Olipa mahtavat 2 päivää ajaa, voi pärskeles!
Takki auki tulin varikolle, pyörää en ollu muistanu sitoo liinoilla olleskaan ja silti pysynyt pystyssä, pelkän etupukin varassa.
Ensimmäinen setti ja uudessa takarenkaassa painetta 2.8 bar.
Kaikilla muilla vaan ennätykset paukkui ja minä, wanha ja hidas köntys en saanut millään petrattua.
Suuret kiitokset Marko_:lle hienosta vetoavusta ja reisronon karttojen asennuksesta.
Marko vetää hyvin ja väliin jo tuntui että nythän tää kulkee, mut ei se kellossa näkyny...ei vaikka oli Qstarz ja reisrono päällä yhtäaikaa, varmistuksena et jos toinen pettää, niin toinen ottaa.
Kotimatkalla mutisin itsekseni ja ohittelin muita niin että kärri heittelehti puolelta toiselle...tämä sentäs kulkee.
Kulki siihen saakka kunnes vastaan tuli sininen auto, jossa sytytettiin valoja niin että silmiin sattui.
Siitä sitten kaarroin työmaalevikkeelle ja istahdin sinisen auton takapenkille.
Kyseltiin että mihkäs se noin kiire on ja vielä kärri perässä(ylinopeutta 31km/t)..
nokun radalla ei kulkenut niin ajattelin sitten polkee tätä turputiisseliä, se sentäs menee ku käsketään.
Syyttävien katseiden saattelemana kirjoittivat sievoisen eurolappusen, perjantai ja 13. päivä, ajattelin ja jatkoin matkaa.
Kiitos kaikille seurasta ja ens kaudella homma jatkuu...tai sitten soitan viikolla Jyrille ja varaan radan omaan käyttööni, vielä yhdeksi päiväksi.
Ps. tekis mieli laittaa jotain dataa mjurmis hanille, jos hää viittis ruotia missä menee eniten pieleen, saa nähdä kehtaanko, mummoajoillani..