Mp-tuen ratapäivät 2014

Aloittaja Jukka_R, 11.01.14 - klo:09:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

murmela

Kattelin kemoran viikonlopun kalenteria, ja ajoajat näyttäis tuolta, korjatkaa jos olen väärässä.
Pe 15:00-20:00
La 10:00-18:00
Su 11:00-20:00
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

Jaa tuo on noin myöhään vasta aluillaan perjantaina? Tähän olis kiva saada varmistus, kalenteri näyttää tyhjää aamupäivälle. Olin jo menossa torstaina huudeille, mutta tuo kyllä vähän syö tätä suunnitelmaa.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 24.06.14 - klo:00:12
Jaa tuo on noin myöhään vasta aluillaan perjantaina? Tähän olis kiva saada varmistus, kalenteri näyttää tyhjää aamupäivälle.

Täällä on päivämäärät ja Kemoran perjantain kohdalla myös ajat: http://mp-tuki.fi/index.php?v=ah&s=ah_paivamaarat
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jarska

Ja vieläpä lukee näin:

Huom! Ilmainen osallistuminen Kemoran kausikortilla. :o

jarska

Kärri pakattu ja mietitty kuumeisesti mitä taas unohtuu.
Eihän tässä kiirus ole kun ajotkin alkaa vasta klo 15, mutta pitäähän se pyörä ehtiä vahata.
Murmis, joko telttasi on pystyssä, olen tulossa!!

marko_

Lainaus käyttäjältä: jarska - 27.06.14 - klo:08:14
Kärri pakattu ja mietitty kuumeisesti mitä taas unohtuu.
Eihän tässä kiirus ole kun ajotkin alkaa vasta klo 15, mutta pitäähän se pyörä ehtiä vahata.
Murmis, joko telttasi on pystyssä, olen tulossa!!

Teen kans tässä lähtöä justiinsa, ruokakaupan kautta ja sit kohti kemoraa...  mp_rata

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 27.06.14 - klo:08:14
Kärri pakattu ja mietitty kuumeisesti mitä taas unohtuu.
Eihän tässä kiirus ole kun ajotkin alkaa vasta klo 15, mutta pitäähän se pyörä ehtiä vahata.
Murmis, joko telttasi on pystyssä, olen tulossa!!

Ei ehditty täks päiväks, mutta aamulla ollaan paikalla. Mä käyn vielä kiristyttämässä ruuvit ja pultit ortopedillä iltapäivällä  stoppie_gif

Brut

Huomenna Kemoraan tulossa, toivottavasti säät suosii. Millainen tuo sunnuntain ohjelma on kun ilmeisesti tuolloin ajetaan myös kerhokisa?
Taitanee keskiryhmän jantterille riittää kun on aamulla 09.30 paikalla?

jarska

Kiitos MP-Tuelle Kemoran ratapäivistä.
Ja kiitos myös murmikselle (wet-kiss-smiley ) ja morsmaikulle kivasta telttapaikasta, olipa leppoisat oltavat.



Team keskiryhmä rules!! wave_1

jarska

Lainaus käyttäjältä: jarska - 24.06.14 - klo:08:31
Ja vieläpä lukee näin:

Huom! Ilmainen osallistuminen Kemoran kausikortilla. :o

@Jukka_R, vieläkö elokuun ratapäiville pääsee Kemoran kausikortilla, kuten kalenterissa seisoo?
Kysyn siksi kun oli alkuun hieman epäselvyyksiä, pääseekö kortilla ilman vaikko puoleen hintaan.

jarska

Jopas onkin Juniorilla nätti ajoasento:


wbaum

30.06.14 - klo:13:14 #41 Viimeisin muokkaus: 30.06.14 - klo:13:34 käyttäjältä wbaum
Oli meiningit kyllä täällä. Kelitkin suosi. Kiitoksia koko porukalle seurasta ja avuista ja Mp-tuelle, oikein hyvin hoidettu tapahtuma.

Oli kyllä sopivan vauhdikas keskiryhmä, optimit heilui 1.15.0 ja 1.17 välissä ja sain mopon pätkimisestä huolimatta 1.16.x aikoja välillä hinattua. Tilanteita ei juuri ollut, yksi kakkosen sisäkanttareen yliajo aiheutti vähän ohjelmaa, mutta muuten fiilis todella hyvä. Nyt pitää saada toi mopo vielä futaamaan niin tästä on hyvä jatkaa.

Videomatskua on ihan helvetisti varsinkin La-su keskiNOPEAsta ryhmästä, edestä ja takaa.



edit: tehokas jarru varmaan kun oikein kuitenkin yksi sormi siellä.

jarska

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 30.06.14 - klo:13:14
Oli kyllä sopivan vauhdikas keskiryhmä..

Oli joo aika sutjakka keskiryhmä kun joka s**tanan jarrussa joku tuli ohi. :D
Meinasin jo mennä Jukalta kysyyn mahtuuko hitaaseen.

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 30.06.14 - klo:14:35
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 30.06.14 - klo:13:14
Oli kyllä sopivan vauhdikas keskiryhmä..

Oli joo aika sutjakka keskiryhmä kun joka s**tanan jarrussa joku tuli ohi. :D
Meinasin jo mennä Jukalta kysyyn mahtuuko hitaaseen.

Oli hyvä vauhti siellä tosiaan. Usein nopeessakin hitaampaa.

Daniko

Mistä te noita hienoja kuvia löysitte?

Powered by EzPortal