Yamaha Center cupin päätöskilpailu Alastarolla

Aloittaja Jukka_R, 26.08.13 - klo:07:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Cat

Latailekko tonne blogiis kuvia, vai miten?

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Cat - 08.09.13 - klo:20:49
Latailekko tonne blogiis kuvia, vai miten?

Pistän kisakuviin linkin tänne kun saan kameran kotia ja kuvat jakoon

jarska


jarska

Lainaus käyttäjältä: Cat - 07.09.13 - klo:14:48
Nyt laskin 2mm keulaa ja johan syöksyy mutkaan!

Lainaus käyttäjältä: Cat - 08.09.13 - klo:00:41
laskin vielä millin keulaa = huomenna 23 puolelle

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 08.09.13 - klo:20:17
hä? kaaduitko kisassakin siinä kakkosessa? etkös siinä jo kahden setissä kontannu samassa paikassa?


Hyvin se syöksy. innocent_1

tonibergholm

08.09.13 - klo:22:48 #64 Viimeisin muokkaus: 08.09.13 - klo:23:18 käyttäjältä tonibergholm
Eipä näissä paljoa muuta näy kuin tyhjää rataa, hidasta ajoa ja outoja ajolinjoja...
Sunnuntain lähtö:
http://www.youtube.com/watch?v=2pM0ms1rJLQ
http://www.youtube.com/watch?v=-U0FoCqqSjU
Sweep:
http://www.youtube.com/watch?v=V9N1-gI4suE
Lauantain lähtö:
http://www.youtube.com/watch?v=aWJqd_BEShA

Cat

Lainaus käyttäjältä: jarska - 08.09.13 - klo:22:48
Lainaus käyttäjältä: Cat - 07.09.13 - klo:14:48
Nyt laskin 2mm keulaa ja johan syöksyy mutkaan!

Lainaus käyttäjältä: Cat - 08.09.13 - klo:00:41
laskin vielä millin keulaa = huomenna 23 puolelle

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 08.09.13 - klo:20:17
hä? kaaduitko kisassakin siinä kakkosessa? etkös siinä jo kahden setissä kontannu samassa paikassa?


Hyvin se syöksy. innocent_1

Hehheh, olis pitäny uskoa sua.  :)

Rum

Lainaus käyttäjältä: tonibergholm - 08.09.13 - klo:22:48
Eipä näissä paljoa muuta näy kuin tyhjää rataa, hidasta ajoa ja outoja ajolinjoja...

Vähän harmitti kattoa, kun olit niin yksinäisen näköinen :(

tonibergholm

Lainaus käyttäjältä: Rum - 08.09.13 - klo:23:57
Lainaus käyttäjältä: tonibergholm - 08.09.13 - klo:22:48
Eipä näissä paljoa muuta näy kuin tyhjää rataa, hidasta ajoa ja outoja ajolinjoja...

Vähän harmitti kattoa, kun olit niin yksinäisen näköinen :(

Ois tarttenu olla vaan nopeempi... Oman enkan ajoin kuitenkin 1.31,123 ja siihen olen (lähes) tyytyväinen. Tavoitteena oli tälle kaudelle osallistua jokaiseen YCC kisaan ja päästä pystyssä lähdöstä maaliin. Lähes joka lähdössä tuon maaliin pääsy onnistui. Pystyssä pysyttiin joka kisassa. Ensi kaudella sitten lujempaa, joka kisa pisteille (ja kympin sakissa maaliin).

pienisopoapina

09.09.13 - klo:01:05 #68 Viimeisin muokkaus: 09.09.13 - klo:01:11 käyttäjältä pienisopoapina
No niin. Viimein kotona klo 00.30. Tuomisena ei tällä kertaa ollu sampanjaa ja kukkia vaan sen tilalla pussillinen nöyryyttä ja mahtava kokemus.

Eka kertaa muualla kuin Kemorassa. Lauantaille ostin ratapäivälipunkin ja kävin ajaan yhen setin ennen aika-ajoa. Innoissani unohdin laittaa korvatulpat ja vauhti tuntuikin ainakin kaksi kertaa kovemmalta. Aika jotain 1.30.5 ja hirvee järkytys. Murmelan aikaan kuus sekunttia!

Aika-ajossa en löytänyt jänistä. Kerran kävin jopa varikolla odottelemassa mutta jänis olikin hitaampi kuin minä. Aika 1:28.500. Vielä neljä sekunttia liian hidas!

Eka kisa: Hyvä startti. Täähän tulee menemään hyvin. Parin kierroksen jälkeen totuus kuitenkin selvisi. Kaverit näytti miten moottoripyörällä ajetaan ja karkas näkymättömiin. Yksin sitten ajelin ja paras aika 1:27.352. Vielä kolme sekunttia!

Illan mietin miten seuraavana päivänä ajaisin. Murmelan vinkistä kävin ajojen jälkeen ulkoiluttamassa koiran radalla rullaluistellen. Päätin joka mutkassa taittaa myöhemmin ja ajaa nopeet mutkat ennen ja jälkeen Palmasia jarruttamatta. Palmasin ja vika mutkan päätin ajaa pyöreemmin jotta nopeutta jäis avaukseen ja ne sujuis kätevämmin. Kikkamutkasysteemin ajolinjaa päätin laajentaa.

Toka kisa: perskule, ne päättikin laittaa lähdön aika-ajojen mukaan. Odotin jotta mentäis eka kisan maalintulojärjestyksessä. Ei se mitään - reilumpi näin vaikka paikkani muuttui 7->10. Nyt en päästä kavereita karkuun ja jos ne pääsee, niin ne väsyy pitkällä matkalla ja saan ne kiinni. Ei onnistunu tämäkään suunnitelma, karkuun ne meni. Eikä illalla suunniteltu ajelustrategiakaan pitänyt. Joka mutkan jälkeen jäi aivan liikaa marginaalia. Palmasi rupes jo vituttaan. Miksi se pitää ajaa joka kierroksella - kädet väsyy. Välillä voitais mennä sitä oikoreittiä. Kunto riitti tourinkiajelulla mainiosti. Ruutulippu tuli yllätyksenä. Aika 1:26.978. Vielä kaks sekunttia!

Mukava viikonloppu. Harmi, että kaverit meni vähän väliä nutulleen, mutta onneksi isommilta haavereilta vältyttiin. Slowriderin nätti mopo ei oo enää nätti, mutta oon satavarma sen olevan ens kesänä vielä nätimpi.

Teemulle onnittelut ! Jukalle iso peukku kovasta ajasta. Kiitokset järjestelijöille ja säiden säätäjälle !
Ens kesänä koko YCC.

Ainiin. loppuun vielä kevennys: Ilmeisesti kova henkinen stressi aiheutti aivosolujen kuolemia ja yritin kotiinlähtiessä työntää mopon kärryyn kiinnittämättä kärryä autoon. Siitä tuli niinku hiirenvällä. Ukko jäi kärryn ja kuomun väliin. Vähän nolotti, mutta kiitos ku aukasitte vällän.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

pienisopoapina

Kisa 2:
1. #62 Teemu Koskinen 18 25:28.132 1:23.671 3 YCC
2. #46 Jukka Relander 18 25:37.014 8.881 8.881 1:24.200 2 YCC
3. #81 Kai Lintumäki 18 25:40.822 12.690 3.808 1:24.469 2 YCC
4. #65 Reijo Penna 18 25:45.756 17.624 4.933 1:24.320 15 YCC
5. #83 Janne Koivuniemi 18 25:47.985 19.852 2.228 1:24.963 15 YCC
6. #79 Juha Vehkanen 18 25:53.189 25.057 5.204 1:25.190 2 YCC
7. #12 Tero Liukas 18 26:12.332 44.200 19.143 1:25.933 7 YCC
8. #530 Antero Holappa 18 26:42.969 1:14.836 30.636 1:26.978 13 YCC
9. #53 Ari Suoniemi 17 25:51.284 --1 laps-- --lap-- 1:30.361 14 YCC
10. #87 Toni Bergholm 17 26:41.615 50.330 50.330 1:31.123 15 YCC
11. #4 Henri Ukonaho 3 4:24.087 --15 laps-- --lap-- 1:25.017 3 YCC
12. #5 Heli Ronkainen --18 laps-- 0 YCC
13. #20 Matti Peltola 0.000 0 YCC
14. #54 Ari Koskinen 0.000 0 YCC
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Jukka_R

Mun kisaraportti:

Eka kisassa normilähtö, ruudusta 6 kärkeen. Sitten musta mentiin ohi ja taisin mennä ohi itsekin joistain, luultavasti olin jurrissa kun en muista edes maaliintuloa. Olin fyysisesti loppu.

Tokaan kisaan lähtiessä olin fyysisesti loppu. Lähtö kusi ensimmäistä kertaa tällä kaudella. Kytkin haukkasi, taitaa olla finaalissa, koska ei ole koskaan aikaisemmin tuollaista rouhausta pitänyt, mietin jo, että taisi hajota koko paska lopullisesti. Tulosten perusteella näytti siltä, että olisin ollut nelosena: http://www.lundahl.info/amb2live/view.php?id=793&mode=chart

Ajattelin, että menen ohi noista kun vielä kykenen ja sitten yritän elää jotenkin maaliin asti. Epäonnistuin. Kuolin kun tajusin, että taulussa näkyvä 12 ei tarkoita ajettuja kierroksia vaan jäljellä olevia. Kuolasin kypärääni, janooni yritin nuolla sitä (kuolaa ja kypärää), mutta kieli oli kuivunut kitalakeen eikä tullut suusta ulos, korinaa tuli onneksi.

Teemua kiusasin aikani, mutta sitten totesin, että jos hopeelle aikoo päästä, niin otetaan Teemu vetoavuksi, nykäistään Kaitsuun tsykologinen hajurako ja sitten sinnitellään ja toivotaan että Kaitsukin hyytyy. Näköjään hyytyi kun Palmasissa ja vikassa mutkassa kurkkimalla Kaitsu näytti pysyvän saman matkan (n. 4 sek) päässä. Ajelin viimeiset 4-5 kierrosta kolmosella kun ei enää riittänyt voimat kiihdyttelyihin eikä jarrutteluihin, muttei Kaitsukaan saanut rakoa kurotuksi umpeen. Yritin keulia maaliin, en jaksanut. Yritin polttaa kumia, mutta sain vain pyörän sammutetuksi. Menin varikolle ja kaaduin maahan. Olisin juonut vaikka bensaa mutta kädet vatkasi liikaa joten tyydyin vain piipittämään apua.

Hieno kokemus. Ensi kerralla voisi vaikka ennakkoon käydä lenkillä tai edes kävellä raput itse ja unohtaa hissit. Lähdenpä ontumaan kustannuspaikalle. Kiitos kilpakumppaneille ja kaikille jotka olitte mukana väsäämässä. Tällaisiin tunnelmiin on kiva päättää kausi ja alkaa suunnittelemaan seuraavaa.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

mattipoeka

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 09.09.13 - klo:08:25
Mun kisaraportti:

Eka kisassa normilähtö, ruudusta 6 kärkeen. Sitten musta mentiin ohi ja taisin mennä ohi itsekin joistain, luultavasti olin jurrissa kun en muista edes maaliintuloa. Olin fyysisesti loppu.

Tokaan kisaan lähtiessä olin fyysisesti loppu. Lähtö kusi ensimmäistä kertaa tällä kaudella. Kytkin haukkasi, taitaa olla finaalissa, koska ei ole koskaan aikaisemmin tuollaista rouhausta pitänyt, mietin jo, että taisi hajota koko paska lopullisesti. Tulosten perusteella näytti siltä, että olisin ollut nelosena: http://www.lundahl.info/amb2live/view.php?id=793&mode=chart

Ajattelin, että menen ohi noista kun vielä kykenen ja sitten yritän elää jotenkin maaliin asti. Epäonnistuin. Kuolin kun tajusin, että taulussa näkyvä 12 ei tarkoita ajettuja kierroksia vaan jäljellä olevia. Kuolasin kypärääni, janooni yritin nuolla sitä (kuolaa ja kypärää), mutta kieli oli kuivunut kitalakeen eikä tullut suusta ulos, korinaa tuli onneksi.

Teemua kiusasin aikani, mutta sitten totesin, että jos hopeelle aikoo päästä, niin otetaan Teemu vetoavuksi, nykäistään Kaitsuun tsykologinen hajurako ja sitten sinnitellään ja toivotaan että Kaitsukin hyytyy. Näköjään hyytyi kun Palmasissa ja vikassa mutkassa kurkkimalla Kaitsu näytti pysyvän saman matkan (n. 4 sek) päässä. Ajelin viimeiset 4-5 kierrosta kolmosella kun ei enää riittänyt voimat kiihdyttelyihin eikä jarrutteluihin, muttei Kaitsukaan saanut rakoa kurotuksi umpeen. Yritin keulia maaliin, en jaksanut. Yritin polttaa kumia, mutta sain vain pyörän sammutetuksi. Menin varikolle ja kaaduin maahan. Olisin juonut vaikka bensaa mutta kädet vatkasi liikaa joten tyydyin vain piipittämään apua.

Hieno kokemus. Ensi kerralla voisi vaikka ennakkoon käydä lenkillä tai edes kävellä raput itse ja unohtaa hissit. Lähdenpä ontumaan kustannuspaikalle. Kiitos kilpakumppaneille ja kaikille jotka olitte mukana väsäämässä. Tällaisiin tunnelmiin on kiva päättää kausi ja alkaa suunnittelemaan seuraavaa.

Hyvä raportti :D
Semmosta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: mattipoeka - 09.09.13 - klo:08:41
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 09.09.13 - klo:08:25
Mun kisaraportti:

Eka kisassa normilähtö, ruudusta 6 kärkeen. Sitten musta mentiin ohi ja taisin mennä ohi itsekin joistain, luultavasti olin jurrissa kun en muista edes maaliintuloa. Olin fyysisesti loppu.

Tokaan kisaan lähtiessä olin fyysisesti loppu. Lähtö kusi ensimmäistä kertaa tällä kaudella. Kytkin haukkasi, taitaa olla finaalissa, koska ei ole koskaan aikaisemmin tuollaista rouhausta pitänyt, mietin jo, että taisi hajota koko paska lopullisesti. Tulosten perusteella näytti siltä, että olisin ollut nelosena: http://www.lundahl.info/amb2live/view.php?id=793&mode=chart

Ajattelin, että menen ohi noista kun vielä kykenen ja sitten yritän elää jotenkin maaliin asti. Epäonnistuin. Kuolin kun tajusin, että taulussa näkyvä 12 ei tarkoita ajettuja kierroksia vaan jäljellä olevia. Kuolasin kypärääni, janooni yritin nuolla sitä (kuolaa ja kypärää), mutta kieli oli kuivunut kitalakeen eikä tullut suusta ulos, korinaa tuli onneksi.

Teemua kiusasin aikani, mutta sitten totesin, että jos hopeelle aikoo päästä, niin otetaan Teemu vetoavuksi, nykäistään Kaitsuun tsykologinen hajurako ja sitten sinnitellään ja toivotaan että Kaitsukin hyytyy. Näköjään hyytyi kun Palmasissa ja vikassa mutkassa kurkkimalla Kaitsu näytti pysyvän saman matkan (n. 4 sek) päässä. Ajelin viimeiset 4-5 kierrosta kolmosella kun ei enää riittänyt voimat kiihdyttelyihin eikä jarrutteluihin, muttei Kaitsukaan saanut rakoa kurotuksi umpeen. Yritin keulia maaliin, en jaksanut. Yritin polttaa kumia, mutta sain vain pyörän sammutetuksi. Menin varikolle ja kaaduin maahan. Olisin juonut vaikka bensaa mutta kädet vatkasi liikaa joten tyydyin vain piipittämään apua.

Hieno kokemus. Ensi kerralla voisi vaikka ennakkoon käydä lenkillä tai edes kävellä raput itse ja unohtaa hissit. Lähdenpä ontumaan kustannuspaikalle. Kiitos kilpakumppaneille ja kaikille jotka olitte mukana väsäämässä. Tällaisiin tunnelmiin on kiva päättää kausi ja alkaa suunnittelemaan seuraavaa.

Hyvä raportti :D

Loistava rapsa!!

slowrider

10.09.13 - klo:00:42 #73 Viimeisin muokkaus: 10.09.13 - klo:09:39 käyttäjältä slowrider
Muutama kuva aika-ajosta:
http://svieltojarvi.kuvat.fi/kuvat/ratamopoilua/YCC+p%C3%A4%C3%A4t%C3%B6s+2013+/aika-ajo/

La kisa:
http://svieltojarvi.kuvat.fi/kuvat/ratamopoilua/YCC+p%C3%A4%C3%A4t%C3%B6s+2013+/Kisa+La/

Sunnuntain kisasta ei kuvia ole

Edit: lisään kuvat myös galleriaan. Modet poistakoot jos tuli liian isoina=vie liikaa tilaa serveriltä


pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 10.09.13 - klo:00:42
Muutama kuva aika-ajosta:

Kiitti, ihan herkistyin ku näin kuvia kauniista susukistani. Kylläpä syksyinen aurinko maalasi kauniisti maisemaa.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Powered by EzPortal