Motopark-dataa

Aloittaja pr7, 17.06.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Mikko K.

Nostellaanpas tätä aihetta.

Mielenkiintoisena huomiona 600:n vs. 1000:n, että tuo bussipysäkin sektori parhaimmillaan on mennyt mulla molemmilla laitteilla sadasosan sisään samoinhin aikoihin, vaikka tonnisella huiput on kovemmat ennen taittoa ja ennen jarrua. 600:lla huiput 241 ilman imuapua ja aivan varmasti on mennyt kaasutopparissa ilman mitään essonbaarijuttuja. Tonnisella kun taas nostaa sitä kaasua ihan vaan sen pienen hetken, niin takkiin tulee ihan tolkuttomasti. Ensi kaudella sitten poljetaan vaikka aikasemmin kutoselle ja mennään kaasu selällään, ettei samalla kuskilla häviä tyttömopolle.

Pikkupyörällä kuluu oikein huolella aikaa lähinnä paluusuoran ylämäessä... Muuten tuntuu olevan sama kumman kahvaa kääntää näin b-luokan harrastelijan näkökulmasta.


murmela

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 29.08.14 - klo:22:43
Mielenkiintoisena huomiona 600:n vs. 1000:n, että tuo bussipysäkin sektori parhaimmillaan on mennyt mulla molemmilla laitteilla sadasosan sisään samoinhin aikoihin, vaikka tonnisella huiput on kovemmat ennen taittoa ja ennen jarrua. 600:lla huiput 241 ilman imuapua ja aivan varmasti on mennyt kaasutopparissa ilman mitään essonbaarijuttuja.
Jos sulla on racechronokäppyrää, niin kato siitä nopeus ja pitkittäiskiihtyvyys. Ne ainakin kertoo suoraan onko urku ollut auki.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Mikko K.

30.08.14 - klo:10:40 #17 Viimeisin muokkaus: 30.08.14 - klo:10:44 käyttäjältä Mikko K.
Lainaus käyttäjältä: murmela - 30.08.14 - klo:08:09
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 29.08.14 - klo:22:43
Mielenkiintoisena huomiona 600:n vs. 1000:n, että tuo bussipysäkin sektori parhaimmillaan on mennyt mulla molemmilla laitteilla sadasosan sisään samoinhin aikoihin, vaikka tonnisella huiput on kovemmat ennen taittoa ja ennen jarrua. 600:lla huiput 241 ilman imuapua ja aivan varmasti on mennyt kaasutopparissa ilman mitään essonbaarijuttuja.
Jos sulla on racechronokäppyrää, niin kato siitä nopeus ja pitkittäiskiihtyvyys. Ne ainakin kertoo suoraan onko urku ollut auki.

Komeaa hyperbeliä piirtää koko suoran matkan 600:lla ja kiihtyvyys on jatkuvaa. 1000:lla tuo "käytän kaasua millisekunnin pienemmällä" näkyy nopeusdatassa suoraan 15 km/h monttuna. Eipä tuon kaasu selällään ajaminen enää kovin ihmeellinen temppu ole kun tehoja otetaan reilu 50 hevoista pois. Lähinnä yllätyksenä tuli tuo nopeuden todella raju pudotus, siihen monttuun kesken taiton vauhti toppaa kuin seinään jos veto ei ole koko ajan päällä.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 30.08.14 - klo:10:40
Lainaus käyttäjältä: murmela - 30.08.14 - klo:08:09
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 29.08.14 - klo:22:43
Mielenkiintoisena huomiona 600:n vs. 1000:n, että tuo bussipysäkin sektori parhaimmillaan on mennyt mulla molemmilla laitteilla sadasosan sisään samoinhin aikoihin, vaikka tonnisella huiput on kovemmat ennen taittoa ja ennen jarrua. 600:lla huiput 241 ilman imuapua ja aivan varmasti on mennyt kaasutopparissa ilman mitään essonbaarijuttuja.
Jos sulla on racechronokäppyrää, niin kato siitä nopeus ja pitkittäiskiihtyvyys. Ne ainakin kertoo suoraan onko urku ollut auki.

Komeaa hyperbeliä piirtää koko suoran matkan 600:lla ja kiihtyvyys on jatkuvaa. 1000:lla tuo "käytän kaasua millisekunnin pienemmällä" näkyy nopeusdatassa suoraan 15 km/h monttuna. Eipä tuon kaasu selällään ajaminen enää kovin ihmeellinen temppu ole kun tehoja otetaan reilu 50 hevoista pois. Lähinnä yllätyksenä tuli tuo nopeuden todella raju pudotus, siihen monttuun kesken taiton vauhti toppaa kuin seinään jos veto ei ole koko ajan päällä.
Paljoko on vauhtii ennen dippii?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: murmela - 30.08.14 - klo:20:16
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 30.08.14 - klo:10:40
Lainaus käyttäjältä: murmela - 30.08.14 - klo:08:09
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 29.08.14 - klo:22:43
Mielenkiintoisena huomiona 600:n vs. 1000:n, että tuo bussipysäkin sektori parhaimmillaan on mennyt mulla molemmilla laitteilla sadasosan sisään samoinhin aikoihin, vaikka tonnisella huiput on kovemmat ennen taittoa ja ennen jarrua. 600:lla huiput 241 ilman imuapua ja aivan varmasti on mennyt kaasutopparissa ilman mitään essonbaarijuttuja.
Jos sulla on racechronokäppyrää, niin kato siitä nopeus ja pitkittäiskiihtyvyys. Ne ainakin kertoo suoraan onko urku ollut auki.

Komeaa hyperbeliä piirtää koko suoran matkan 600:lla ja kiihtyvyys on jatkuvaa. 1000:lla tuo "käytän kaasua millisekunnin pienemmällä" näkyy nopeusdatassa suoraan 15 km/h monttuna. Eipä tuon kaasu selällään ajaminen enää kovin ihmeellinen temppu ole kun tehoja otetaan reilu 50 hevoista pois. Lähinnä yllätyksenä tuli tuo nopeuden todella raju pudotus, siihen monttuun kesken taiton vauhti toppaa kuin seinään jos veto ei ole koko ajan päällä.
Paljoko on vauhtii ennen dippii?

222km/h ei tuolla kyydillä tarttis ees nostella. korvaväli varmaan sanonu vaan vastaan kesällä.

slowrider

Samaa vammaa mullakin. Jostain syystä dataloggeri ei ole la-su ajoja tallettanut, mutta pe treenin 1.32.4 kierroksella aika hurja tuo vauhdin lasku. kaasun löysäys 69%->0% ja vauhti heti 222--198km/h

Vuorela

Ai paljonko olis tuossa kohtaa parannettavaa :D
Nopeus ja kaasukäyrä. Nopeus 215->193->245. Kaasun asennosta voi lukea paljonko pelottaa :) Mulla nyt jäikin metri rataa käyttämättä vasemmasta reunasta, joten eihän tuossa mihinkään voi päästäkään. Kierrosaika 1:32.5 ja löytyy youtubesta.

slowrider

Juu vähän ois petrattavaa... Punainen on nopeus ja tossa alhaalla on kaasuläppien asento sininen ja keltanen kaasukapulan asento :)

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 30.08.14 - klo:21:07
Ai paljonko olis tuossa kohtaa parannettavaa :D
Nopeus ja kaasukäyrä. Nopeus 215->193->245. Kaasun asennosta voi lukea paljonko pelottaa :) Mulla nyt jäikin metri rataa käyttämättä vasemmasta reunasta, joten eihän tuossa mihinkään voi päästäkään. Kierrosaika 1:32.5 ja löytyy youtubesta.


Pitäs vaan saada tietämättään tonninen ajoon, niin vois mennäkin. 600:lla tossa taitossa jotain 215+ ja tekis mieli läpsiä takakatteesta lisää vauhtia kun ei kulje :D Isolla mopolla suunnilleen sama kyyti taas jännittää..

qazwsx

09.09.14 - klo:11:13 #24 Viimeisin muokkaus: 09.09.14 - klo:12:49 käyttäjältä qazwsx
Mitä teillä vauhtia hitaimmillaan takasuoran jälkeisessä nopeassa vasurissa bussipysäkin jälkeinen mutka vasemmalle? Minulla aika hakusessa tuohon vauhdin sovitus. Vaihdellut 106-117 välillä.
pyöränä 10R

edit. Kattelin että mulla tippui myös 10 kmh vauhdit tuossa bussipysäkillä 213-204-237
edit 2. korjattu paluusuora takasuoraksi mitä tarkoitin vaikka nakit kirjoitti toista.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 09.09.14 - klo:11:13
Mitä teillä vauhtia hitaimmillaan paluusuoran jälkeisessä nopeassa vasurissa? Minulla aika hakusessa tuohon vauhdin sovitus. Vaihdellut 106-117 välillä.
pyöränä 10R

edit. Kattelin että mulla tippui myös 10 kmh vauhdit tuossa bussipysäkillä 213-204-237

Mikä on paluusuora? Eli monesko mutka?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

juice87

Paluusuoran jälkeen tulee kyllä shikaani jos puhutaan paikoista oikealla nimellä innocent_1

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: juice87 - 09.09.14 - klo:12:14
Paluusuoran jälkeen tulee kyllä shikaani jos puhutaan paikoista oikealla nimellä innocent_1

Anteeksi! Mun moka tarkoitan takasuoraa bussipysäkin jälkeinen mutka vasemmalle. Korjasin tuonne alkuperäiseen kysymykseen tuon myös.

Nitrous

09.09.14 - klo:13:37 #28 Viimeisin muokkaus: 09.09.14 - klo:13:47 käyttäjältä Nitrous
Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 09.09.14 - klo:12:47
Lainaus käyttäjältä: juice87 - 09.09.14 - klo:12:14
Paluusuoran jälkeen tulee kyllä shikaani jos puhutaan paikoista oikealla nimellä innocent_1

Anteeksi! Mun moka tarkoitan takasuoraa bussipysäkin jälkeinen mutka vasemmalle. Korjasin tuonne alkuperäiseen kysymykseen tuon myös.

Jotain 120-125 näyttää olevan. Pitäs olla varmaan jossain 130+ veikkaan.

Edit. Ja bussipysäkin läpi tullaan tyttömopolla kaasu auki. Sisäänmenossa on jotain 200+ ja suoran päähän 230-238km/h tuulesta riippuen.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 09.09.14 - klo:13:37
Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 09.09.14 - klo:12:47
Lainaus käyttäjältä: juice87 - 09.09.14 - klo:12:14
Paluusuoran jälkeen tulee kyllä shikaani jos puhutaan paikoista oikealla nimellä innocent_1

Anteeksi! Mun moka tarkoitan takasuoraa bussipysäkin jälkeinen mutka vasemmalle. Korjasin tuonne alkuperäiseen kysymykseen tuon myös.

Jotain 120-125 näyttää olevan. Pitäs olla varmaan jossain 130+ veikkaan.

Edit. Ja bussipysäkin läpi tullaan tyttömopolla kaasu auki. Sisäänmenossa on jotain 200+ ja suoran päähän 230-238km/h tuulesta riippuen.

Ok. Itse en saa edes tonnisella kun just samoihin tuon vauhdin. Tänään parhaimmillaan 215-211-242 Pitää kai alkaa tiputtaa painoa jo nyt ensikesää varten :)

Powered by EzPortal