Kemora-dataa

Aloittaja Nitrous, 11.06.12 - klo:19:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

paaton

Lainaus käyttäjältä: tonibergholm - 15.05.14 - klo:22:31
Lainaus käyttäjältä: wehna - 15.05.14 - klo:22:08
Kemorasta ei oo dataa viime kesältä. -12 vuodelta on jotain, mutta huonosti sitäkin.
Pidetäänkö Kemorassa kesällä joku tehokurssi, jossa tähdätään johonkin tiettyyn aikaan?
Voisin käydä ajamassa siellä omalla pyörällä dataloggerin kanssa ja olis sitten dataa mihin verrata.
Samaa voidaan miettiä muillakin radoilla. Kaikilta muilta radoilta löytyy dataa.
-K-

Kannatetaan.


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Kiinnostaisi kyllä. Entä ajankohta?
MP-Tuen kesäkuun viimeinen viikonloppu?

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: paaton - 15.05.14 - klo:22:46
Lainaus käyttäjältä: tonibergholm - 15.05.14 - klo:22:31
Lainaus käyttäjältä: wehna - 15.05.14 - klo:22:08
Kemorasta ei oo dataa viime kesältä. -12 vuodelta on jotain, mutta huonosti sitäkin.
Pidetäänkö Kemorassa kesällä joku tehokurssi, jossa tähdätään johonkin tiettyyn aikaan?
Voisin käydä ajamassa siellä omalla pyörällä dataloggerin kanssa ja olis sitten dataa mihin verrata.
Samaa voidaan miettiä muillakin radoilla. Kaikilta muilta radoilta löytyy dataa.
-K-

Kannatetaan.


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Kiinnostaisi kyllä. Entä ajankohta?
MP-Tuen kesäkuun viimeinen viikonloppu?

Samoin kiinnostaa kyllä. Omat ekat Kemoran päivät on vasta tuolloin MP-tuen Kesäkuun lopussa järjestämät.

Petri

heippa

Lainaus käyttäjältä: wehna - 15.05.14 - klo:22:08
Kemorasta ei oo dataa viime kesältä
Mulla on sun kierroksia datana viime kesältä kemorasta. Niitä mitä ajoit mun pyörällä, mut taitaa olla liian hitaita kierroksia, vai?

Colder

Mulla on puhelimeen jääny kierros viimekesältä kemorasta 1.11.18, voin laittaa sen tänne mutta kertokaa ny toki että miten...
Superbike B #44

murmela

Lainaus käyttäjältä: Colder - 16.05.14 - klo:18:49
Mulla on puhelimeen jääny kierros viimekesältä kemorasta 1.11.18, voin laittaa sen tänne mutta kertokaa ny toki että miten...
symppari vai androidi?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wehna

Lainaus käyttäjältä: heippa - 16.05.14 - klo:08:14
Lainaus käyttäjältä: wehna - 15.05.14 - klo:22:08
Kemorasta ei oo dataa viime kesältä
Mulla on sun kierroksia datana viime kesältä kemorasta. Niitä mitä ajoit mun pyörällä, mut taitaa olla liian hitaita kierroksia, vai?

Hmmmm... en muista aikaa, mutta tuskin kovin kovaa tuli ajettua? Sellanen 1.09 olis hyvä malliksi.
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

wehna

Kesäkuussa vois olla ihan hyvä, mutta en vielä osaa sanoa päivää.
Koulutus tapahtuisi pääasiassa kerätyn ajodatan perusteella. Datalogger tai race chrono. Suosittelen, että kaikilla olisi käytynä liikkuminen pyörän päällä -kurssi ja alustan säädöt on kohdillaan.
Voisin ottaa oppilaita tasoryhmittäin. Yksi joka tavoittelee 1.10 alitusta ja siitä vaikka muutaman sekunnin hitaampi ryhmä jne.
-K-
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

heippa

Lainaus käyttäjältä: wehna - 16.05.14 - klo:23:01
Lainaus käyttäjältä: heippa - 16.05.14 - klo:08:14
Lainaus käyttäjältä: wehna - 15.05.14 - klo:22:08
Kemorasta ei oo dataa viime kesältä
Mulla on sun kierroksia datana viime kesältä kemorasta. Niitä mitä ajoit mun pyörällä, mut taitaa olla liian hitaita kierroksia, vai?

Hmmmm... en muista aikaa, mutta tuskin kovin kovaa tuli ajettua? Sellanen 1.09 olis hyvä malliksi.

Matala kymppi siellä mun mielestä on, löytyy myös juutubista se siun ajo, takakamera kuvas ajoasentoa.

Cat

19.05.14 - klo:23:21 #218 Viimeisin muokkaus: 19.05.14 - klo:23:28 käyttäjältä Cat
Mitenkäs tuon chrono kierroksen nyt saikaan tänne? v**un tietokoneet

E. noni exporttasin sen koneelle mut millä ohjelmalla ton sai auki

murmela

Lainaus käyttäjältä: Cat - 19.05.14 - klo:23:21
Mitenkäs tuon chrono kierroksen nyt saikaan tänne? v**un tietokoneet

E. noni exporttasin sen koneelle mut millä ohjelmalla ton sai auki
.vbo muotosen exportin saa auki performance tool tai circuit tool.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Cat - 19.05.14 - klo:23:21
Mitenkäs tuon chrono kierroksen nyt saikaan tänne? v**un tietokoneet

E. noni exporttasin sen koneelle mut millä ohjelmalla ton sai auki
Helpointa on varmaan asentaa racechrono myös koneelle.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Cat

v***u, kelatkaa oikeesti et joku tekee töitä näiden paskojen kanssa. Laitoin sen kierroksen murmela sulle, viittitkö laittaa tähän esille?


murmela

Lainaus käyttäjältä: Cat - 20.05.14 - klo:00:06
v***u, kelatkaa oikeesti et joku tekee töitä näiden paskojen kanssa. Laitoin sen kierroksen murmela sulle, viittitkö laittaa tähän esille?
Vielä ku ymmärtäisin mitä sä tarkotat?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Cat

Sillee et näkyy ne nopeudet mut olkoot tollainkin vaa. 

wbaum

Catin kierros:




Powered by EzPortal