Uusimmat

16 Vieraat, 0 Käyttäjiä

MotoGP 2014

Aloittaja Juha_K, 07.02.14 - klo:10:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Turder

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 13.04.14 - klo:14:54
Lainaus käyttäjältä: Turder - 13.04.14 - klo:14:18

Onks tää nyt semmonen: "Vähän ylikovaa niin se kääntyilee" tilanne?

Paino eturenkaalla niin kääntyy paremmin innocent_1

Turder

Moto2:ssa on Kallion tallikaveri Tito Rabat ajaa koko ajan testejä. Melkein joka viikko tulee twitterissä vastaan kuva tai twiitti, että taas on Tito treenamassa Moto2:lla jollain Espanjan radalla. Nytkin keskellä kaukomaiden kiertueen kaveri Almeriassa ajamassa.

Juha_K

Mitä se Redding meni kaatumaan, tossa renkaassahan on pintaa vielä vaikka kuinka.  :D
http://www.motorcyclenews.com/mcn/sport/sportresults/motogp/2014/april/apr1614-bridgestone-surprised-by-cota-tyre-issues/
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 16.04.14 - klo:20:47
Mitä se Redding meni kaatumaan, tossa renkaassahan on pintaa vielä vaikka kuinka.  :D


Käsittämätön ja anteeksiantamaton moka renkaan valmistajalta. Kyllä jätkien pitää voida luottaa renkaan kestävän koko kisan.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

rranta

Bridgestonen puolustusvuoro alla. Oma mielipide, motogplle vois tehä hyvää vaikka toinen rengasmerkki valittavaksi.

The high abrasion on the right side of the front tyre that some riders experienced during the race was unexpected. There are some sections of the circuit that are quite demanding on the right side of the tyre, but our compound allocation for this race was designed to meet these demands. We need to look at all the variables including riding style, machine character and the track condition during the race to work out why we had such high levels of abrasion during the race, and why some riders were affected more than others. We can say with confidence that the tyres were not in any way faulty, just that the operating conditions during the race were a lot harsher when compared to last year and the practice sessions earlier in the race weekend."

"As we didn't see these very high levels of abrasion last year or during practice and qualifying this year, the tyres and race data from the Americas Grand Prix will be analysed at our Technical Centre so that we can find out why this happened."

Turder

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 16.04.14 - klo:20:47
Mitä se Redding meni kaatumaan, tossa renkaassahan on pintaa vielä vaikka kuinka.  :D


Onkohan nuo keskellä olevat kulutusjäljet jarrutuksista (vetänyt hetkittäin lukkoon) vai pyörän raadon raahauksesta tms? Tuli joskus ihan samoja jälkiä takarenkaaseen keskelle kun uhallani jarruttelin loppuunkuluneella takanakilla pari lyhyttä lukkojarrutusta. Sivujälkeäkin on joskus mallinnettu väärillä rengaspaineilla  innocent_1

m1kk0

Markulla taas melko jäätävä pace  respekt_1  + 0,742 nopeemmin kun kakkonen

Turder

Joo ei siinä oo muilla saumaa. Ja Marcci on vielä keskenkuntoinen sen jalkavamman jälkeen. Mahtaa Horhea ottaa kupoliin kun piste-eroa on jo aika paljon ja Marc ajaa puolikuntoisena muilta karkuun koko ajan. Puhumattakaan sitten kun on täydessä tikissä...

Hyvä oli se FP2:sen pätkä, jossa Pedrosa ajaa nopeaa kierrostaan. Marquez tulee imussa keulien ja sladijarruilla. Toinen vetää omaa kovaa niskalimassa ja kaveri pelleilee takana. Morjes.

T1mppa

Se siis johtuu luottamuspulasta renkaaseen, että en itse pysty ajelemaan mutkiin Markun tavoin.  innocent_1
Täytyy varmaan laittaa tilaukseen 16,5" vanne ja motogp nakki.

http://motorcycleracemag.com/all/motogp/marquez-talks-about-unique-corner-entry/


rranta

Jokohan tänä viikonloppuna Yamahat onnistuu. Uusi runko on Lorenzolla ja Rossilla testissä. Rungon yläosa on erilainen. Ilmeisesti runko jäykempi jolla haetaan vakautta jarruun. Yamahan etu Hondaan on ollu keskimutkanopeuksissa.

Twini

Kallio paalulla, jopas jotakin  peukku_1

pr7

Mika Kallio  pokal_gold

Jääkone

Lainaus käyttäjältä: pr7 - 04.05.14 - klo:14:27
Mika Kallio  pokal_gold


Täydellistä dominointia ja uskomattoman tasaista ajamista koko kisa, selkeästi kisakuskien aatelia!! Hyvä Mika!!

Mikko K.

Muista ei taas ollut paljoa vastusta Espanjan Markolle..  Sais näyttää enemmän noita loppupään vääntöjä jos ei kärjessä tapahdu.

Turder

Markki treenailee kisojen välissä rennosti supermotoa.