Uusimmat

14 Vieraat, 0 Käyttäjiä

Stomp gripit ja muut?

Aloittaja Turder, 20.02.12 - klo:13:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

timantti

Multa löytyy tota solukumia 5 mm paksuna muutama neliö.

Birke

3mm solukumia tankissa ja penkin päällä. Huomattavasti "nihkeämpi" tuntuma tankissa kuin stompgripeillä.

nopea57

Eipä näyttänyt Motoparkin kisassa kärkikolmikolla olevan mitään grippejä tankissa. Jakkarat oli solukumia ja parilla oli tankkia vasten 'pahkura'. Wehnällä ei ollu sitäkään.

jarska

Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 30.08.12 - klo:17:18
Eipä näyttänyt Motoparkin kisassa kärkikolmikolla olevan mitään grippejä tankissa. Jakkarat oli solukumia ja parilla oli tankkia vasten 'pahkura'. Wehnällä ei ollu sitäkään.

Minäki otan pois het ku pääsen Erkan vauhteja, sitä ennen on hyvä saada otetta tankista, ettei putoa pyörän päältä.

nopea57

#19
Niinhän se Erkkakin on vissiin tehnyt...ja lisännyt sitten tuon pahkurankin vielä, eteen ja taakse, vink-vink.

Wehnä ei usko grippeihin eikä pahkuroihin, mutta voitti silti, wau.

murmela

Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 31.08.12 - klo:12:55
Niinhän se Erkkakin on vissiin tehnyt...ja lisännyt sitten tuon pahkurankin vielä, eteen ja taakse, vink-vink.
Onkohan noi muuten ihan erkalla kiinni? Näyttäis ainaki siltä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Birke - 30.08.12 - klo:14:13
3mm solukumia tankissa ja penkin päällä. Huomattavasti "nihkeämpi" tuntuma tankissa kuin stompgripeillä.

Stomb Gripit syö hieman ajopukua, mites nämä, kuluuko solukumi äkkiä puhki?
Birke ei varmaan vielä tiedä, mut muut joilla sama patentti?

Juha_K

WSBK luokassa näyttäisi Stomp gripit olevan aika suositut. Esim. sellaiset välimallin kuskit kuin Checa ja Melandri käyttää niitä. Lisäksi tankki on muotoiltu paremmin tukea antavaksi. Omassa Suzukissa on sen verran loiva tankki, että ei siitä oikein saa tukea jarrutuksissa.

Promokuvasta puuttuu gripit :)
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

murmela

Lainaus käyttäjältä: Juha - 31.08.12 - klo:23:13
WSBK luokassa näyttäisi Stomp gripit olevan aika suositut. Esim. sellaiset välimallin kuskit kuin Checa ja Melandri käyttää niitä. Lisäksi tankki on muotoiltu paremmin tukea antavaksi. Omassa Suzukissa on sen verran loiva tankki, että ei siitä oikein saa tukea jarrutuksissa.
Arvaa mitä mä kattelin ennen ku tein ton...  ???
Jarrut paskana, paha hidastaa.

nopea57

Ahaa, eli SM-tasolle mentäessä gripit poistuu ja WSBK:ssa taas palaa. MotoGP:ssä vissiin taas poistuu...

MikkoS

Myös minä halusin tehdä solukumigripit. 2mm solukumimatto ei paikallisesta kumikaupasta ihmeitä maksanut. Bostikilla sutasin kiinni, toivottavasti kestää. Satulan kanssa eio ainakaan ollu mitään ongelmaa.



(huomaa että hahmotelma ja valmis tuotos eivät juuri vastaa toisiaan =)

Vähän ois voinu viimeistellä nätimmäks mut kai se reissussa rötvääntyy. Kovasti se tosiaan on stomp grippejä nahkeempi.

Oon vähän yytsinyt esim. motogeepee-pyörien kuvia ja näyttäis tosi monissa vehkeissä olevan jonkun valmistajan pitoteipit tankissa. Promokuviin niitä ei oo laitettu mutta tositoimissa näkyis kovin monasti olevan.
Tallien ja valmistajien omat promokuvat uudenkarheista vehkeistä ei siis vältsiin ole ihan luotettava referenssi tän asian tiimoilta.

wbaum

Tein itse tuollaiset mistälie solumuovista. Kiinnitys velcrolla niin saa vähän siirrettyä tai irrotettua jos siltä tuntuu.

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 10.04.14 - klo:17:56
Tein itse tuollaiset mistälie solumuovista. Kiinnitys velcrolla niin saa vähän siirrettyä tai irrotettua jos siltä tuntuu.
Toi sivu ja keskipalan välinen alue on just se kohta mihin sisäreisi tulee jarrussa/ mutkassa...
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

Motonetissa oli progripin yleismallin versiota myynnissä. Siis jos tuollaista stomp gripin tyylistä läpinäkyvää/siistimpää haluaa

wbaum

Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.04.14 - klo:20:07
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 10.04.14 - klo:17:56
Tein itse tuollaiset mistälie solumuovista. Kiinnitys velcrolla niin saa vähän siirrettyä tai irrotettua jos siltä tuntuu.
Toi sivu ja keskipalan välinen alue on just se kohta mihin sisäreisi tulee jarrussa/ mutkassa...
Mjoo, pitää katsoa siirtäisikö taaemmas noita lätkiä.