App:n & jarskan vapaat harjoitukset 20-21.9.2013 (pe-la) Kemora

Aloittaja jarska, 17.09.13 - klo:21:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JPB

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 20.09.13 - klo:11:30
Lainaus käyttäjältä: JPB - 20.09.13 - klo:10:44
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 20.09.13 - klo:10:40
Lainaus käyttäjältä: JPB - 20.09.13 - klo:10:31
Ei säät suosi oikein nytkään. Vähän on kosteaa ja viileää täällä varikolla.

Alkaakos se näyttää mitään kuivumisen merkkejä? :)
Satamisen se lopetti, hetken kestää vain kuivaa tällä säällä...

Pitäsköhän se jättää ajamiset huomiselle suosiolla. Ei Treelta tunnin ajojen takia jaksais ajella... Aamulla heräsin kuudelta, katoin että sataa pirusti, niin jatkoin sitten nukkumista :)
On täällä jo kuivia kohtia, mutta aurinkoa ei näkysällä

Sent from my Xperia S using Tapatalk 2


Fasu

Jos ei ihan lammikoita ole niin voi ajatuksen kanssa kiertää rataa,jarrupaikkoja ja eri ajolinjoja tutkien ja niiden eroja mietiskellen. Hiljanen rata kannattaa hyödyntää.
Lopuksi voi vetää 30 kierrosta putkeen endurancea. Tulisin muuten jos ei olis poistumiskiellossa. :D Syystä.
VV

jarska

Rata kuivui lopulta ja hyvin pystyi vetään kuuteen saakka! hesse_yahoo
Saas nähdä miten huomenna käy.

marko_

Lainaus käyttäjältä: jarska - 21.09.13 - klo:00:22
Rata kuivui lopulta ja hyvin pystyi vetään kuuteen saakka! hesse_yahoo
Saas nähdä miten huomenna käy.

Jos on oikeen mahtava keli niin otan ison rosvon alle ja tuun kattoon miten siellä menee  wet-kiss-smiley

app

Pohjosen poikien kanssa sain päättää kauden pohjosessa. Ei olis voinut paremmin mennä.
Olen päättänyt keskittyä vaan tähän Kemoraan seuraavaksi. Kisaamiseen ei juuri imua. Se mihin aikaan saan tuon radan tulevana suvena kierrettyä kiinnostaa. Sekunteja on otettavissa pari kolme tähän elinkaareen.
Alastarossakin käyn välillä, mutta laittakoon kuntoon mieluiten sen perunapellon ensin. Ei silti, tykkään kovasti ajatuksesta, että sais vielä sielläkin petrata nykyisellä pinnalla.

Kiitos Kemoran henkilökunnalle ja kaikille muille mukana olleille viimeisistäkin ratapäivistä tällä kaudella.

Saaliiksi jäi 1 henk koht rataennätys, ja 1 Pikku silmähdys.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: app - 21.09.13 - klo:15:28
... Kisaamiseen ei juuri imua. ...

Just ku mää olin suunnitellut naawakorvien omaa pistelaskuseurantaa YCC:hen, nää meet tommosta puhumaan. Enkä mää usko sua. Viimestään keväällä asiat näyttää erilaiselta. Ohessa pari kuvaa kisailun seurauksesta. Kemorassa syntynyt virne oli hetken Alastaron jälkeen hukassa, mutta vain hetken.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

app

No jos. Naawakorvat jos järjestäytyy tiimiksi, epävirallisestikin riittää, ja jos saadaan muitakin mukaan kisaan.
Ensin tiimi. Nimet tänne foorumille esiin. Yksityisesti ensin pohdinta ketkä mukana alussa.

juice09

harvoin sitä sadetta toivoo ratapäiväksi, mutta tänään oli selviö että vettä tulee. wperin kans vedettiin reilu 20 kiekkaa sateisilla ja meno maistu. Ainut ja ainainen harmi ne autot, joka mutkassa kiviä ym muuta paskaa. Hyvä reeni kuitenki näin lopuksi.

jarska

Loppujen lopuksi hieno lopetus kaudelle kun pääs vielä vajaan päivän vetään.
Toki pientä ahaa-elämystä jäi hampaankoloon edelliseltä päivältä ja olis voinu velä tän päivän, mut säänhaltija päätti toisin.
Rrannan hienot opit takaraivossa tahkosin rennosti meneen ja olin jopa huomaavinani pientä edistystä.
Optimia ei juuri kannate mainostaa mut kun kattelin niin parhaimmillaan meni jo 1.14 puolelle, useemman kerran ja tasasta 1.16 ja jopa alle sen pystyin ajaan kaheksan kierrosta peräkkäin, ilman peesejä, joten ens kaudelle on köntyksellä uudet kujeet varastossa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 21.09.13 - klo:20:36
Rrannan hienot opit takaraivossa tahkosin rennosti meneen ja olin jopa huomaavinani pientä edistystä.

Mitäs rranta opetti?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.09.13 - klo:21:24
Lainaus käyttäjältä: jarska - 21.09.13 - klo:20:36
Rrannan hienot opit takaraivossa tahkosin rennosti meneen ja olin jopa huomaavinani pientä edistystä.

Mitäs rranta opetti?

Ryhtiä ja terävyyttä ajoon, noin pelkistettynä.

jarska

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 21.09.13 - klo:15:40
Lainaus käyttäjältä: app - 21.09.13 - klo:15:28
... Kisaamiseen ei juuri imua. ...

Just ku mää olin suunnitellut naawakorvien omaa pistelaskuseurantaa YCC:hen, nää meet tommosta puhumaan. Enkä mää usko sua. Viimestään keväällä asiat näyttää erilaiselta. Ohessa pari kuvaa kisailun seurauksesta. Kemorassa syntynyt virne oli hetken Alastaron jälkeen hukassa, mutta vain hetken.

Alemmassa kuvassa on vaimo kirmaissut onnittelemaan ensimmäisenä.

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 21.09.13 - klo:21:25
Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.09.13 - klo:21:24
Lainaus käyttäjältä: jarska - 21.09.13 - klo:20:36
Rrannan hienot opit takaraivossa tahkosin rennosti meneen ja olin jopa huomaavinani pientä edistystä.

Mitäs rranta opetti?

Ryhtiä ja terävyyttä ajoon, noin pelkistettynä.

Entäs jos vähän tarkemmin?
Sen takia vaan kyselen, ett voi joku muukin oppii jotain.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.09.13 - klo:21:29
Lainaus käyttäjältä: jarska - 21.09.13 - klo:21:25
Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.09.13 - klo:21:24
Lainaus käyttäjältä: jarska - 21.09.13 - klo:20:36
Rrannan hienot opit takaraivossa tahkosin rennosti meneen ja olin jopa huomaavinani pientä edistystä.

Mitäs rranta opetti?

Ryhtiä ja terävyyttä ajoon, noin pelkistettynä.

Entäs jos vähän tarkemmin?
Sen takia vaan kyselen, ett voi joku muukin oppii jotain.

Ihan vaan perusjuttuja, sivuten samaa ku sinäki data-analyysissä.
Nopea ja terävä siirtyminen täydeltä kaasulta jarrulle, kunnon jarrutus, eikä mikään pumppaus, jarrupaikkojen vieminen pikkuhiljaa eteenpäin, mukavuusalueen ylittäminen, rentous, ajolinjojen tsekkaus, avaaminen silleen etten odota kiipeemistä satulaan vaan lähtee jo sivulla ollessa...kaikkee tommosta mikä ei taho mennä mun kaaliin, helpolla.

Ehkä tärkein mulle oli, joka yhdistää nuot kaikki, oli ajaminen ajatuksen kans.

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: app - 21.09.13 - klo:16:03
No jos. Naawakorvat jos järjestäytyy tiimiksi, epävirallisestikin riittää, ja jos saadaan muitakin mukaan kisaan.
Ensin tiimi. Nimet tänne foorumille esiin. Yksityisesti ensin pohdinta ketkä mukana alussa.

Onkos Napalmikorviin joku minimi ikä vaadittu? 60v?  :P
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

Powered by EzPortal