Lainaus käyttäjältä: menac - 09.03.12 - klo:18:10
Sun ennätys oli 1.35 viime kauden alussa, jolloin mitä ilmeisimmin takanasi oli 4 vuotta ja about 100 ratapäivää?
Jos näin, niin entistä enemmän ihmettelen alkuperäisessä viestissä esittämääni kysymystä, ottaen huomioon että mitä ilmeisimmin pidät omia metodejasi parempina kuin minun.
Kuten sanoin:
Malttamaton ja typerä saat olla aivan vapaasti. Mutta ei se sitä tarkoita että tarvisi nupata aivan turhaan, jos se on vältettävissä pienellä muutoksilla. Mitään optimaalista suoritusta ei kannata hakea, mutta jos paketin palikoista joku on turhan sopimaton siihen pakettiin, on asialle syytä tehdä jotain ennen kuin joutuu parsimaan katteita.
Eli käytä enemmän yläkroppaas, niin ei mopon rojut oo maassa ja mopo nurin.
Lainaa
Katson löytyykö. Mutta ihanko tosissasi sä olet sitä mieltä, että mun kannattaisi ennemmin kuunnella ventovierasta, joka ei tapahtumaa nähnyt? Todellako? "Tähtiopettajan" (alkuun ihan hauska termi, alkaa tosin käydä jo vähän vanhaksi) verbaaliakrobatiaa pääsen kyllä kuulemaan vähintään riittävästi, suodatettavaa siinäkin, mutta uskoisin että melkoisen paljon myös asiaa.
Oma versiosi on "Alastaron ykkösmutkassa ilmeisesti jalkatappi otti maahan ja vetäisi mopon kumoon ja siitä liu'uttiin hiekoille."
Eihän se jalkatappi ota maahan, ellei mopo ole liian kylellään, ja liian kylelleen saa helposti siten että jättää yläkropan pystyyn.
Vastaavia tapauksia olen nähnyt kymmeniä, ts et ole ensimmäinen, etkä ikävä kyllä todellakaan tule olemaan viimeinen vastaava tapaus.
Voithan sä sit kesällä kysellä niilt ratakurssin vetäjiltä, ett miks keskiryhmän vauhdeissa -05 ZX-6R:n vakiojalkatapit ottaa maahan. Ehkä heillä on hieman uskottavampi rooli, vaikka vastaus olisi sama kuin mitä minä tarjoan.