MP-Tuki kerhokisat

Aloittaja jarska, 24.02.12 - klo:22:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.07.12 - klo:21:09
Tulokset:
http://www.lundahl.info/amb2live/view.php
http://www.lundahl.info/amb2live/view.php?id=564&mode=race

2012 07 22 eka lähtö:
http://www.youtube.com/watch?v=R2p__RcL7fY

Oikein tarkkoja jos ollaan, niin tulisi hylsy. Muistaakseni suoritus on hylätty jos ylittää valkoisen viivan. En jaksa etsiä kohtaa sääntökirjasta. Kyseessä on oikaiseminen ja sen jälkeen tulisi antaa ohitettavien mennä ohi tai tulos on hylätty.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Murikka

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 23.07.12 - klo:21:49

Oikein tarkkoja jos ollaan, niin tulisi hylsy. Muistaakseni suoritus on hylätty jos ylittää valkoisen viivan. En jaksa etsiä kohtaa sääntökirjasta. Kyseessä on oikaiseminen ja sen jälkeen tulisi antaa ohitettavien mennä ohi tai tulos on hylätty.

Taitaa mennä samaan sarjaan app:n hiilarivanteiden kanssa. Jos jotakuta oikeasti kiinnostaisi niin kaiketi tekisi myös protestin. Siis protestiajan puitteissa tottakai. Jälkikäteen on turha itkeä netissä.

app

23.07.12 - klo:23:13 #62 Viimeisin muokkaus: 23.07.12 - klo:23:15 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: Murikka - 23.07.12 - klo:22:32
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 23.07.12 - klo:21:49

Oikein tarkkoja jos ollaan, niin tulisi hylsy. Muistaakseni suoritus on hylätty jos ylittää valkoisen viivan. En jaksa etsiä kohtaa sääntökirjasta. Kyseessä on oikaiseminen ja sen jälkeen tulisi antaa ohitettavien mennä ohi tai tulos on hylätty.

Taitaa mennä samaan sarjaan app:n hiilarivanteiden kanssa. Jos jotakuta oikeasti kiinnostaisi niin kaiketi tekisi myös protestin. Siis protestiajan puitteissa tottakai. Jälkikäteen on turha itkeä netissä.

Jokamiehenluokassa salittu. Ei superbikessä. Toisessa lähdössä lipsahti viivan yli ennen lupaa, ja se olisi johtanut hylsyyn joka tapuksessa.

murmela

23.07.12 - klo:23:35 #63 Viimeisin muokkaus: 23.07.12 - klo:23:49 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 23.07.12 - klo:21:49
Oikein tarkkoja jos ollaan, niin tulisi hylsy. Muistaakseni suoritus on hylätty jos ylittää valkoisen viivan. En jaksa etsiä kohtaa sääntökirjasta. Kyseessä on oikaiseminen ja sen jälkeen tulisi antaa ohitettavien mennä ohi tai tulos on hylätty.
Joo, mullekkin tuli toi vasta siinä vaiheessa mieleen ku katsoin videoo/videoita. Täytyy muistaa ens kerralla.
Nii ja, nillin nillin, kyl siinä yks ohittaa mut keltasen lipun alueella...!!
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.07.12 - klo:23:35
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 23.07.12 - klo:21:49
Oikein tarkkoja jos ollaan, niin tulisi hylsy. Muistaakseni suoritus on hylätty jos ylittää valkoisen viivan. En jaksa etsiä kohtaa sääntökirjasta. Kyseessä on oikaiseminen ja sen jälkeen tulisi antaa ohitettavien mennä ohi tai tulos on hylätty.
Joo, mullekkin tuli toi vasta siinä vaiheessa mieleen ku katsoin videoo/videoita. Täytyy muistaa ens kerralla.
Nii ja, nillin nillin, kyl siinä yks ohittaa mut keltasen lipun alueella...!!

Jälkimmäisestä tulee vain 20 sek. Voi olla, että ensimmäisestkin. Juuri nyt ei ole hetki jolloin halaan sääntökirjaa, mutta hyi hyi kuitenkin.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

murmela

2012 07 22 uusintalähtö:
(kohdassa 6:47 tolla toisessa triidissä mainittu ohitus)
http://youtu.be/NMJQZkdjDNk
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 23.07.12 - klo:00:35
Oma äly sammui jo ajat sitten, joten kiitos Juhalle alias Scuuballe alias Nurmelalle alias Murmelalle huomautuksesta, jotta kärryn takaluukku on auki. Olisikin ollut kiva keräillä Alastaro - Hki -väliltä viikon kassa + pari Yamahaa ja mitä kaikkea muuta sieltä olisikaan reitin varrelle tipahdellut.
Siinä väsyneenä varikolla pakkaillessani katselin kun ajelit luukku auki ohi ja mietin ett olikohan se vieläkin tarkotuksella auki, kun olit sieltä varikolta parista paikasta ry:n kamoja keräillyt. Lähdin siitä sitten melkeimpä heti perään ja mietin ett pitäiskö soittaa ja kysyä, ja samalla katselin ojan penkkoja josko sieltä jotain rekvisiittaa löytyisi. Bongasin yhdistelmän siitä lähigrillin parkista ja pysähdyin vauhdista hieman etäämmälle.
No siinä vaiheessa kun tajusit että kaukoviittoiluni ei ollut natsihenkistä tervehdystä vaan jotain muuta, niin zingahdit kyl aika jouhevasti sinne kärryn takaluukulle.  :)
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

24.07.12 - klo:14:06 #67 Viimeisin muokkaus: 24.07.12 - klo:15:18 käyttäjältä app
Minä tankkasin ysikasia Partneriin (HDI) sunnuntaina Auran abc:llä. Hinauspalvelu toi kärryn ja minut paikalle, ja aika-ajoon ehdin sentään.

Mopossa ei ollut dieseliä, mutta nyt se sitten selvis se konevikakin: 8.0 litraa, jotka tankkasin ennen kisastarttia, olivatkin ainoat bensat tankissa, kun luulin torstailta jääneen ainakin 3-4 ltr. Selvisi nimittäin, että mopon tankin polttoaineletku lähtee tankin etuosasta, ja haukkailee tyhjää jo kun on vielä 2 litraa jäljellä. Kisassa 4 kierrosta ylimääräistä ensimmäisen keskeytyneen startin jälkeen.
Tankissa on foamit, jotka estävät näkyvyyden, ja koko homma arvailujen varassa, kunnes on täynnä.
Sinne meni nyt 15 litraa, ja ei vielä ihan täyttä.

Nyt on tilattu Wehnältä tankkiin kitti, jossa sinne tulee putki aukosta pohjaan, josta tikulla mitataan. Samasta putkesta saa imeä välillä pumpulla kaikki pois, kun haluaa taas tankata sopivan määrän (+reservi).

Laitan koko shown myös OSITTAIN väsymyksen piikkin, kun oli aivan liikaa arjen juoksuja rataviikon iltojen täytteenä. Unta keskimäärin 3-5 h/yö.

Saa kuittailla ken jaksaa.

murmela

Hmm, tosta putkestahan kehittäis nopeesti kunnon ledinäytöllisen bensamittarin, nii ei tarvi tikulla pelleillä.
Ts, putki tankkiin, litra bensaa, mittaa pinnankorkeuden, litra lisää, jne.
Ja sit siihen putkeen joku sopiva anturi per mittakorkeus, ja sille ledi.
Koko setin osat maksais 20-30e, ja moposta näkis sen varikolla ollessa litran tarkkuudella bensamäärän.

Tai jos haluaa hifistellä, niin putkeen sopiva koho, ja putken yläpäähän ultraäänianturi, ja sopiva elektroniikka ja numeronäyttö, niin saa bensamäärän mitattua jollain 0,1-1 desilitran tarkkuudella.
Mittarin osat maksais ehkä sen saman 20-30e, mut softa pitäis vääntää, joka maksaa satkun tjsp.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

24.07.12 - klo:14:23 #69 Viimeisin muokkaus: 09.03.13 - klo:14:59 käyttäjältä murmela
Rok rok.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.07.12 - klo:14:20
Hmm, tosta putkestahan kehittäis nopeesti kunnon ledinäytöllisen bensamittarin, nii ei tarvi tikulla pelleillä.
Ts, putki tankkiin, litra bensaa, mittaa pinnankorkeuden, litra lisää, jne.
Ja sit siihen putkeen joku sopiva anturi per mittakorkeus, ja sille ledi.
Koko setin osat maksais 20-30e, ja moposta näkis sen varikolla ollessa litran tarkkuudella bensamäärän.

Tai jos haluaa hifistellä, niin putkeen sopiva koho, ja putken yläpäähän ultraäänianturi, ja sopiva elektroniikka ja numeronäyttö, niin saa bensamäärän mitattua jollain 0,1-1 desilitran tarkkuudella.
Mittarin osat maksais ehkä sen saman 20-30e, mut softa pitäis vääntää, joka maksaa satkun tjsp.

Korkki tulee päälle, mutta saahan siihen, muovia kun on, pienen reiän kaapelille, jonka tiivistää bensan kestävällä silikonilla.
Toisaalta eise iso homma ole mittatikkua piää mopon vieressä.

mako

Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.07.12 - klo:11:11
2012 07 22 uusintalähtö:
(kohdassa 6:47 tolla toisessa triidissä mainittu ohitus)
http://youtu.be/NMJQZkdjDNk
onpas tosi hyvää kuvaa ei taida olla enää kinkki kamerat käytössä .omaa ajolinjaa ku yrittää verrata niin noihin nopeisiin taitan vähän myöhemmin sisään.  toi kommentti ei ollut mitään ajolinja opetusta vaan vertailu omaan ajoon ku aika samoja aikoja ajellaan .

murmela

Lainaus käyttäjältä: mako - 24.07.12 - klo:16:18
onpas tosi hyvää kuvaa ei taida olla enää kinkki kamerat käytössä
Grandi lykkäs gopro-kameransa mun mopon nokkaan, ja youtube tarjos viel automaattista tärinänpoistoo ja valotuksen korjausta.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

pena1

Lainaus käyttäjältä: app - 24.07.12 - klo:14:06
Minä tankkasin ysikasia Partneriin (HDI) sunnuntaina Auran abc:llä. Hinauspalvelu toi kärryn ja minut paikalle, ja aika-ajoon ehdin sentään.

Mopossa ei ollut dieseliä, mutta nyt se sitten selvis se konevikakin: 8.0 litraa, jotka tankkasin ennen kisastarttia, olivatkin ainoat bensat tankissa, kun luulin torstailta jääneen ainakin 3-4 ltr. Selvisi nimittäin, että mopon tankin polttoaineletku lähtee tankin etuosasta, ja haukkailee tyhjää jo kun on vielä 2 litraa jäljellä. Kisassa 4 kierrosta ylimääräistä ensimmäisen keskeytyneen startin jälkeen.
Tankissa on foamit, jotka estävät näkyvyyden, ja koko homma arvailujen varassa, kunnes on täynnä.
Sinne meni nyt 15 litraa, ja ei vielä ihan täyttä.

Nyt on tilattu Wehnältä tankkiin kitti, jossa sinne tulee putki aukosta pohjaan, josta tikulla mitataan. Samasta putkesta saa imeä välillä pumpulla kaikki pois, kun haluaa taas tankata sopivan määrän (+reservi).

Laitan koko shown myös OSITTAIN väsymyksen piikkin, kun oli aivan liikaa arjen juoksuja rataviikon iltojen täytteenä. Unta keskimäärin 3-5 h/yö.

Saa kuittailla ken jaksaa.


Sen verran korjausta, että kilpailun uusimisen johdosta tuli 1 lisäkierros. Joten olisi se bensa mennyt vähiin jo mitätöidyssäkin kisassa jos se olisi ajettu loppuun.

app

24.07.12 - klo:18:46 #74 Viimeisin muokkaus: 24.07.12 - klo:19:13 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: pena1 - 24.07.12 - klo:16:51
Lainaus käyttäjältä: app - 24.07.12 - klo:14:06
Minä tankkasin ysikasia Partneriin (HDI) sunnuntaina Auran abc:llä. Hinauspalvelu toi kärryn ja minut paikalle, ja aika-ajoon ehdin sentään.

Mopossa ei ollut dieseliä, mutta nyt se sitten selvis se konevikakin: 8.0 litraa, jotka tankkasin ennen kisastarttia, olivatkin ainoat bensat tankissa, kun luulin torstailta jääneen ainakin 3-4 ltr. Selvisi nimittäin, että mopon tankin polttoaineletku lähtee tankin etuosasta, ja haukkailee tyhjää jo kun on vielä 2 litraa jäljellä. Kisassa 4 kierrosta ylimääräistä ensimmäisen keskeytyneen startin jälkeen.
Tankissa on foamit, jotka estävät näkyvyyden, ja koko homma arvailujen varassa, kunnes on täynnä.
Sinne meni nyt 15 litraa, ja ei vielä ihan täyttä.

Nyt on tilattu Wehnältä tankkiin kitti, jossa sinne tulee putki aukosta pohjaan, josta tikulla mitataan. Samasta putkesta saa imeä välillä pumpulla kaikki pois, kun haluaa taas tankata sopivan määrän (+reservi).

Laitan koko shown myös OSITTAIN väsymyksen piikkin, kun oli aivan liikaa arjen juoksuja rataviikon iltojen täytteenä. Unta keskimäärin 3-5 h/yö.

Saa kuittailla ken jaksaa.


Sen verran korjausta, että kilpailun uusimisen johdosta tuli 1 lisäkierros. Joten olisi se bensa mennyt vähiin jo mitätöidyssäkin kisassa jos se olisi ajettu loppuun.

Kirjoittaessa jäi pois tämä: Tankkasin ennen aika-ajoa, eli 8+1 kierrosta, ja perään kisa 10+1. Mitari näytti 65 km. Nollattu tankkauksen aikana.

Alussa hämäsi se kun Wehnän mopon oireet olivat hyvin samanlaiset, eli kaasu auki aina pätkäisy.

Minun tietämieni mukaan kaikkiaan 2 s1000 RR:ää täten oireillut  210, 2011, ja 2012 sähkövian takia, joten ei syytä lähteä arvioimaan mallia epäluotetavaksi tällä otannalla. Vertailua muihin ei ole suoritettu, koska kaikkien merkkien kaikkia vikoja ei julkisteta. Nyt vaan on esillä olleet kovasti nämä RR:t.

Kiistaton tosiasia on myös se, että BMW:n elektroniikka on kehittynein kaikista, eli perässä hiihtelevät Panigalet ym. Murmela kun ehtisi loppuvuodeksi Baijeriin töihin, autopilottikin olisi 2013 mallissa.

Itse epäilen elektroniikan kehittyneen jo niin fiksuksi näissä, että kulkutaudit ovat riesana, kun yskivät noin. Meidän Jytyllä oli keväällä kennel-yskää, ja minä olen Jytyn kanssa käynyt sen jälkeen asioimassa sekä Kari Vehiäinen Rasingissa, että Motomarketissa. Saattaisi olla flunssaläkkitys paikallaan. C-vitamiiniin ei kannata tuhlata rahaa, kun on todettu Hubbardiksi. Enemmän aerobista treeniä, ja ravintotottumukset tarkistukseen, ennaltaehkäisyyn muille.

Powered by EzPortal