cliparit

Aloittaja raukkis, 20.02.12 - klo:16:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Renttaalin cliparit ja tupet paikoillaan, lähestyn kovaa vauhtia Tompan kisapyörää.
Jo kelepaa tuuletella kainaloita reikänahan kautta...vauhdin hurmasta nauttien.


jupa771

ekan kaadon jälkeen voitkin sit mennä paikalliseen rautakauppaan ja ostaa huonekaluputkea joka maksaa n.10€ 6m ja sit tehdä itte noita klippareita hintaan n.0.45€ kpl.itsellä lsl:n klipparirungot ja huonekaluputkesta klipparit

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: jupa771 - 11.06.13 - klo:17:29
ekan kaadon jälkeen voitkin sit mennä paikalliseen rautakauppaan ja ostaa huonekaluputkea joka maksaa n.10€ 6m ja sit tehdä itte noita klippareita hintaan n.0.45€ kpl.itsellä lsl:n klipparirungot ja huonekaluputkesta klipparit

Sinisellä tussilla kirjotat putken kylkeen PP-stunink, niin johan hinta pompsahti.
Ite tilasin jotain kiinalaisia pidikkeineen.

jarska

Lainaus käyttäjältä: jupa771 - 11.06.13 - klo:17:29
ekan kaadon jälkeen voitkin sit mennä paikalliseen rautakauppaan ja ostaa huonekaluputkea joka maksaa n.10€ 6m ja sit tehdä itte noita klippareita hintaan n.0.45€ kpl.itsellä lsl:n klipparirungot ja huonekaluputkesta klipparit

Hyvä idea, mut tässä konkurssissa ei enää 25ekee/puikko juuri tunnu ja varalle onki tulossa aidot Rentukat.

nopea57

Selittäkääs tyhmälle mikä on noiden clipareiden idea, miksi?

tuomas

Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 12.06.13 - klo:10:29
Selittäkääs tyhmälle mikä on noiden clipareiden idea, miksi?

Ei kai niillä muuta haeta kuin parempaa ajoasentoa ja kaadon jälkeen korjaaminen helpompaa.

-tuomas-
1977 Honda CB750K, 2001 Honda CBR600F, 2007 Honda CBR1000RR

tamik87

Löytyykö keltään varastosta tankoa pp tuningin klipareihin? Itselläni on vähän vääntynyt tuo kaadon jäljiltä.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 26.08.13 - klo:20:09
Löytyykö keltään varastosta tankoa pp tuningin klipareihin? Itselläni on vähän vääntynyt tuo kaadon jäljiltä.

Mulla pitäs olla noita tankoja. Käyn tarkistamassa kun tyhjennän tuon auton kohta :)

jarska

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 26.08.13 - klo:20:09
Löytyykö keltään varastosta tankoa pp tuningin klipareihin? Itselläni on vähän vääntynyt tuo kaadon jäljiltä.

Onko nämä ne putken päästä, yhdellä ruuvilla "varmistetut" kamikaze- mallit, joihin ei käy tavan putket?
Mulla olis ollu Renttaalin tuubit varastossa.

tamik87

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 26.08.13 - klo:20:13
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 26.08.13 - klo:20:09
Löytyykö keltään varastosta tankoa pp tuningin klipareihin? Itselläni on vähän vääntynyt tuo kaadon jäljiltä.

Mulla pitäs olla noita tankoja. Käyn tarkistamassa kun tyhjennän tuon auton kohta :)

Voisin ostaa sulta jos järkevään hintaan luovut. Sähän tuut ens vkonloppuna kemoraan?

tamik87

Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.08.13 - klo:20:14
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 26.08.13 - klo:20:09
Löytyykö keltään varastosta tankoa pp tuningin klipareihin? Itselläni on vähän vääntynyt tuo kaadon jäljiltä.

Onko nämä ne putken päästä, yhdellä ruuvilla "varmistetut" kamikaze- mallit, joihin ei käy tavan putket?
Mulla olis ollu Renttaalin tuubit varastossa.

Sehän se

slowrider

Tämmöset kamikazet löytyy.



Otan noi kemoraan. Jos tarvit niin lainaa tosta ja hommaa ens kesäksi mulle jostain samanlainen varalle

tamik87

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 26.08.13 - klo:20:45
Tämmöset kamikazet löytyy.



Otan noi kemoraan. Jos tarvit niin lainaa tosta ja hommaa ens kesäksi mulle jostain samanlainen varalle

Selevä homma, kiitos paljon!

Powered by EzPortal