Mun kisaraportti:
Eka kisassa normilähtö, ruudusta 6 kärkeen. Sitten musta mentiin ohi ja taisin mennä ohi itsekin joistain, luultavasti olin jurrissa kun en muista edes maaliintuloa. Olin fyysisesti loppu.
Tokaan kisaan lähtiessä olin fyysisesti loppu. Lähtö kusi ensimmäistä kertaa tällä kaudella. Kytkin haukkasi, taitaa olla finaalissa, koska ei ole koskaan aikaisemmin tuollaista rouhausta pitänyt, mietin jo, että taisi hajota koko paska lopullisesti. Tulosten perusteella näytti siltä, että olisin ollut nelosena:
http://www.lundahl.info/amb2live/view.php?id=793&mode=chart Ajattelin, että menen ohi noista kun vielä kykenen ja sitten yritän elää jotenkin maaliin asti. Epäonnistuin. Kuolin kun tajusin, että taulussa näkyvä 12 ei tarkoita ajettuja kierroksia vaan jäljellä olevia. Kuolasin kypärääni, janooni yritin nuolla sitä (kuolaa ja kypärää), mutta kieli oli kuivunut kitalakeen eikä tullut suusta ulos, korinaa tuli onneksi.
Teemua kiusasin aikani, mutta sitten totesin, että jos hopeelle aikoo päästä, niin otetaan Teemu vetoavuksi, nykäistään Kaitsuun tsykologinen hajurako ja sitten sinnitellään ja toivotaan että Kaitsukin hyytyy. Näköjään hyytyi kun Palmasissa ja vikassa mutkassa kurkkimalla Kaitsu näytti pysyvän saman matkan (n. 4 sek) päässä. Ajelin viimeiset 4-5 kierrosta kolmosella kun ei enää riittänyt voimat kiihdyttelyihin eikä jarrutteluihin, muttei Kaitsukaan saanut rakoa kurotuksi umpeen. Yritin keulia maaliin, en jaksanut. Yritin polttaa kumia, mutta sain vain pyörän sammutetuksi. Menin varikolle ja kaaduin maahan. Olisin juonut vaikka bensaa mutta kädet vatkasi liikaa joten tyydyin vain piipittämään apua.
Hieno kokemus. Ensi kerralla voisi vaikka ennakkoon käydä lenkillä tai edes kävellä raput itse ja unohtaa hissit. Lähdenpä ontumaan kustannuspaikalle. Kiitos kilpakumppaneille ja kaikille jotka olitte mukana väsäämässä. Tällaisiin tunnelmiin on kiva päättää kausi ja alkaa suunnittelemaan seuraavaa.