Lainaus käyttäjältä: jarska - 15.09.13 - klo:22:11
Lainaus käyttäjältä: rranta - 15.09.13 - klo:21:07
Tässä mun nopeuskuva. Hauskahan näitä on vertailla. Pistäkää kaikki tulemaan vaan, niin näkee nuo omat huonot paikat. Tietää mihin pittää keskittyä. Saapa nähä ossaanko taas. Oon vähän netti tietokone käsi....

Tahtoo nähä käppyrätä kans mussukka. 
Seuraavana lauteilla rranta, joka tissiposkisuutensa vuoksi pyysi siloiteltua palautetta.
Ai v***u ku o herkkuu edes joskus nähä jollain harrastelijalla edes jotain tekemistä mitä voi kehuu.
Ykkönen:
Aijaij ku on napakka jarrulle meno, ja jarrutehossakin löytyy suht ok, ja lineaarisuuskin on aika buenoo. Jarrumerkki vaan on snadisti aikasessa ja vauhti loppuu pikkasen ennen mutkaa. Mut v**un fantsuu on se ett kuski ei ala heti ihan homona sössimään mutkaa kaasulla, vaan malttaa odottaa ett nokka kääntyy, ja siitä sit todella namu lineaarinen täys avaus ihan pystyyn.
Kakkonen:
Aika napakka jarrulle meno, mut hieman viel empivää lisäpuristusta. Lineaarisuus aika ok.
Apeksi 157 kmh. Ja jälleen lineaarinen pystyyn avaus.
Kolmonen:
Jarrumerkki vähä hukassa, empimistä ollakko kaasulla vaiko jarrulla, jarrun alotus vituiks, teho ihan ok, vauhti loppuu, moottorijarrulla lirutteluu. Mut jälleen on hienoo se, ett kaikennäkönen homostelu ja runkkaaminen kaasun kans puuttuu tyystin. Aijaij, herqquu herqquu.
Eli avaus lähtee laakista ja lineaarisesti. Mut aavistuksen ujosti.
Nelonen:
Sama ujostelu jatkuu, turhaa hidastelua ja varman päälle pelaamista.
Vitonen:
Mikä v***u on ku ei saa kaasuu auki, häh? Huomasiksä sitä lonkkavikasta mummoo, joka veti rollaattorilla ulkokautta sun ohi tos kohtaa?
Kutonen:
Suht napakka jarru, teho lähes hyvä, mut heti joku ihme pumppaus ees taas, muutenki vähä takkusta ennen ku taitto alkaa. Vauhti loppuu, moottorijarrulla, vauhti kuolee, kaasulla paikkaamista. Avauskin vituiks pumppukaasulla.
Seiska:
Välijarru ihan lirutteluu moottorilla? Ja taas pumppukaasuu.
Avaus onneks lähtee sit ku lähtee.
Kasi:
Jarrulle vähä hitaasti, alkupuraisu ok, mut kevenee saman tien, lineaarisuus puuttuu.
Pintakaasulla rullailua apeksissa, avaus lähtee todella loistavasti, sit keulii?
Ysi:
Keula alas ja jarrulle, alotus vähä takkuaa, linja meinaa mennä liian sisälle? Lisää haahuilua ees taas.
Lopulta apeksi löytyy, ja avaus lähtee kuin nykänen parhaimpina vuosinaan karmischh-partnerkirrhhssnerrin hyppyripöydältä palkintopallin kautta lähimpään pubiin.
Se on siinä!
Se mikä on silmiinpistävää, on se että ajossa on selkeästi älyä, ja se äly riittäisi A-tasoon ihan keposesti. Mut toteutus on viel B-tasoa sen takia, että paketti ei pysy kasassa siinä vaiheessa kun tulee vähän haastavampia paikkoja/ missä on kiire tehä kaikki samaan aikaan ja samalla kertaa.
Ja ton tasosta ajamisen älyä näkyy aika harvalla harrastelijalla.