YCC Kemora 30.06

Aloittaja pienisopoapina, 06.06.13 - klo:10:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Wper - 27.06.13 - klo:21:08
Viimeisen kerrqn pyörän koekäyttö ennen kun lastaan sen kyytiin. Kappas niin ei suikka käy enään kunnolla. Käy kaikilla mutta raskaan oloisesti. Vaihdoin tulpat ja kävin paikkoja läpi. Kävi hetken hyvin ja käytin kierroksia ylhäällä. Päästin kaasun kierrokset laski ja mopo sammu. Eikä enään lähde käymään. Bensapumppu tarkastettu. Ei ole roskia/foamia. Seuraavaks commanderin tutkailuun ja suuttimien tarkastusta... voi KELE!!! Voi tulla pitkä yö...
Mites akku?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Reisi

Lainaus käyttäjältä: murmela - 27.06.13 - klo:21:55
Lainaus käyttäjältä: Wper - 27.06.13 - klo:21:08
voi KELE!!!
Mites akku?

En tiedä suikasta, mutta jammussa tankissa hana, josta saa bensat kiinni, jos räplää tankin alla ja irroittelee letkuja. Saattaa käydä tyhjäkäyntiä pitkäänkin, kunnes stoppaa.

mako

olisko mahdollista et toi TPS  tekis sen

pienisopoapina

Mikä on wperin mopon laita, joko tuli kuntoon ?
Jukka hyväksy mun ajajatutkinnon rataosuuden !

www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Wper

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 28.06.13 - klo:14:17
Mikä on wperin mopon laita, joko tuli kuntoon ?
Jukka hyväksy mun ajajatutkinnon rataosuuden !

Just soitin kilpailun sihteerille etten tule kisaan. Moposta haettiin vikaa eilen yömyöhään ja tänään vielä aamulla. Tuloksetta. Joutu kyl nostaa kädet pystyyn. Ja vien sen jollekkin viisaammalle ens viikolla. Ei huvita raatoa kuskata varikolle muiden ihmeteltäväks kun monella on omiakin hommia. vi***taa kyl melkosesti. Täytyy siirtää kisadebyytti alastaroon tai motoparkkiin.
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

Jukka_R

Olipa kyllä huono idea yhdistää YCC:n, classicin ja Moto3:n treenit. Pyöriä oli n. 40 pahimmillaan. Hitaimmalle kellotin 1:42 olevan kierroksen, nopein ajoi 1:12.4 ja loput jonnekin väliin. Piikeillä ajolinjat pyöreitä, mutkissa kohtuullista vauhtia, suorilla selkä edellä vastaan. Classiccien ajolinjat olivat... öö... erilaisia. Viimeksi on jännittänyt noin paljon radalla kun olin Radalle.comin päivillä ajamassa camohousujen seassa.

Superbiken treeneissä näin samaan aikaan 5-6 kuskia, Superstockissa alle 10 myöskin ja minimotoja ajeli n. 10 omassaan eikä Suomen cupin treeneissäkään ruuhkaa ollut.

Tuli vähän sellainen maku, että YCC:n treenit olivat sellainen pyttipannu johon heitettiin kaikki mitä sattui jäämään tähteeksi.

Ajoin 33 kierrosta ilman, että pääsin ajamaan yhtään puhdasta kierrosta. Jos jäin odottamaan vähänkään järkevää ohituspaikkaa, oikealta ja vasemmalta punki piikkiä eteen, kolmesti meinasin törmätä toiseen kuskiin ja kerran joku ajoi minua päin.

Aiheesta kävin sanomassa ja joku tietävämpi osasi sanoa, että piikit ajavat nopeammin kuin YCC:n kuskit, niillä on vain erilaiset ajolinjat. Täytyypä katsoa huomenna aika-ajossa ketkä piikkikuskit naputtelevat 1:11 alkuisia aikoja tai nopeammin. No, hyvä että kokeneempia on, itselläni vasta vajaa 800 ratapäivää, itse organisoineena reilu 500 ja kisalähtöjäkin alle 60 sekä kesiä radalla vasta 14, joten mistäpä minä mitään tiedän. Pahoitteluni että kävin asiasta huomauttamassa, varmaan piikit saivat nyt treenata omaa treeniään, anteeksi myös siitä että olimme treeniä häiritsemässä. Ensi kerralla hoidan treenini muutoin.

Jos itse olisin ollut tuota aikataulua muuttamassa, olisin sanonut, että jokainen YCC:n kuski joka ajaa vaikkapa alle 1:16, menee Suomen cupin treeneihin, loput sillisalaattiin. Toinen vaihtoehto olisi ollut pudottaa treenien määrää kolmeen ja jakaa porukka saman tasoisiin ryhmiin, YCC, classic ja Moto3 ei sitä ole.

Ajamisella ja ajelulla on hieman eroa, tänään ajeltiin.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Mikko K.

Tosta oon täysin samaa mieltä, että aikajako on fiksumpi, kuin luokkajako. Nopeet YCC kuskit ajelee B-luokkien keskiaikoja, joten tuskin nyt ihan hirveätä haittaa olisi, jos treenaavat seassa, vai kärsiikö kuninkaallinen Suomen Cup pienen inflaation siinä? Ei jummarra.

Cat

Voiko joku kertoa, että mikä on suomen cup?



Raaseri

Jos hommaa katsoo yhtään järjestäjien suunnalta, niin jonkun luokan jakaminen harjoituksissa kuskin oman aikailmoituksen perusteella on mahdotonta. Milläs ratavarikon portillakaan tietäisi meneekö nyt oikein.

Mutta classicit ja YCC:n nykytonnarit samaan erään? Siinä on jollain ollut pallo täysin kateissa tätä päätöstä tehdessä.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 28.06.13 - klo:21:12
Tosta oon täysin samaa mieltä, että aikajako on fiksumpi, kuin luokkajako. Nopeet YCC kuskit ajelee B-luokkien keskiaikoja, joten tuskin nyt ihan hirveätä haittaa olisi, jos treenaavat seassa, vai kärsiikö kuninkaallinen Suomen Cup pienen inflaation siinä? Ei jummarra.
Pilk viil, nopeet YCC kuskit ajelee B-luokkien kärkiaikoja.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: murmela - 28.06.13 - klo:22:37
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 28.06.13 - klo:21:12
Tosta oon täysin samaa mieltä, että aikajako on fiksumpi, kuin luokkajako. Nopeet YCC kuskit ajelee B-luokkien keskiaikoja, joten tuskin nyt ihan hirveätä haittaa olisi, jos treenaavat seassa, vai kärsiikö kuninkaallinen Suomen Cup pienen inflaation siinä? Ei jummarra.
Pilk viil, nopeet YCC kuskit ajelee B-luokkien kärkiaikoja.

Kemora:

Mossa 1:10.matala
YCC Heinonen 1.11.matala

Ja tossa vaiheessa sekunnit tuntuu näin mutulla pitkältä, mut tuskin treeniä haittaa.

Fasu

Kannatta vilkasta minkälaisia aikoja classik-luokka paukuttaa läpi kisan parhaimmillaan. Mukana on kalustoa,
jotka on rakennettu sotien jälkeenkin.
VV

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: Fasu - 28.06.13 - klo:23:04
Kannatta vilkasta minkälaisia aikoja classik-luokka paukuttaa läpi kisan parhaimmillaan. Mukana on kalustoa,
jotka on rakennettu sotien jälkeenkin.

On, mutta tässä yhteydessä lienee tarkennettava, ettei ainakaan niiden sotien joissa käytettiin ruutiaseita. Ainakaan ne jotka tänään olivat treeneissä, eivät kyllä edes Zündapeille olisi pärjänneet.

Oma optimi oli tänään 1:12.6. Paras kierrosaika 1:16.1. Parhaalla kierroksella ohitin vain kuusi pyörää. Päätös oli mikä oli ja tehty varmasti parhaan ymmärryksen ja yrityksen mukaan, mutta aikuisten oikeasti ei ole treeneissä kyllä koskaan jännittänyt noin paljoa. Nyt joukossa oli ehkä 4-5 kuskia jotka meidän ratapäivillä ohjattaisiin ehdottomasti hitaaseen ryhmään, n. 10 keskiryhmän kuskia ja loput nopean. Tähän kun vielä yhdistää sen, että piikkien ja tonnisten ajolinjat ja rytmi ovat aivan erilaisia, classiceilla ajolinjat olivat erinomaisen vaikeasti arvattavissa, samoin yhden YCC-kuskin. Yhden setin menin katsomaan katsomoon, kun en enää itse uskaltanut/viitsinyt ajella siellä niin kyllä se näytti aika tollikoinnilta. Pahimmillaan oli n. 10 pyörän nippuja joissa kaikki yrittivät ohittaa kaikkia ja joka toinen sitten kohteliaasti väisteli muiden eteen. Eniten hämmästytti se, että porukka tuli ajamalla pois radalta, toisin kuin viimeisestä setistä itse kun Yamahasta pamahti kone. Huomenna ajellaan sitten tänään rakennetulla kilpurilla, vakiokuntoisella R6R:llä. Kisan tavoite viiden joukkoon ja omaan ennätykseen (1:12 jotakin) ajamisesta vaihtui pisteille ajamiseen + 1:17 alkuisen tavoitteluun. Viimeksi ajanut kusiaisella viisi vuotta sitten, joten voipi olla vähän hakemista vaihtopaikoissa noilla välityksillä ja käytetyillä katurenkailla. Mutta tämä on Jokkista parhaimmillaan, sillä ajetaan mitä mistäkin löydetään eikä siinä enempiä ininöitä.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

juice09

Lainaus käyttäjältä: Wper - 28.06.13 - klo:15:18
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 28.06.13 - klo:14:17
Mikä on wperin mopon laita, joko tuli kuntoon ?
Jukka hyväksy mun ajajatutkinnon rataosuuden !

Just soitin kilpailun sihteerille etten tule kisaan. Moposta haettiin vikaa eilen yömyöhään ja tänään vielä aamulla. Tuloksetta. Joutu kyl nostaa kädet pystyyn. Ja vien sen jollekkin viisaammalle ens viikolla. Ei huvita raatoa kuskata varikolle muiden ihmeteltäväks kun monella on omiakin hommia. vi***taa kyl melkosesti. Täytyy siirtää kisadebyytti alastaroon tai motoparkkiin.
ongelmia täälläkin, ivecon kytkin petti ja rahat loppu, lähetään kimpassa alastaroon ajamaan kisa

Powered by EzPortal