Bridgestone Battlax Racing R10

Aloittaja jarska, 01.02.12 - klo:08:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 12 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

Ehtikös kukaan saada näistä gummeista kokemuksia viime kesältä?

Sokkona tilasin varastoon pari settiä...

carbon

Mulle on kanssa tulossa nuo R Kympit. Kovasti niitä on kehuttu ? Mulla on ollut vähän gummigammo, syystä kun parit hyvät lipat on koettu.....
Less is more, niinku lippojen suhteen. Olis kiva kuulla esim vertailuja mitkä ikinä nyt oli alla ennen niitä.
Voin mää koittaa..

Turder

Moni varmaan odottaa ensin käyttäjien kokemuksia, tuossahan meillä on yllä pari testiukkoa, toivottavasti ei kuitenkaan crash test dummya :D :D

Itse ainakin bongasin nuo viime vuonna parista lehdestä, mutta "testiolosuhteet" hieman epäilyttivät. Esim. FastBikes oli ottanut (=saanut, ehkäpä ££ kera) kyseiset nakit kyykkypyörätestiin kontrollirenkaaksi ja samalla "ohimennen" kehuivat niitä knuppel_2

jarska

01.02.12 - klo:13:26 #3 Viimeisin muokkaus: 01.02.12 - klo:13:28 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Turder - 01.02.12 - klo:13:09
Moni varmaan odottaa ensin käyttäjien kokemuksia, tuossahan meillä on yllä pari testiukkoa, toivottavasti ei kuitenkaan crash test dummya :D :D

Älä nyt pelottele, ei pian uskalleta laittaa Carbonin kans alle olleskaan. :D

Toinen uutuus joka mua kiinnostaa on Misukan Power Cup A, näkyy olevan jo saatavilla.

tonibergholm

mä ajattelin nuo powercupit laittaa pikkuärrän alle kunhan nuo racetek k3:set on loppu, varmaan tuossa toukokuun alussa... jos nää lumet vaan lähtis menemään.

Turder

Mynetmotossa etunen ja takanen yhteensä n. 289€ plus postit. Useamman kympin halvempi kuin Pirelli Supercorsan seosrinkulat (lukuunottamat SP-katuseos, joka on about kympin halvempi per setti kuin R10).




app

Olettaisin näiden olevan samaa luokkaa Supercorsa SP:n ja Dunlop GP 211 GP-racereiden med/hard kanssa. SC 02 on oletettavasti enempi ratakumi kuin tämä R 10.

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 05.02.12 - klo:17:20
Olettaisin näiden olevan samaa luokkaa Supercorsa SP:n ja Dunlop GP 211 GP-racereiden med/hard kanssa. SC 02 on oletettavasti enempi ratakumi kuin tämä R 10.

Tästähän me ollaan "väännetty" ennenkin, mut en anna vielä periksi, minusta nuo Battlaxit on kertaluokkaa ratasemmat kuin edellä mainitsemasi Dunlop ja Superporsas, en pysty kyllä todistaan ennen ens kesää. :P


jarska

Kovin kitsaasti näistä renkaista tippuu testejä, näitä hehkutuksia vaan:

Valentino Rossi e Bridgestone Battlax R10

carbon


         Tämä video taitaa olla jossain muualla täällä forumissa, mutta laitan siksi että ei nuo R 10 renkaat voi kovasti huonotkaan olla ?
Kawasaki Ninja ZX-10R 2011 Record Nürburgring 7'50"
Jarska on kattonu tämän videon varmaan 500 kertaa...... peukku_1
Voin mää koittaa..

jarska

Lainaus käyttäjältä: carbon - 18.03.12 - klo:18:08

         Tämä video taitaa olla jossain muualla täällä forumissa, mutta laitan siksi että ei nuo R 10 renkaat voi kovasti huonotkaan olla ?
Kawasaki Ninja ZX-10R 2011 Record Nürburgring 7'50"
Jarska on kattonu tämän videon varmaan 500 kertaa...... peukku_1

Joo, tätä olen kuolannu jo monet kerrat. tongue_2
Vois jo pikkuhiljaa ruveta testejä tosiaan tippuun. knuppel_2

nopea57

Jokos Jarska tietää miten R10 on suunniteltu ajettavaksi? Ei pyöreitä linjoja vaan mutkaan sisään, pyörä 'kyljelleen', pyörä pystyyn, ja hanaa. Wehnän tekniikka siis. Pitkät suorat ja lyhyet mutkat. PDF löytyy.

Turder

Lainaus käyttäjältä: carbon - 18.03.12 - klo:18:08
Jarska on kattonu tämän videon varmaan 500 kertaa...... peukku_1

Kevyttä tuollaiset lukemat ??? ::)

jarska

Lainaus käyttäjältä: nopea57 - 18.03.12 - klo:18:59
Jokos Jarska tietää miten R10 on suunniteltu ajettavaksi? Ei pyöreitä linjoja vaan mutkaan sisään, pyörä 'kyljelleen', pyörä pystyyn, ja hanaa. Wehnän tekniikka siis. Pitkät suorat ja lyhyet mutkat. PDF löytyy.

Tämä on tiedossa ja viime kesänä PetsuZX:n opastuksella hinkattiin mun ajolinjoja Wehnän suuntaan. airrev_1

Powered by EzPortal