Honda CBR cup

Aloittaja wehna, 28.02.14 - klo:22:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

wehna

Tulevana kesänä ajetaan taas Honda CBR -pyörillä 125/ 250 ja 500
Itse olen kouluttamassa ainakin noilla 250 pyörillä.

Kiinnostuneet käykää katsomassa sarjan sivut:
http://www.hondacbrcup.com/index.html
http://www.hondacbrcup.com/koulutus.html

Nyt tuollasia CBR 250 ja CBR 500 pyöriä voi ostaa omaksi. Ei hassumpi reenipeli :)
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

pienisopoapina

Nyt kun kilvettömien liikennevakuutusmaksut on nousemassa taivaisiin, niin olen kahtellu edullisia kilpipelejä sillä silmällä.
Mitenkähän tommonen CBR500 sopis molempiin hommiin, kadulle ja radalle...

Saako Cupissa ajaa kilvellisellä ratavarmistetulla pyörällä ?
Onko noille kilvettömille CBR:lle sovittu joku erillisliikennevakuutusmaksu ?
Voiko tommosen kilvettömän myöhemmin muuttaa kohtuukustannuksin kadulle ?
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

wehna

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 06.03.14 - klo:21:06
Nyt kun kilvettömien liikennevakuutusmaksut on nousemassa taivaisiin, niin olen kahtellu edullisia kilpipelejä sillä silmällä.
Mitenkähän tommonen CBR500 sopis molempiin hommiin, kadulle ja radalle...

Saako Cupissa ajaa kilvellisellä ratavarmistetulla pyörällä ?
Onko noille kilvettömille CBR:lle sovittu joku erillisliikennevakuutusmaksu ?
Voiko tommosen kilvettömän myöhemmin muuttaa kohtuukustannuksin kadulle ?

Hmmm... en mä ainakaan näe mitään estettä miksi katupyörällä ei saisi ajaa kisoissa. Vakuutukset kannattaa kilpailuttaa ja sitten varmaan kokonaiskulut selviää.
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

SuVili

30.05.14 - klo:17:49 #3 Viimeisin muokkaus: 30.05.14 - klo:17:55 käyttäjältä SuVili
Ilmeisesti tuo ostaminen on kuitenkin osoittaunut kynnykseksi etenkin 500 kohdalla, meinaa meidänkin kuskeja kiinnosti enemmin vuokraaminen kuin osto.
Tähän on juuri ilmennyt mahdollisuus edellyttäen että nyt löytyy 5 kpl kuskeja, jotka ovat halukkaita ajamaan ja myös sitoutumaan kauden kisoihin (4kpl).
Itse ilmoitin samantien, että Suvi ja Vili tulevat ajamaan CBR 500R:llä nuo kisat, mutta kuskeja siis yhä tarvitaan. Kipin kapin kiinnostuneet tuonne hondacupin sivuille siellä yhteystiedot.
Toivottavasti tää homma saataisiin nyt käyntiin, kun tuntuu että kyselyjä halvalle tavalle harrastaa on, mutta sitten johonkin se aina tyssää.

PS. unohtui mainitta, että ensimmäinen kisa olisi jo Kemora, eli tällä on jo hiukan kiire tällä asialla, mutta kun varmistui vasta tänään, että vuokra homma onnistuu.

Powered by EzPortal