää ottas takahaarukkaan ja nirhais ikävästi maalia...nimenomaan vasemmalta puolelta, minne tuli sarjan mukana aika onneton se "nilkkasuoja-rauta"?
Mä käännän muutenki jotennii kummallisesti kenkää sisäänpäin kun on jalka päkiällä ja osui jo alkuperäisilläkin, saatikka sitten nyt kun siirtyi tapit taaksepäin.
Laittelin sinne suojaksi jostain vanhoista tankkitarroista jääneitä palasia, pitää keksiä parempaa jostain.
Ei se ole ongelma, se on ominaisuus.


Jaa no, mulle on tulossa jotain "kumimattoo" koska en hyväksy tätä ominaisuutta. :)

Ettei vaan pahentas ongelmaa, koska nyt kantapää kuitenkin liukuu siinä pinnalla, mutta kumimaton kanssa voi ruveta tarraamaan kantapäähän ja häiritsemään ajoa?

Hyvä pointti, kiitos, en tullut tuota ajatelleeksi.
Melkeen varminta olis laittaa juuri tuollasta kiiltäväpintaista materiaalia(wanhat tankkitarrojen jämät), mitä mulla onkin rumina paloina, ei ainakaan kenkä tartu.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.04.12 - klo:14:01
Paremmin varmaan toimis esim mustasta öljypurkista (delvac!) leikattu siivu, jonka muotoilee kuumailmapuhaltimen avulla sopivaksi. Tai sit taiteilee alumiinista siihen "kotelon". Kiinnitys nippareilla/sikaflexillä.

Hyvä vinkki tämäkin, tattis.
Edellisessä Kawassa mulla oli RR:n originaalit suojukset modattuna, mut tuohon niitä ei saa millään nätisti.
Ne oli juurikin aika kovaa, mut pluikasta muovia.

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.04.12 - klo:14:04
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.04.12 - klo:14:01
Paremmin varmaan toimis esim mustasta öljypurkista (delvac!) leikattu siivu, jonka muotoilee kuumailmapuhaltimen avulla sopivaksi. Tai sit taiteilee alumiinista siihen "kotelon". Kiinnitys nippareilla/sikaflexillä.

Hyvä vinkki tämäkin, tattis.
Edellisessä Kawassa mulla oli RR:n originaalit suojukset modattuna, mut tuohon niitä ei saa millään nätisti.
Ne oli juurikin aika kovaa, mut pluikasta muovia.

Toimiskohan ihan perus kiveniskuteippi?
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750