MP-Tuki kerhokisat

Aloittaja jarska, 24.02.12 - klo:22:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Reisi

Kuulin ovella, kun toinen kyseli kopiota ja tuli "ei oo-ei saa", että netistä näkee sitten, kunhan joku jaksaa laittaa...  knuppel_2

pena1

En tiedä mihin aikaan tuloksia kyselit. Mutta kyllä niitä siellä pöydällä oli aika nippu. Kunhan tulokset saatiin varmistettua ja tulostettua.

Toimiston ikkunassa tulokset oli heti kun se oli mahdollista. Ikkunassa olleesta tulosteesta voi myös ottaa kuvan, esim. kännyn kameralla.

Ja joku hymiö perään!

Reisi

No joo, kävin katselemassa tuloksia, kun ne liimattin ikkunaan ja känny kuvasi peilikuvan pilvistä... Mun eka "kisa" ja kohellus sen mukainen. Toisessa pyörässä syttyi bensavalo, kun piti portille ajaa, josta seurasi meidän "tiimin" tankkausnopeusennätys, ja toisessa pyörässä bensavalo syttyi heti punalipun jälkeen...

Mikko_U

Lainaus käyttäjältä: Reisi - 18.05.12 - klo:10:35netistä näkee sitten, kunhan joku jaksaa laittaa...  knuppel_2

Kun vihdoin sain aikaiseksi, miulta löytyi seuraavat laput:

Kisa: http://aijaa.com/0040710223206

Aika-ajo: http://aijaa.com/0089710223219

Lapchart: http://aijaa.com/0067210223223
Ei kovaa mutta täysillä!

Reisi


Jukka_R

Olipa tahmea kisa. Omasta ennätyksestä jäinkin sitten vain reilut 4,5 sek. Syitä paljon.

1. Renkaat olivat puolikuntoiset, ajettu jo viime kesänä viisi treenipäivää. Ykkösmutkan jälkeen ensimmäisellä kierroksella lähti avauksessa perä sivulle, joten rauhoitti aika hyvin availuja sen jälkeen.

2. Kunto. Viiden kierroksen jälkeen suu oli tuohesta ja kädet loppu. Se joka sanoo, että kunnon salitreeni tekee hyvää, niin eipä ainakaan mulle. Paino nousi 75:n korvilta 85:een. Maksimivoimaa varmasti liki tuplat viime kesään verrattuna, mutta lihaskunto oli ilmeisestikin surkeampi.

Eipä auta kuin lisätä polkupyörällä polkemista ja salilla siirtyä tekemään 5-12 toiston sarjojen sijaan jotain 50-100:n väliin olevia ja painoa useampi kilo pois. Voipi olla tuskainen Botniaringin kisa edessä viikonloppuna. Seuraavaan toivottavasti saa jo kuntoa pikkaisen paremmaksi ja jaksaa pyörtymättä ajaa maaliinkin asti.

Telttakaveri vetikin sitten aika huolellisella marginaalilla vaikkei oma paras aikansakaan ollut lähellä ennätystään, ei edes omaani.

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

murmela

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 23.07.12 - klo:12:12
Terveisin lippumies palmasista.
Miltäs se mun ulkokautta ohitus siin palmasin jarrussa näytti lippumiehen silmin?
Vilasin sisämutkaan ennen lopputaittoa ja en nähny ohitettavaa enää ollenkaan, ja jätin viel sisämutkaan ison raon johon se ohitettava ois mahtunu jos ois tullu jotain hässäkkää.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.07.12 - klo:14:49
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 23.07.12 - klo:12:12
Terveisin lippumies palmasista.
Miltäs se mun ulkokautta ohitus siin palmasin jarrussa näytti lippumiehen silmin?
Vilasin sisämutkaan ennen lopputaittoa ja en nähny ohitettavaa enää ollenkaan, ja jätin viel sisämutkaan ison raon johon se ohitettava ois mahtunu jos ois tullu jotain hässäkkää.

Ei mitenkään pahalta, kun ohitettava antoi vielä tilaa ottamalla vauhdin pois. Olisko ollu pyörän mitta väliä mutkaan mennessä. Näin ainakin muistelisin. Useampi näytti ohittavan palmasin jarrussa ulkokautta tällä kertaa. Vastaavasti monet jarrutti aika sisällä vauhdin reilusti ennen mutkaa pois, joka sitten taas tuon ohittamisen näytti mahdollistavan.

Pääsuoran valkoinen täppä toimi muuten kohtuullisen hyvin jarrumerkkinä, kun siitä satuit mainitsemaan. Todellinen jarrun aloitus lienee viimeistään jossain mustan paikkauksen ja täpän välillä vaikka kuinka yritti jättää myöhäisemmäksi. Vauhtiakin sai 223km/h tuohon kohtaan.

mako

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 23.07.12 - klo:00:35


Oma äly sammui jo ajat sitten, joten kiitos Juhalle alias Scuuballe alias Nurmelalle alias Murmelalle huomautuksesta, jotta kärryn takaluukku on auki. Olisikin ollut kiva keräillä Alastaro - Hki -väliltä viikon kassa + pari Yamahaa ja mitä kaikkea muuta sieltä olisikaan reitin varrelle tipahdellut.

Hyvää yötä ja nähdään viimeistään Kemoralla YCC:n kapinoissa alkaneen viikon perjantaina. Miinalta terveisiä kaikille.

sattuu sitä näköjään mestareillekin ni kehtaa itsekin kirjottaa . missäs oli murmelan valvova silmä kun mä otin eilen  pois lähtiessä  kärryyn kyytiin kilpipyörän joka oli hajonnut .hidas vasuri ja mopo yli laidan se oli tilanne jolloin ei tiennyt itkeäkö vai nauraa .onneks vauriot näytti jääneen mitättömiksi ku jäi sen verran roikkumaan liinan varaan .  kaatopeikko prkle!!!

murmela

Lainaus käyttäjältä: mako - 23.07.12 - klo:15:29
sattuu sitä näköjään mestareillekin ni kehtaa itsekin kirjottaa . missäs oli murmelan valvova silmä kun mä otin eilen  pois lähtiessä  kärryyn kyytiin kilpipyörän joka oli hajonnut .hidas vasuri ja mopo yli laidan se oli tilanne jolloin ei tiennyt itkeäkö vai nauraa .onneks vauriot näytti jääneen mitättömiksi ku jäi sen verran roikkumaan liinan varaan .  kaatopeikko prkle!!!
Oisko kuvia tapahtuneesta?  :)
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Mikko_U

Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.07.12 - klo:14:49
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 23.07.12 - klo:12:12
Terveisin lippumies palmasista.
Miltäs se mun ulkokautta ohitus siin palmasin jarrussa näytti lippumiehen silmin?
Vilasin sisämutkaan ennen lopputaittoa ja en nähny ohitettavaa enää ollenkaan, ja jätin viel sisämutkaan ison raon johon se ohitettava ois mahtunu jos ois tullu jotain hässäkkää.

Juu, ei mitään ongelmaa. Turvamarginaalia oli reilusti. Ohitettavakaan ei joutunut tekemään mitää ylimääräistä tai normaalista poikkeavaa.

T: Ehkä vielä paremmalta paikalta tapahtunutta seurannut Honda-mies.
Ei kovaa mutta täysillä!

murmela

Lainaus käyttäjältä: Mikko_U - 23.07.12 - klo:16:41
Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.07.12 - klo:14:49
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 23.07.12 - klo:12:12
Terveisin lippumies palmasista.
Miltäs se mun ulkokautta ohitus siin palmasin jarrussa näytti lippumiehen silmin?
Vilasin sisämutkaan ennen lopputaittoa ja en nähny ohitettavaa enää ollenkaan, ja jätin viel sisämutkaan ison raon johon se ohitettava ois mahtunu jos ois tullu jotain hässäkkää.

Juu, ei mitään ongelmaa. Turvamarginaalia oli reilusti. Ohitettavakaan ei joutunut tekemään mitää ylimääräistä tai normaalista poikkeavaa.

T: Ehkä vielä paremmalta paikalta tapahtunutta seurannut Honda-mies.

Bueno, todistemateriaalit on ehkä kohta matkalla tuubiin, kunhan mä vaan opettelen ensin käyttämään atkoota.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

mic

Lainaus käyttäjältä: app - 23.07.12 - klo:19:50
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 23.07.12 - klo:00:35

Oma veikkaukseni on, että jos ajoasentoa ja pyörän kallistuskulmaa et muuta, niin pyörä tulee lähtemään "yllättäen" alta. Neuvomaan en pyytämättä ala, kunhan laitoin oman arvaukseni tänne johon voin sitten viitata kun kärry perässä radan reunalle taas saavun.


Kisassa oli asennot mitä oli, mutta tässä on kuvia torstailta. Alkaa olla sinne päin kuitenkin? Kuvia löytyy lisää useita, kiitos Slowriderin. Todella hyviä otoksia.
Tästä jatketaan, ja kunhan tämä jää perusasennoksi, on jo parempi.

Yritin pidättäytyä, mutta ei pysty enää ettei jää väärää kuvaa.

Toivottavasti et oikeasti ole sitä mieltä, että ajamisesi oli varmaa sunnuntain kisassa.  Ajolinjat sisäänmenoissa jonkinmoista hakemista ja ihmeellisiä linjanvaihtoja kesken mutkan. Ohi olisin tullut jo paljon aikaisemmin, mutta ei vaan uskaltanut koska linjat vaihteli kierrokselta toiselle aika kummallisesti ja pyörä "vaappui". Suoran avauduttua oli taas täysin vakiolla 600:lla aika voimaton.

Tämä ei ole nyt kritisointia vaan huomio siihen, että omasta mielestäsi ajosi oli "varmaa". Hieman ajatusta lisää siihen mutkaan taittoon ja ajolinjoihin niin helposti löytyy sekunti kaksi parannusta.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.07.12 - klo:21:09
2012 07 22 eka lähtö:

Melkosta meininkiä. Hyvät ajolinjat sulla ekan kierroksen ajan!  peukku_1

Powered by EzPortal