Motopark-dataa

Aloittaja pr7, 17.06.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.09.14 - klo:07:14
Lainaus käyttäjältä: murmela - 18.09.14 - klo:22:13
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 18.09.14 - klo:22:03
Tuo Hondan vakiokeula on kyllä joustomatkaltaan aika onneton.
Paljonko?

Menee taas muistikuvien varaan, mutta tehdas taitaa luvata 119mm, mutta käytännössä tuo jäänee alle 115mm. Andreanin cartridgellä joustoa sitten muistaakseni 135-140mm.

Ihan normaalihan tommonen 120 mm lupaus on. Ja tosiaan joillakin c-kiteillä se +~10 mm.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

19.09.14 - klo:12:35 #46 Viimeisin muokkaus: 19.09.14 - klo:12:41 käyttäjältä wbaum
Jostain luin että 08 cbr600 olis vain 0.75kg/mm jouset keulassa vakiona. Voiko pitää paikkansa?

ps. tarvin sun moposta topout-jouset omaani

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 19.09.14 - klo:12:35
Jostain luin että 08 cbr600 olis vain 0.75kg/mm jouset keulassa vakiona. Voiko pitää paikkansa?

ps. tarvin sun moposta topout-jouset omaani
Se on se äffä malli, niille kuulakärkikynän vietereillä ei saa painumia kohdilleen vaikka olis millanen kuivan kesän orava. RR:ssä on racetechin mukaan 1kg/mm vieterit edessä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

Jooh no ei se kuulostanutkaan normilta, varmaan kattonu väärää kun jotain taulukkoa mulkaisin jousia etsiessäni ja jäi mieleen.

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

parjan_fin

Tuossa olis oma enkka (1:27) ja myös se joskus puhuttanut huippunopeus STK600:lla (253km/h).

Kenttä on vapaa, antaa paukkua.
---------------------
Hauskuus alkaa kahdella pyörällä...

paaton

Juu, kiitti parru. On mulla sittenkin pikku mahkut ajaa kovempaa omallakin jarruteholla.

parjan_fin

Tekniikka muuttamalla, mutta maksimi jarrutehon pitämällä samana, tulee melko varmasti eroja.
---------------------
Hauskuus alkaa kahdella pyörällä...

Taffu

Lainaus käyttäjältä: parjan_fin - 19.09.14 - klo:19:34
Tuossa olis oma enkka (1:27) ja myös se joskus puhuttanut huippunopeus STK600:lla (253km/h).

Kenttä on vapaa, antaa paukkua.

Haha, on kyllä masentavaa katteltavaa. Teikäläisiä menis 10 letkassa ohi kusiaisella mun tonnisesta bussipysäkillä ja toiset kymmenen sen jälkeisellä suoranpätkällä :D

parjan_fin

Ei se saa masentavaa olla, sen pitäis olla motivoivaa :) Nyt otat nuo mun käppyrät verrokiksi ja lähdet hinkkaamaan mutka kerrallaan vauhtia Motoparkkiin sopivaksi. Ens kesän lopulla menet kovempaa ;)
---------------------
Hauskuus alkaa kahdella pyörällä...

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: parjan_fin - 20.09.14 - klo:08:23
Ei se saa masentavaa olla, sen pitäis olla motivoivaa :) Nyt otat nuo mun käppyrät verrokiksi ja lähdet hinkkaamaan mutka kerrallaan vauhtia Motoparkkiin sopivaksi. Ens kesän lopulla menet kovempaa ;)

Niin olis tarkoitus :)

Nitrous

20.09.14 - klo:13:25 #56 Viimeisin muokkaus: 20.09.14 - klo:13:27 käyttäjältä Nitrous
Lainaus käyttäjältä: parjan_fin - 19.09.14 - klo:19:34
Tuossa olis oma enkka (1:27) ja myös se joskus puhuttanut huippunopeus STK600:lla (253km/h).

Kenttä on vapaa, antaa paukkua.
Voi per...tahtoo lisää voimaa ja keulan, joka kantaa jarruissa. Pelkästään montun pohjalta shikaanin jarruun jään sulle 0,5 sekkaa ja pelkästään shikaanin jarrussa 0,25sekkaa. Ei paljon tartte ihmetellä, että mihin se kaikki aika hukkuu kun pystyt jarruttamaan n. 0,3 geetä meikäläistä kovempaa. Esim. sinne montun pohjalle jarrutettaessa mulla keula tärrää käsille vaikka ei ole kuin 0,7g jarrussa ja sulla samassa paikkaa yli 1g...

Edit. Positiivisena puolena tossa on se, että kolme eka mutkaa menee lähes tasoihin sun kanssa, mutta takasuoralle lähtiessa ero muuttuukin aika murskaavaksi. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

paaton

Oletko nitro ihan varma, ettei nuo hondan orkkis jouset ole progressiiviset?

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: paaton - 20.09.14 - klo:13:39
Oletko nitro ihan varma, ettei nuo hondan orkkis jouset ole progressiiviset?
Ei mitään käryä. Mutta jos ne on progressiiviset niin ei tarpeeks, koska loppujoustolla keula ei kanna.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

paaton

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 20.09.14 - klo:13:46
Lainaus käyttäjältä: paaton - 20.09.14 - klo:13:39
Oletko nitro ihan varma, ettei nuo hondan orkkis jouset ole progressiiviset?

Ei mitään käryä. Mutta jos ne on progressiiviset niin ei tarpeeks, koska loppujoustolla keula ei kanna.

Kyllä siellä tosiaan pitäisi googlen mukaan suorat 1kg jouset. Mäntäsettiä vaan villeltä keulaan tai vaihto yamahaan.

Powered by EzPortal