Kesällä oli muistaakseni MP-maailmassa jonkun koeajon yhteydessä Kiiran kirjoittama juttu kawan kuussatasen eri versioista, muistaako joku mikä numero oli kyseessä? Toisekseen, jos joku lämminhenkinen sielu suostuisi tuon jutun skannaamaan ja laittamaan vaikka YV:llä niin kiva olisi. Vakuutan mörököllivalan alla, että tuon lehden olen aikanaan laillisin keinoin Salesta poistanut, mutta myös tehokkaasti kesän jälkeen hukannut.
Toisekseen: kun kaasari vaihtui ruiskuun niin runko muuttui lie samalla. Olen antanut itseni ymmärtää, että runkomuutos on ollut aikas radikaali. Olenko ymmärtänyt oikein? Jos nyt saataisiin viimeinen kaasarimalli ja ensimmäinen ruiskumalli pakasta vedettyinä samalle radalle, olisiko ajettavuudessa merkittävä ero? (pl. moottorin ominaisuudet)