Niitä nopeuksia on ihan turha mittarista kattella tai yrittää järkeillä. GPS on ainoa jotakuinkin luotettava tapa jolla voi verrata eri kuskeja/pyöriä.
Toi Vuorelan arvio vähän reilu 200km/h todellista on varmaan aika lähellä totuutta tellulla. Eikä sitä kaasuakaan tarvii juurikaan bussipysäkillä nostella jos alunperinkin on nopeutta siinä kohtaa joku 50km/h vähemmän
Tietty sekin vielä että jos olis loggeri pyörässä niin siinä saattais äkkiä huomata että kaasu olikin vaan 55% prossaa auki vaikka kuskin omasta mielestä se oli stopparissa koko takasuoran.
Oma paras viime viikonlopulta oli GPS:n mukaan 262km/h joka tais olla paras mitä olen ikinä tuonne suoran päähän kelannut. Kierrosaika oli silti parisen sekkaa huonompi kuin tossa mun enkassa. Se 250km/h todellistakin on jo sellanen että siihen saa aika tosissaan vetää ja hiukan osata ajaakin sitä takasuoraa.
Ei ole tarkoitus vähätellä Twinin kyytiä mutta kannattaa ihan oikeesti unohtaa nää kaverin kertomat se ja se veti 300km/h sinne suoran päähän ja omat persmittarit. GPS:n kun laittaa päälle niin siinä ei tarvitse sitten arvailla mitään. Niin ja saa raportoida tähän ketjuun sitten tuloksia
Teemu