Uusimmat

105 Vieraat, 0 Käyttäjiä

Kemora-dataa

Aloittaja Nitrous, 11.06.12 - klo:19:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Taffu

Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.09.14 - klo:18:29
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 10.09.14 - klo:16:02
Se nelos sektori on muistaakseni joskus mennyt 15.0xx puolelle, mutta sen jälkeen en tiedä, että mitä pitäisi enää tehdä toisin että kovempaa pääsee..
Pistä vbo filu mulle, niin mä kerron sulle. ;)

Pistäkee vaan kaikki tänne ketjuun niitä omia .vbo-filuja, niin hitaammatkin saa joskus kattella, miltä se nopea data näyttää :) Jos niitä oikein paljon kertyy, niin niistähän vois tehdä jonkinlaiset ratakohtaiset kirjastot, ja sitte saa datailla itteään nopemmaksi talven aikana.

Edit- siihe vois sitte laittaa infoks vaikka vaan että tonninen vai tyttöpyörä ja mitä kierrosaikaa datasta löytyy.

wbaum

Hassu kuva kyl. Mullakin on joka suoralla 5-10km/h enemmän paitsi katsomossa. kahvila, ykkönen ja karusellin oikee jään sit 10-15km/h jälkeen. Aika pyöreesti vedetty ja kanttareihin on osuttu tuossa varmaan.

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 10.09.14 - klo:18:45
Hassu kuva kyl. Mullakin on joka suoralla 5-10km/h enemmän paitsi katsomossa. kahvila, ykkönen ja karusellin oikee jään sit 10-15km/h jälkeen. Aika pyöreesti vedetty ja kanttareihin on osuttu tuossa varmaan.
Mä veikkaisin ett jarru on vedetty sopivan pyöreesti, jolloin apeksissa vauhti on suuri ja nokka osottaa oikeeseen suuntaan, ja siitä sit suht suoraviivanen avaus. Ja koska jarrun ajolinja on kohillaan, niin se "parantaa" kierrosaikaa huomattavasti. Eikä tarvi sössiä sen kaasun kanssa luullen että avauksissa se aika olisi. Moni tosin vissiin edelleen luulee silleen...
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.09.14 - klo:18:52
Mä veikkaisin ett jarru on vedetty sopivan pyöreesti, jolloin apeksissa vauhti on suuri ja nokka osottaa oikeeseen suuntaan, ja siitä sit suht suoraviivanen avaus. Ja koska jarrun ajolinja on kohillaan, niin se "parantaa" kierrosaikaa huomattavasti. Eikä tarvi sössiä sen kaasun kanssa luullen että avauksissa se aika olisi. Moni tosin vissiin edelleen luulee silleen...
No selvästihän tuossa perusasiat ovat kondiksessa, mutta noin suoravauhteina jopa mullakin on varaa sanoa että ovat aika vaatimattomia k7 kiksulle, mutta kello näyttää 3 sekkaa enemmän niin paljon kompetenssia tässä ei ole :) Mielenkiintoista olis laittaa vbo päällekkäin.

Mulla jää se metri kanttareeseen mones paikas.

murmela

#319
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 10.09.14 - klo:18:59
No selvästihän tuossa perusasiat ovat kondiksessa, mutta noin suoravauhteina jopa mullakin on varaa sanoa että ovat aika vaatimattomia k7 kiksulle, mutta kello näyttää 3 sekkaa enemmän niin paljon kompetenssia tässä ei ole :) Mielenkiintoista olis laittaa vbo päällekkäin.
Niin, juurihan minä sanoin että moni luulee että se aika on avauksissa, ja suuri suoranopeus korreloi kovaan kierrosaikaan, jolloin sössitään avaukset kaasulla, ja jarrut päin vee, joten se onki sitten siinä se.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Pete_L

Omat huiput 1:11.35  kierroksella:   varikkosuora 194  katsomosuora 238  paluusuora 204  kahvilan suora 176   ( takarengas tehot 161hp tt motorsport )
sektoriajat:  2.93  10.61  4.61  15.17  18.29  10.87  8.87  

eri-ernesti

Mulla kisassa 1:12.45 varikko 196 katsomo 246 paluu 209 kahvila 178.
traktoriajat: 2.91 10.96 4.74 15.54 18.61 11.12 8.84
Kaippa tostaki ois 0.5 sekuntia raapinu kevyesti poisa, jos ois ollu jarrut samanlaiset ku alastarolla.

Taffu

Mä pistin omia .vbo-tiedostoja tonne omalle sivulle, siinä merkattu ajovuosi, kuski, rata ja nopein kierros. Mä oon tallentanu aina koko päivän tai vkl samaan tiedostoon, ni noi on aika isoja tiedostoja. Mutta jos täällä nyt joku mua hitaampi sattuu olemaan ja kiinnostaa vertailla, niin tuolta löytyy mun sähläyksiä:

http://koti.kapsi.fi/~tafulaes/vbo/

Tallentaminen onnistuu seuraavasti: tallenna kohde levylle -> kaikki tiedostot ja se tallentaa sen .vbo:na. Ja tietty circuit toolsin tarvitsee avaamiseen.

Osassa settejä on mun vekottimet ollu kaverien kyydissä, niin on hitaampaa seassa, ja sitten tietty toi yks nopeempi, ku mikko k. testaili mun mopoa :)

jiknnn

Laitetaan väliin joku törryyttelijän datakin

Lainaus käyttäjältä: jiknnn - 30.08.13 - klo:21:30
laitetaanpas päivän twinidatat
1:14.203   sektorit 3.346 + 11.574 + 4.980 + 15.601 + 18.307 + 11.079 + 9.316
1:13.190   sektorit 3.071 + 11.397 + 4.868 + 15.624 + 18.169 + 10.940 + 9.026

ja min/max nopeudet 1.14.286 kiekalta,                                 1:13.190 kiekka
starttiviiva 144km/h(0m)                                                           153km/h
Lähtösuora: 164km/h(88m)                                                       177km/h(98m)
1. mutka: 121km/h(215m)                                                     n. 120km/h(218m) glitchi datassa
Suora:     207 km/h (pyörii välillä 206-211 )(639m)                 216km/h(628m)
2. mutka: 158km/h(857m)                                                         155km/h(836m)
Suora:     161km/h(888m)                                                          161km/h(884m)
3. mutka: 99km/h(1022m)                                                           99km/h(1040m)
4. mutka  144km/h (1200m)                                                      142km/h(1200m)
Suora:     193km/h (1471m)                                                       201km/h(1472m)
6. mutka: 85km/h(1709m)                                                           83km/h(1705m) glitchi datassa
suora:     95km/h  (1753m)                                                           99km/h(1748m)
7. mutka  75km/h(1858m)                                                            76km/h(1855m)
Suora:     136km/h(1995m)                                                         140km/h(1996m)
8. mutka: 70km/h(2118m)                                                            73km/h(2110m)
Suora:     162km/h(2322m)                                                         168km/h(2298m)
9.mutka   72km/h(2502m)                                                             69km/h(2491m)
Maaliviiva:144km/h(2622m)                                                       145km/h(2614m)

mjoo, eli twini meni nyt 1:13.190 parhaimmillaan ja persdyno kertoi, että takalenkki olis mennyt paremmin, elikkä 3-mutkan ympäristö. sektoriajat kertoo täysin päinvastaista. ainut sektori joka huononi oli juurikin tuo takalenkki :)  sektorit ja vauhdit tuossa päällä vanhojen rinnalla.

Oma analyysi on että ukko ajaa samallatavalla, mutta mopo kulkee aavistuksen paremmin. Viritystä viime talvena oli uusi ilmanputsari ja piikin verran pienempi takaratas. Ja kumit oli viimeksi misukoita ja nyt metukoita. Maximi kun kasvoi 10km/h, niin sekunti lähti ajasta pois.  Edelleen jää kusiaisille suoralla vaikka ei paljoa.
No itseasiassa muutamassa kohti on sitä Murmelan kaipaamaa jarrutehoa enemmän jarrun alussa, eli kovemmasta vauhdista jarrun aloitus samasta paikasta tai myöhempään kuin ennen.

Piti kokeilla tuota racerenderiä ja tossa muutama pätkä. nopeusmittarissa mahtaa olla parin sekunnin filtteröinti, kun ei datan glitchit näy ja hitaimmat vauhdit ei mene tarpeeksi alas ja maksimit ei mene tarpeeksi ylös.
Jarskan perässä
http://youtu.be/MibOwSghgoM

ducatit
http://youtu.be/Son8uKCkAWA
nämä muuten meni 3-mutkan todella kovaa, yli 100km/h minimissään. Näitä sai suoralla selkeästi kiinni, mutta kuitenkin ne takalenkillä pääsi karkuun.

ja oma paras kameran kanssa
http://youtu.be/Eai1_rtOnhw



wbaum

Millä laitoksella tuos ajetaan?

jiknnn

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 11.09.14 - klo:01:58
Millä laitoksella tuos ajetaan?

Itellä on rsvr factory -04 suhkot vakiona. vakio änäreissä motonetin reikäputkea sisällä ja oman ecun mappi vaihdettu racempaan. ylimääräiset sähköt poistettu ja kisakatteet päälle. Muistaakseni puntaroin sen henkilö vaa'alla johonkin 195kg luokkaan puolella tankilla. tuo paino vaikuttaa suoran molemmissa päissä.

ducatit oli 748r pelejä.

pienisopoapina

#326
Lainaus käyttäjältä: jiknnn - 11.09.14 - klo:08:12
...Muistaakseni puntaroin sen henkilö vaa'alla johonkin 195kg luokkaan puolella tankilla....

Tuolla teho/paino-suhteella 1.13.1 Kemorassa on kovan luokan suoritus.Wikipedian mukaan konetehoa laitteessa on 140 hv, jolloin takapyörälle jäänee vain reilut 120 hv.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

tamik87

Tos on kanssa hyvä esimerkki siitä että nopeuksien puolesta ei näytä ollenkaan alle 14 kyydiltä mutta niin se vain on. Linjat on kyllä hyvät. Sen näkee ja kellokin tykkää.
Sent from my Lumia 1020

murmela

Paljonkohan rataa jäi käyttämättä apeksissa kemoran kakkosessa...? Samanlevynen raita ku alkkareihin...?
Kamera eturenkaan päällä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Tässä nopeimman kierroksen kuvatus.

Hitaammalla kierroksella oli paluusuoran nopeus 214, joten kaikki ei aina natsaa samalle kierrokselle.