Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.01.14 - klo:10:10
Mullahan oli tuo Bazzaz -11 kymppiärrässä.
Kuten murmis sanoikin, vaatii säätämistä ja taas säätämistä.
Puuttui peliin jopa suorilla(oma säätämättömyys moka), enkä mä oikeen päässy sinuiksi koko vehkeen kans.
Ennemmin mä tykkäsin sen muista mukana tuomista eduista, shifteristä ja pruutan säädöistä.
Se vaihdepolkimen kytkin alkoi mullakin vikomaan, mut otin sen irti ja puhdistin/rasvasin elektroniikan hommeleissa käytettävällä aineella ja sen koommin ei ongelmia.
Mulla on -09 bladessa tuo Bazzaz. Aika samoja fiiliksiä kuin tuossa yllä.
Paljon vaatisi säätämistä, että saisi hyväksi. Enkä varmaan senkään jälkeen luottaisi siihen sen vertaa, että uskaltaisin tietoisesti ajaa sen lustonestoa vasten, kun sen verran alkeellinen systeemi.
Sitä en osaa sanoa, että onko se pelastannut minut kaadolta. Renkaiden kuluminen oli toisinaan sitä luokkaa etten usko sen juurikaan siihen auttaneen.
Sen jälkeen kun pyörä laitettiin kisakuntoon ja siirryin seos kumeihin + lämppäreihin, niin aina ollut tämä systeemi kiinni, joten vaikea verrata pyörää ennen ja jälkeen Bazzazia. Ja mitä enemmän oma vauhti kasvoi, niin sitä epäherkemmälle luistonestoa säädin. Alussa minullakin liian tiukalla asetukset ja pätki sytytystä vähän joka kohdassa rataa.
Jos tarvitsee shifterin ja moottorinohjauksen, niin tämä luistonesto tulee kivasti paketissa mukana. Mutta, jos pelkkää luistoestoa tarvitsee, niin enpä tiedä ostaisinko.
Onhan siinä se psyykkinen puoli. Kun tietää pyörässä sellaisen olevan, niin ehkä uskaltaa enemmän. Tietty joku rämäpää taas uskaltaa sitten vähän liikaa.