Jarska oli aika oikeassa siinä, että kisakuskit helposti valuu tonne facebookin puolelle, mutta mun juttuja joudutte vielä kuunteleen tälläkin puolella, joten koittakaa kestää.
Kerron vähän miten pyyhkii, ja ens kaudesta pari juttua..
Jokainen voi kuvitella, millaista on hankkia sponsseja, kun lähtökohdat on parikymppinen timpuri, jonka kaveriporukka koostuu duunareista, opiskelijoista ja varusmiehistä

Välillä meinaa hermot kiristyä, ja tekis mieli heittää kirves kaivoon. Kuitenkin jotain saatu aikaiseksi, ja ei ole tarvinnut yksin painia näiden asioiden kanssa.
Kuntokin on kohissut melkoista tahtia, pohjalla on kuitenkin vuosikymmenen lätkänpeluu, niin ihan pohjalta ei tarvitse lähteä.
Työnteko meinaa myös välillä kaataa seinät päälle, tainnu parina viikonloppuaamuna miettiä tähän tyyliin: "ei v***u, mää haluan mun entisen elämän takas"

Eli kyllä se potuttaa, kun tääläpäin ei ole edes lumi maassa, ja pitäs kevääseen odottaa. Sittenkun sotkee töihin helkamalla, niin kyllä välillä miettii mihin sitä tuli näppinsä laitettua... Vähennän tuota työntekoa vuodenvaihteen jälkeen. Korvien väli pitää olla kunnossa jos meinaa pärjätä. Se ei ole kunnossa, jos väsyneenä painaa väkisin menemään.
Ensi kaudella pääpaino tulee olemaan suomessa, mutta muutamia viron lähtöjä, sekä yhden PM haluaisin ajaa. Tulee vähän liikaa innostuttua, kun kuulee sanat "moottoripyörä" ja "kisa" samassa lauseessa. Rahat ei riitä, jos meinaisi pärjätä kahdessa tai kolmessa sarjassa, joten keskitytään kotimaahan.
Kisakauteen valmistaudutaan reenaamalla keväällä Kari Vehniäisen kanssa. Voin sanoa, että kyllä muuten jännittää ensi kesä, jo nyt. Koska pyörä on nopea, wehnän kanssa linjat kuntoon, budjetti parempi, kunto parempi, lähtökohta hyvä. Vauhtia on ja oppimisintoa vielä enemmän. Nyt pääsee oikeasti mittamaan itseään siellä radalla, ja sitä odotan! Pitäisi kuitenkin voittaa itseni siinä, ettei ottaisi ihan tyhmiä riskejä ja teloisi itseään, pitäs malttaa enemmän. Tulee ihan liian usein ajettua periaatteella "mulle kaikki heti ja nyt".
Uuteen pyörään ostin tänään RaceDacin, nyt näkee alustan liikkeet, jarrupaineen, kaasunasennon, nopeuden ja kierrokset. Saatte ihmetellä niitä käppyröitä keväällä.
Tuolla tallilla oon myös viihtynyt jonkun verran, ja vanhan pyörän kanssa tilanne on tämä:
Jotain pientä on nytkin meneillään, palailen kun on lisää kerrottavaa.