Kemora-dataa

Aloittaja Nitrous, 11.06.12 - klo:19:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

rranta

Hyvä @jarska, kovvaa oot menny! Tuosta on hyvä lähtä kiristään taas. Parisa paikas oot jo nopiampi ku mitä mun tämän kesän 1.11 puolelle ajettu kierros näytti eli pari kohtaa vaan korijaat ja 11 puolelle ja kovempaaki, että heilahtaa.

Nitrous

Ja tuosta ihmeteltävää/arvosteltavaa Kemoran 13-alkuisesta tyttömopon talutuksesta. Eli saa ihan vapaasti analyseerata ja kertoo kuinka päin persettä sitä voi ajaa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Selvästi kausi loppu.
Nyt on aikaa kikkailla vaikka Reisrenderillä.
Vähän meni opetteluksi, eikä näytä olevan ihan synkassa, mut harjotellaan lisää..

http://youtu.be/XWeiWeAtCnE

jarska

Lainaus käyttäjältä: rranta - 17.09.14 - klo:22:38
Hyvä @jarska, kovvaa oot menny! Tuosta on hyvä lähtä kiristään taas. Parisa paikas oot jo nopiampi ku mitä mun tämän kesän 1.11 puolelle ajettu kierros näytti eli pari kohtaa vaan korijaat ja 11 puolelle ja kovempaaki, että heilahtaa.

No kiitos kiitos, mutta tuskin se niin kovin helposti mulla tosta mihinkään heilahtaa. :D

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 18.09.14 - klo:10:10
Lainaus käyttäjältä: rranta - 17.09.14 - klo:22:38
Hyvä @jarska, kovvaa oot menny! Tuosta on hyvä lähtä kiristään taas. Parisa paikas oot jo nopiampi ku mitä mun tämän kesän 1.11 puolelle ajettu kierros näytti eli pari kohtaa vaan korijaat ja 11 puolelle ja kovempaaki, että heilahtaa.

No kiitos kiitos, mutta tuskin se niin kovin helposti mulla tosta mihinkään heilahtaa. :D
Ei ainakaan tolla asenteella.

Vähän sama kuin yks B600 kuski joka ennen päivän kisalähtöä mietti ja vatvo edellisen päivän huonoa starttia. Yritin kyl sanoo sille ett nyt v***u loppuu tommonen, ett menet siihen ruutuun ja otat sen hyvän lähdön. Mut jos kuskin mielessä pyörii jo ennen starttia "paska lähtö paska lähtö" niin arvata saattaa miten siinä sit kävi.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 18.09.14 - klo:11:28Ei ainakaan tolla asenteella.

Älä ny mäkätä siellä.
Tiistainakin päätin tulla pois mukavuusalueeltani ja lisätä vauhtia.
Varikon luukulla pienet meditoinnit ja heti 7 kiekkaa alle entisen enkan.
Kylä mää pääsen kovempaa kunhan vaan päätän...ja ensi kesänä päätän, soon varma. ;)

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 18.09.14 - klo:11:35
Lainaus käyttäjältä: murmela - 18.09.14 - klo:11:28Ei ainakaan tolla asenteella.

Älä ny mäkätä siellä.
Tiistainakin päätin tulla pois mukavuusalueeltani ja lisätä vauhtia.
Varikon luukulla pienet meditoinnit ja heti 7 kiekkaa alle entisen enkan.
Kylä mää pääsen kovempaa kunhan vaan päätän...ja ensi kesänä päätän, soon varma. ;)
Noniin, nyt kuulostaa paljon paremmalta.  :-*
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

18.09.14 - klo:12:42 #337 Viimeisin muokkaus: 18.09.14 - klo:12:44 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: murmela - 18.09.14 - klo:12:21Noniin, nyt kuulostaa paljon paremmalta. 

Kiitos, mää tsemppasin heti. :D



Mutjoo, ei se asenteen muutos/kerääminen aina niin helppoa ole.
Tiedän eräänkin sinisen pyörän kuljettajan, joka laski kierroksia jo kohdussa...napanuoran kiertyessä tiukasti ympärilleen...ehkä liiankin tiukasti, sylkäisi ensimmäiset datansa vaippaan, analysoi sitä pikku sormellaan...ja nätillä suullaan, kiertänyt rataa viljalti, mopossa on himmeleitä enemmän kuin venäläisten vakoilusatelliitissa, itsevarmuutta..asennetta ja tietoa löytyy...mutta ei vaan kulje ei.

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 18.09.14 - klo:12:42
Lainaus käyttäjältä: murmela - 18.09.14 - klo:12:21Noniin, nyt kuulostaa paljon paremmalta. 

Kiitos, mää tsemppasin heti. :D



Mutjoo, ei se asenteen muutos/kerääminen aina niin helppoa ole.
Tiedän eräänkin sinisen pyörän kuljettajan, joka laski kierroksia jo kohdussa...napanuoran kiertyessä tiukasti ympärilleen...ehkä liiankin tiukasti, sylkäisi ensimmäiset datansa vaippaan, analysoi sitä pikku sormellaan...ja nätillä suullaan, kiertänyt rataa viljalti, mopossa on himmeleitä enemmän kuin venäläisten vakoilusatelliitissa, itsevarmuutta..asennetta ja tietoa löytyy...mutta ei vaan kulje ei.

Mite nii ei kule? Ajoinhan mä tänäkin(?) vuonna kemorassa kovempaa kuin sinä.
Tsemppiä ens vuoteen. ass_1
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Pete_L

Lainaus käyttäjältä: jarska - 17.09.14 - klo:22:15
Tässä nopeimman kierroksen kuvatus.

Hitaammalla kierroksella oli paluusuoran nopeus 214, joten kaikki ei aina natsaa samalle kierroksel


Äkkiseltään katottuna lähes pari sekkaa lähtis 1 ja 2 mutkien lujempaa ajamisella... ;)

jarska

Lainaus käyttäjältä: Pete_L - 18.09.14 - klo:23:24
Lainaus käyttäjältä: jarska - 17.09.14 - klo:22:15
Tässä nopeimman kierroksen kuvatus.

Hitaammalla kierroksella oli paluusuoran nopeus 214, joten kaikki ei aina natsaa samalle kierroksel


Äkkiseltään katottuna lähes pari sekkaa lähtis 1 ja 2 mutkien lujempaa ajamisella... ;)


Samaa mieltä.
Vähän jo saanut niihin vauhtia lisää, mutta joka kerralla sama fiilis...prkle, taas nämä kaks mun akilleen kantapäätä tökkii ja lujempaa olis pitäny..

app

Mikä oli parhaan kierroksen aika, kun yksin ajelit nyt siellä?

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 18.09.14 - klo:23:30
Lainaus käyttäjältä: Pete_L - 18.09.14 - klo:23:24
Lainaus käyttäjältä: jarska - 17.09.14 - klo:22:15
Tässä nopeimman kierroksen kuvatus.

Hitaammalla kierroksella oli paluusuoran nopeus 214, joten kaikki ei aina natsaa samalle kierroksel


Äkkiseltään katottuna lähes pari sekkaa lähtis 1 ja 2 mutkien lujempaa ajamisella... ;)


Samaa mieltä.
Vähän jo saanut niihin vauhtia lisää, mutta joka kerralla sama fiilis...prkle, taas nämä kaks mun akilleen kantapäätä tökkii ja lujempaa olis pitäny..

Elä jarruta siihen kakkoseen. ;) 150 lapulle torvi auki ja siitä sit vaan rullaat mutkaan sisään. Sit kun nopeus alkaa olla tontilla, voi siihen alkaa miettimään jarruttamista ja merkin siirtämistä lähemmäs mutkaa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.09.14 - klo:07:16Elä jarruta siihen kakkoseen.  ;)  150 lapulle torvi auki ja siitä sit vaan rullaat mutkaan sisään.

Juuri näin mä sitä viime tiistaina treenasin.
Aiemmin jarruttelin ihan liikaa ja nyt sukelsin sinne suoraan vitosella, ehkä aavistus henkistä jarrua/keulan laskua.

Mulle oikea kammomutka, mut nyt alko jo tuntumaan että heiiiij...ei tässä mitään pelättävää ole, mähän osaan ajaa kallellaan vauhdissakin.

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 18.09.14 - klo:23:58
Mikä oli parhaan kierroksen aika, kun yksin ajelit nyt siellä?

No ei se nopein kiekka ollu ku 1.15.5, mutta pojat kannustaa niin kovaa, jotta tuntuu nopeemmalle. :D

Powered by EzPortal