Lainaus käyttäjältä: app - 10.09.13 - klo:06:53
Lainaus käyttäjältä: murmela - 09.09.13 - klo:23:47
Appkin näytti jaksavan peräti 2 tuntia ja 33 minuuttia olla erossa triidin keskustelusta. Meni abaut siihen haarukkaan mitä oletinkin.
Sen verran korjaisin noita hitaan vanhuksen hataria muistikuvia, että vierailu lemminkäisen hiekalla tapahtui viikkoa aikaisemmin lauantaina toisen setin toisella kierroksella. Sössin ohituksen joten annoin jarrun mennä pitkäksi jotta en mahdollisesti keilaisi ohitettavaa.
Ok. Katsotaan nyt sitten kuinka kauan hidas vanhus jaksaa olla erossa tästä triidistä. Palasin tänne syystä että vertasit edelleen minua ja itseäsi tässä ketjussa tuon minun toiveeni jälkeen, kehumalla olevasi minua nopeampi siinä palmasissa, ja pönkittääksesi oman ainoan ja ehdottoman harpilla piirrtämäsi ajolinjan ainutlaatuisuutta.
No joo, olethan sinä nuori ja nopea. Kuin myös oikeassa linjoinesi.
Nyt tämä triidi sai jäädä hitaalta vanhukselta hetkeksi. Sama mitä postaat. Laitappa kello käymään, niin katotaan kauanko kestää hitaan kestävyysmiehen pää, joka tosin testattu erilaisissa koitoksissa.
Saanen huomautta, että kirjoitin:
"Eipä se minua yhtään haittaa jos esim minun kanssa samoja kierrosvauhteja ajavat kuskit häviävät 0,2-0,4 sekunttia välillä; las palmasin jarrumerkki - vauhtivasurin jarrumerkki. Eli siis kokonaisuudessa johon kuuluu palmasin jarru, apeksi, ja avaus.
Ja tuo aika hävitään sen liian terävän ajolinjan takia jarrussa ja apeksissa."
Eli puhuin ihan yleisellä tasolla kuskeista, huom monikko, jotka ajavat tuota liian terävää linjaa palmasin sisääntulossa.
Minulla on dataa monista kymmenistä eri kuskeista joiden osalta tuota vertailua eri ajolinjojen suhteen olen tehnyt. Ja kun haarukaksi otetaan +-1 sekuntti vs minun kierrosaikani, niin siihen osuu 7 eri kuskia, joista tuota vertailua voin tehdä.
Eli älä jaksa koko ajan valittaa kaikesta. Olet tehnyt sitä viime aikoina ihan turhaa ja turhan paljon.
Kello on baut tasan kymmenen, nax.
Ja se ajolinja mitä mainostan, ei ole minun keksimäni, vaan se ajolinja mitä olen nähnyt minua nopeampien kuskien käytännössä ajavan.