Kemora-dataa

Aloittaja Nitrous, 11.06.12 - klo:19:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

wbaum

No kai tuo nyt jo alkaa vastata 1.12 alkuista tonnarillakin ja niitäkään nyt paljoa ole... 

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 10.09.14 - klo:14:07
No kai tuo nyt jo alkaa vastata 1.12 alkuista tonnarillakin ja niitäkään nyt paljoa ole...

Aiemmin sitä tuli päästyä 220 tuossa kuin 1:12 alkuisia aikoja ;)

Taffu

^ Piti ihan kattoa, ite meen näemmä 195kmh siinä, mutta Mikko K. paukutteli mun mopolla jatkuvasti yli ton 210kmh. Se varmaan jotain tekee paremmin ku mä... :o

wbaum

10.09.14 - klo:14:22 #303 Viimeisin muokkaus: 10.09.14 - klo:14:26 käyttäjältä wbaum
Nooh, näppituntumalta kahvila alle 8.5sekkaa ja aina tuohon 210+ niin kyllä sillä on 12 alkuinen jo hyvinkin lähellä. Sun Hilo käyrät nyt on niin kummallisia ettei niitä voi käyttää mihinkään referenssiksi. :) hyvällä tavalla siis :) 

Edit. Vuorelan siis 

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 10.09.14 - klo:13:46
Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.09.14 - klo:12:19
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 10.09.14 - klo:12:03
Perus ratapäivillä voi tuonne paluusuoralle yli 210 säännöllisesti ajelevat laskea aika lailla yhden käden sormilla.
Kusiaisella vai tonnarilla?

Kummallakaan.
Meikäläisellä kusiaisella kierrosaikojen ollessa 1:18 vauhtia paluusuoralle 197-198.
Bimmerillä kierrosajat 1:15-16 vauhtia paluusuoralla 210-215, ja jarru ihan liian aikasessa.
Joten mun mielestä saa sössiä aika huolella 3-4s mutkan, varsinkin 4sen ulostulon jos ei saa tonnarilla 210 tai yli paluusuoralle.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 10.09.14 - klo:14:16
^ Piti ihan kattoa, ite meen näemmä 195kmh siinä, mutta Mikko K. paukutteli mun mopolla jatkuvasti yli ton 210kmh. Se varmaan jotain tekee paremmin ku mä... :o

Se ei sössi ihan pystyyn sitä kolmos-nelos yhdistelmää.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.09.14 - klo:14:24
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 10.09.14 - klo:13:46
Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.09.14 - klo:12:19
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 10.09.14 - klo:12:03
Perus ratapäivillä voi tuonne paluusuoralle yli 210 säännöllisesti ajelevat laskea aika lailla yhden käden sormilla.
Kusiaisella vai tonnarilla?

Kummallakaan.
Meikäläisellä kusiaisella kierrosaikojen ollessa 1:18 vauhtia paluusuoralle 197-198.
Bimmerillä kierrosajat 1:15-16 vauhtia paluusuoralla 210-215, ja jarru ihan liian aikasessa.
Joten mun mielestä saa sössiä aika huolella 3-4s mutkan, varsinkin 4sen ulostulon jos ei saa tonnarilla 210 tai yli paluusuoralle.

Aika moni (jopa kisakuski) sen sössii niin, että pääsee kusiaisellakin kuittaamaan siinä paluusuoran jarrussa. Kolmosen jarrun jälkeen radan paras ohituspaikka tän kauden perusteella.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 10.09.14 - klo:14:33
Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.09.14 - klo:14:24
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 10.09.14 - klo:13:46
Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.09.14 - klo:12:19
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 10.09.14 - klo:12:03
Perus ratapäivillä voi tuonne paluusuoralle yli 210 säännöllisesti ajelevat laskea aika lailla yhden käden sormilla.
Kusiaisella vai tonnarilla?

Kummallakaan.
Meikäläisellä kusiaisella kierrosaikojen ollessa 1:18 vauhtia paluusuoralle 197-198.
Bimmerillä kierrosajat 1:15-16 vauhtia paluusuoralla 210-215, ja jarru ihan liian aikasessa.
Joten mun mielestä saa sössiä aika huolella 3-4s mutkan, varsinkin 4sen ulostulon jos ei saa tonnarilla 210 tai yli paluusuoralle.

Aika moni (jopa kisakuski) sen sössii niin, että pääsee kusiaisellakin kuittaamaan siinä paluusuoran jarrussa. Kolmosen jarrun jälkeen radan paras ohituspaikka tän kauden perusteella.

v**un amatöörit, opettelisivat ajamaan.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 10.09.14 - klo:14:22
Nooh, näppituntumalta kahvila alle 8.5sekkaa ja aina tuohon 210+ niin kyllä sillä on 12 alkuinen jo hyvinkin lähellä. Sun Hilo käyrät nyt on niin kummallisia ettei niitä voi käyttää mihinkään referenssiksi. :) hyvällä tavalla siis :)

Edit. Vuorelan siis

Tohon kahvilaan (muun muassa) se sit tökkäskin. 9.0 kahvilaan nayttais riittävän varsin hyvin 12 alkuisiin kierroksiin.

Mikko K.

Nopeuskeskustelu on aina paras tapa sohaista sitä muurahaispesää  :P
Uskosin, että alle 200km/h vauhti paluusuoralle riittää 11.xx puolelle, jos Niklas Ajolta kysytään asiaa. 
Tuossa paluusuoralla nopea vasuri on hyvä mittari tuosta 3- 4 mutkan yhdistelmästä. Jos ei siinä joudu yhään ajamaan, niin linja on liian suora, jos taas menee jännän puolelle, mutta kaasu pysyy oikeasti auki myös tiedonkeruun tai varikko elvistelyn perusteella, niin se alkaa oleen kohdillaan. Se nelos sektori on muistaakseni joskus mennyt 15.0xx puolelle, mutta sen jälkeen en tiedä, että mitä pitäisi enää tehdä toisin että kovempaa pääsee..  Varmaan käyttää ne viimesetkin metrit radasta ja jarruttaa myöhemmin.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 10.09.14 - klo:16:02
Nopeuskeskustelu on aina paras tapa sohaista sitä muurahaispesää  :P
Uskosin, että alle 200km/h vauhti paluusuoralle riittää 11.xx puolelle, jos Niklas Ajolta kysytään asiaa.
Tuossa paluusuoralla nopea vasuri on hyvä mittari tuosta 3- 4 mutkan yhdistelmästä. Jos ei siinä joudu yhään ajamaan, niin linja on liian suora, jos taas menee jännän puolelle, mutta kaasu pysyy oikeasti auki myös tiedonkeruun tai varikko elvistelyn perusteella, niin se alkaa oleen kohdillaan. Se nelos sektori on muistaakseni joskus mennyt 15.0xx puolelle, mutta sen jälkeen en tiedä, että mitä pitäisi enää tehdä toisin että kovempaa pääsee..  Varmaan käyttää ne viimesetkin metrit radasta ja jarruttaa myöhemmin.

Ja hyvähän se on tökkiä nyt kun talvi tekee tuloonsa niin pysyy porukka hereillä. Nelos sektori on näköjään tyttömopolla taittunu parhaillaan 15,2xx, eli lienee tossa(kin) vielä vähän kiristettävää.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

heippa

Kyllä ihan todistetusti voi ajaa 11 alkuisia ilman että on yli 200 paluusuoralla. Ohessa Jarnon käppyrä k7 kikserillä.

tamik87

Lainaus käyttäjältä: heippa - 10.09.14 - klo:17:50
Kyllä ihan todistetusti voi ajaa 11 alkuisia ilman että on yli 200 paluusuoralla. Ohessa Jarnon käppyrä k7 kikserillä.

Noita vauhteja kun kattoo niin ei voi muuta kuin ihmetellä :O Itellä on kovemmat huippunopeudet joka paikassa paitti pääsuoralla ja kolmosmutkassa. Silti jään yli 2s tosta ajasta :S

murmela

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 10.09.14 - klo:16:02
Se nelos sektori on muistaakseni joskus mennyt 15.0xx puolelle, mutta sen jälkeen en tiedä, että mitä pitäisi enää tehdä toisin että kovempaa pääsee..
Pistä vbo filu mulle, niin mä kerron sulle. ;)
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 10.09.14 - klo:18:18
Noita vauhteja kun kattoo niin ei voi muuta kuin ihmetellä :O Itellä on kovemmat huippunopeudet joka paikassa paitti pääsuoralla ja kolmosmutkassa. Silti jään yli 2s tosta ajasta :S
Metri kanttariin on sekuntti, kaks metrii on 2-4 sekunttii. Ett jos sä haahuilet ympäri ämpäri, niin ei se vauhti riitä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal