Nordic Superstock 2014 - Henri Ukonaho.

Aloittaja Cat, 25.10.13 - klo:21:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Cat

Ensi kaudella facebookin kautta voi lukea kuinka se kwaakki kulkee.

https://www.facebook.com/pages/Henri-Ukonaho/599467706779826?fref=ts

Sittenkun ennätykset paukkuu, niin kailotan varmasti myös tälle foorumille :)


jarska

Jopas on tuima ja päättäväinen ilme Kawan selässä, mut niinhän se pitääkin olla, ei siinä mitään/ketään tarvii kumarrella. ;)
Kovasti onnee ja menestystä!! shakehands_1 pokal_gold

Mikko K.

Muistahan sitten, että sun vauhdilla kaikki muut paitsi ykkös sija on hävittyjä sijoituksia eikä muuta tavoitella  :)

Cat

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 25.10.13 - klo:22:37
Muistahan sitten, että sun vauhdilla kaikki muut paitsi ykkös sija on hävittyjä sijoituksia eikä muuta tavoitella  :)

Sen verran uskallan paljastaa, että olen aika pirun voitontahtoinen luonne :) Mua kiinnostaa vain ja ainoastaan se keskimmäinen koroke.



Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: Cat - 25.10.13 - klo:22:44
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 25.10.13 - klo:22:37
Muistahan sitten, että sun vauhdilla kaikki muut paitsi ykkös sija on hävittyjä sijoituksia eikä muuta tavoitella  :)

Sen verran uskallan paljastaa, että olen aika pirun voitontahtoinen luonne :) Mua kiinnostaa vain ja ainoastaan se keskimmäinen koroke.

Sama vika, eri luokka. Ajetaanhan ens kesänä joku kerhokisa tai vastaava, niin päästään vääntämään keskenään.

Cat

No tottakai. Minä en kaasulla paikkaaja tonnareita pelkää :)

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 25.10.13 - klo:22:52
Lainaus käyttäjältä: Cat - 25.10.13 - klo:22:44
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 25.10.13 - klo:22:37
Muistahan sitten, että sun vauhdilla kaikki muut paitsi ykkös sija on hävittyjä sijoituksia eikä muuta tavoitella  :)

Sen verran uskallan paljastaa, että olen aika pirun voitontahtoinen luonne :) Mua kiinnostaa vain ja ainoastaan se keskimmäinen koroke.

Sama vika, eri luokka. Ajetaanhan ens kesänä joku kerhokisa tai vastaava, niin päästään vääntämään keskenään.

Jätkälle tulee niin pataan noissa geimeissä. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

VilleR

Tykkään kyllä herran asenteesta. Ei olla suotta otettu oppia tuolta urheilupuolen oppikirjasta "Lähdin tekemään parastani ja pettymään". Hyvä niin  airrev_1
Never Heard

pienisopoapina

Onnea matkaan !
Semmosen ehdotuksen tekisin, jotta oisko ideaa laittaa aloituspostaukseen pikku esittely miehestä, historiasta, pyörästä ja vaikka enareista.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Cat

Oon miettiny samaa mut tänään ollu jo 11h töis ja vielä makita laulaa ainaki pari tuntia. Sillon taotaan ku rauta on kuumaa.

Kiitoos vaa ehotuksesta. Jos joku pistää silmään ni saa ehottaa vapaasti. Kuskin ulkonäköä ei saa haukkua.


Nyt töihi takas

app

Lainaus käyttäjältä: VilleR - 26.10.13 - klo:09:28
Tykkään kyllä herran asenteesta. Ei olla suotta otettu oppia tuolta urheilupuolen oppikirjasta "Lähdin tekemään parastani ja pettymään". Hyvä niin  airrev_1

Juuri näin. "Nöyrällä asenteella" on kummallisin hokema mitä urheilussa on vastaan tullut.

Nyt kun kalusto on kohdillaan, alkaa tapahtua. Tsemppiä täältäkin.


Cat

Jep, kun tekee paljon töitä ja on tälläinen kilpailija luonne, niin ihan turha tässä on paskaa jauhaa "yritetään viiden sakkiin" paskat. AINA lähdetään voittamaan, vasta kerran siinä olen onnistunut. Lähtöjä 6kpl ollu (3kerho ja 3ycc). Tosin sitten vasta, kun vauhti kasvoi, niin aloin ajattelemaan niitä kärkipään sijoituksia. Eli siis toukokuun kerhokisassa tavote oli päästä maaliin, mutta Ycc alastaron lähdössä tavote oli voittaa. Sittenkun aika ajoissa mentiin 23 niin tiputin tavoitteet korokkeeseen. Neljäntenä olin yhessä vaiheessa, ja kaikki edellä olijat tonnisia. Siitä sit tipahin viä viidenneks ja lippasin.

Eli siis kun uhraan käytännössä kaiken tällä hetkellä tälle lajille, niin kyllä sitä vaatiikin sitten. Olin ensin muuten aika arka sanomaan tuota tavoitetta, mutta esim. wehnä rohkasi ja sano että anna mennä vaan. Jos ei ole facebookkia, niin tavoitehan on B mestaruus ens kaudella. Mahdollisuuksien (=raha) mukaan sitten Viron/Pm sarjaa. jos koko kausi viron sarjaa, niin tavoite sieltäkin mestaruus.

Tässä vaiheessa pitää jo antaa kiitosta Nitroukselle ja Wehnälle. Molemmat on auttanut jo nyt tosi paljon.

Voisin huomenna tehä sellasen kertomuksen, minkä pienisopoapina ehdotti.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: app - 26.10.13 - klo:19:40
Lainaus käyttäjältä: VilleR - 26.10.13 - klo:09:28
Tykkään kyllä herran asenteesta. Ei olla suotta otettu oppia tuolta urheilupuolen oppikirjasta "Lähdin tekemään parastani ja pettymään". Hyvä niin  airrev_1

Juuri näin. "Nöyrällä asenteella" on kummallisin hokema mitä urheilussa on vastaan tullut.

Nyt kun kalusto on kohdillaan, alkaa tapahtua. Tsemppiä täältäkin.

Nöyryys on sana, jota tässä lajissa tulisi käyttää siinä vaiheessa kun joku tulee mutkassa ulkokautta ohi. Siinä vaiheessa kun asetetaan tavoitteita, tulisi käyttää sanaa realismi. Tässä maassa on sellanen hyssyttelyn meininki ja toivotaan, että se tän kaverin kohdalla jää taka-alalle.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Cat - 27.10.13 - klo:00:00,
Tässä vaiheessa pitää jo antaa kiitosta Nitroukselle ja Wehnälle. Molemmat on auttanut jo nyt tosi paljon.
,

Kerran jo kehuttiin avusta niin kai sen voi julkisestikin kertoa, että aion käyttää kaikki mahdolliset kontaktini Catin tukemiseksi. Jos olisi pätäkkää takataskussa niin löisin rahaa tiskiin ihan vain siitä mielenkiinnosta, että mihin asti tämä kaveri pystyy. En aiemmin kaveria tuntenut juuri muualta kuin foorumeilta, mutta parin viikon takainen keskustelu kaverin kanssa sai aika vakuuttuneeksi siitä, että tämä kaveri on tosissaan ja lahjat näkee kun katsoo kehityskäyrää kierrosajoissa ja kalustoa millä ne on ajettu. Oliskohan meitä täällä mp-radalla muita, joilla olisi halukkuutta auttaa kaveria eteenpäin?

P.S. Alkukaudesta tänä vuonna kävin neuvomassa Catille ajoasentoa varikolla ja loppukesästä se meni lähes 10 vuotta vanhalla kusiaisella kovempaa kuin meikäläinen pääsi rakennetulla superbike-kilpurilla.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 27.10.13 - klo:00:01
Nöyryys on sana, jota tässä lajissa tulisi käyttää siinä vaiheessa kun joku tulee mutkassa ulkokautta ohi. 

Melandri joutui nöyrtymään, mutta tuskin Cat olis päästäny ohi. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=QkAUvmIhjvE


Powered by EzPortal