Nostellaanpas tätä aihetta.
Mielenkiintoisena huomiona 600:n vs. 1000:n, että tuo bussipysäkin sektori parhaimmillaan on mennyt mulla molemmilla laitteilla sadasosan sisään samoinhin aikoihin, vaikka tonnisella huiput on kovemmat ennen taittoa ja ennen jarrua. 600:lla huiput 241 ilman imuapua ja aivan varmasti on mennyt kaasutopparissa ilman mitään essonbaarijuttuja. Tonnisella kun taas nostaa sitä kaasua ihan vaan sen pienen hetken, niin takkiin tulee ihan tolkuttomasti. Ensi kaudella sitten poljetaan vaikka aikasemmin kutoselle ja mennään kaasu selällään, ettei samalla kuskilla häviä tyttömopolle.
Pikkupyörällä kuluu oikein huolella aikaa lähinnä paluusuoran ylämäessä... Muuten tuntuu olevan sama kumman kahvaa kääntää näin b-luokan harrastelijan näkökulmasta.