MotOrg ry:n ratapäivät 2014

Aloittaja vernerik, 06.02.14 - klo:11:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ville S.

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 18.05.14 - klo:21:56
Onko kukaan joka tuonne Pärnuun on lähdössä (11.-13.7.) pannut merkille että seuraava Maanantai on Sami Pennan koulutuspäivä? Itse suunnitellut että otan osaa vielä tuohonkin päivään, ja paluu vasta Tiistaina kotia.
Itsellä sama suunnitelma, jos vaan kunto ja pyörä kestää ja kelit ovat suotuisat. Tuohon ei vissiin tarvitse ilmoittautua ennalta, vai miten tuo toimii?

Grandi67

Lainaus käyttäjältä: Ville S. - 19.05.14 - klo:00:05
Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 18.05.14 - klo:21:56
Onko kukaan joka tuonne Pärnuun on lähdössä (11.-13.7.) pannut merkille että seuraava Maanantai on Sami Pennan koulutuspäivä? Itse suunnitellut että otan osaa vielä tuohonkin päivään, ja paluu vasta Tiistaina kotia.
Itsellä sama suunnitelma, jos vaan kunto ja pyörä kestää ja kelit ovat suotuisat. Tuohon ei vissiin tarvitse ilmoittautua ennalta, vai miten tuo toimii?
Kyllä sinne liput kannattaa etukäteen ostaa. Jos paikanpäällä ei oo enää lippuja myyntiin ,jää ajot ajamatta.


marko_

Ketä tulossa Botnialle/Kemoraan ens vkl?


Nitrous

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 27.05.14 - klo:21:56
Ketä tulossa Botnialle/Kemoraan ens vkl?
Hep + parempi puolisko ja kenneli.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

paaton

Minä myös, jos vaan vivaro kestää sinne asti. 
Noukkikaa tienvarrelta kyytiin jos hopea paku näkyy konepelti pystyssä tienlaidalla ;)

murmela

Ootteko jo torstaina paikalla?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

tamik87

Jep ja hep

Sent from Lumia 1020


Bobo

Torstaina laitellaan kirkko pystyyn Botnialle, josta siirtymä Foxmanniin lauantai iltana eli täys setti orggia :)
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

VilleR

Lainaus käyttäjältä: Bobo - 27.05.14 - klo:23:20
Torstaina laitellaan kirkko pystyyn Botnialle, josta siirtymä Foxmanniin lauantai iltana eli täys setti orggia :)

Sama plääni MarkoL:n ja Vuorelan kanssa  airrev_1
Never Heard

marko_

Lainaus käyttäjältä: murmela - 27.05.14 - klo:22:55
Ootteko jo torstaina paikalla?

Perjantaina aamusta tuun.

Kai se on nyt lähettävä vääntämään sateiset alle..

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 28.05.14 - klo:10:25
Lainaus käyttäjältä: murmela - 27.05.14 - klo:22:55
Ootteko jo torstaina paikalla?

Kai se on nyt lähettävä vääntämään sateiset alle..

Ite just taisin vahingossa ostaa semmoset kun just tuolla toisaalla kehuin, että ovat kalliit. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

paaton

Maanantaina olisi jmu:n päivä kemoralla...
Josko jättäisi botnian räntäsateen väliin ja kävisikin perjantaina töissä.

Powered by EzPortal