Lainaus käyttäjältä: tuomas - 18.09.13 - klo:12:54
- Riittääkö vauhti. Tai siis se ei riitä, alastarollakin varmaan 15 kierroksen jälkeen jo varvattais kierroksella.
Mulla oli seuraavat pohjalla kun kauden ekaan kisaan lähdin (eli ei kannata liikaa tuijottaa sitä kelloa):
- Motopark I, yksi ratapäivä (ei melupäivä) kokemusta kys. radasta, enkkana muistaakseni 1.46,xx. Aika-ajossa 1:44.794 ja toka vika ruutu, kisan jätin väliin sateen takia (ei metriäkään kokemusta sadekelin kumeista)
- Alastaro I, eniten varmaan kokemusta suomen radoista eli n. 10pv, aika-ajo ~1.36 ja toka vika ruutu. Kivaa oli kun sai ajaa kisaakin vähän ja toimia liikkuvana shikaanina toki sitten muuten...
- Kemora, muutama ratapäivä treeniä, enkka ~1.27, aika-ajossa 1.17,8xx, eli enkkaa paukku tulemaan, kisa penkinalle, kun oli hieman rengasmurheita...
- Motopark II, treeniä muutama päivä enemmän kun ekassa ja aika-ajossa enkaksi 1.43 ja kisassa paransin 1.41, taas liikkuvana shikaanina kisa läpi.
- Alastaro II, treeniä pari päivää enemmän kuin aiemmin, enkka 1.32,2, aika-ajo 1.33,5 ja ekassa lähdössä ekkösen jarrusta varikolla ja tokassa lähdössä 1.31,1 uudeksi enkaksi. Taas shikaanina oikeiden kisaajien harmiksi.
Kyllä se nopeus ja kokemus kasvaa vain ajamalla ja kisakokemus kisaamalla, eli ei muuta kuin viivalle.