Niin siis kerrotaanpas hieman taustoja tälle haasteelle...
eli alunperin haastoin asetelman Nopea57:n BMW K1200R versus mun viime syksyinen pikahankinta Kawa Z1000.
Noh, tässä kävi huonosti silleen että kerkesin ajaa tolla Zetalla tonnin kun vedin sen lunariin reissullani.
Asetelmat siis muuttui ja tietty sen mukaan pitää myös muuttua kirjottamattomat "säännöt".
Mä jo tuolla toisaalla lupasin vetää sen mekon päälle kun kerran särjin "kisapelini", mut tietenkin mielessä orasti et pääsis nyt kuitenki jollain säännöillä ajaan sitä kisaa, ilmeisesti tähän sanktioon "kilpakumppanini" viittaa.
Minusta hommassa ei ole mitään järkeä jos kisa ratkeaa pelkkään nettivänkytykseen ja mekko menee päälle siitä syystä, toki sen voin pukea, kuten "sanktiona" ittelleni asetinkin, mut minusta idea ja viihdearvo karkaa, joten ehdotan seuraavaa...
mulla ku tuli tilalle toi ZX-10R ja Nopee57:lla se K1200R...kierrosajatkin taitaa ainakin tällä hetkellä kallistua mun eduksi, niin olisko ideaa ajaa vaikka "takaa-ajona" näin...
joku puolueeton ja lahjomaton ulkopuolinen laskemaan, miten paljon Nopea57 saa etumatkaa, lähden ajamaan takaa ja voittaja on ensimmäisenä maaliviivan ylittänyt?
Riittääkö 10 kiekkaa kokonaiskisan saldoksi?
Eli mä suostun mihin vaan sääntöihin, tärkeintä ei ole voitto
(yeah right) vaan se että pääsee pikkusen kisaamaan omilla ratapäivillä.
Ja jos se mekon pukeminen tässä on nyt se kynnyskysymys, niin voin mä sen kietasta päälleni, voitin tai en.
Vikkelä57, mites nyt, hyväksytkö uudistetun haasteen vai oletko pelkkä bluffaaja.