Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 12.08.15 - klo:23:42
mutta ykkösen ja kahvilan avaus mun mielestä osuu aika hyvin. Ykkösestä vois avata mun mielestä yleensä karvan aiemmin, koska rataa jää ulostulossa käyttämättä, eikä kanttari tule silmille kummassakaan. Mikä tuossa datassa kertoo, että myös nuo avaukset lähtee liian aikaisin? Molemmissa paikoissa takanen on sen verran irti, että joutuu karvan avaamista rajottamaan.
Jos tuota ajatellaan niin päin, että kun avaat liian aikaisin, niin mopohan on silloin vielä liian kallellaan, niin tottakai sillon perästä puuttuu pitoa, ja joudut himmailemaan kaasun kanssa, etkä pysty avamaan.
Lisäksi, kun avaat liian aikaisin, niin mopo ei ehdi kääntyä ennen avausta, vaan nokka osoittaa väärään suuntaan, eli mopoa pitää kääntää vielä avauksen aikana, jolloin mopo on liian kallellaan, niin tottakai sillon perästä puuttuu pitoa, ja joudut himmailemaan kaasun kanssa, etkä pysty avamaan.
Ongelmahan johtuu vain siitä että olet etukäteen mielessäsi päättänyt että kahvilan ja ykkösen avaukset on ihan ok. Jolloin näet ja tunnet vain sen mitä haluat nähdä ja tuntea, eli sen että avaukset on suht ok, oli ne oikeasti mitä tahansa skeidaa.
Eli erinomaista itsensä kusettamista/ itsesuggestio on hyvä työkalu siihenkin.
Sen ansiosta lähes joka kierroksella koettu fiilis "no se meni ihan ok" vahvistaa tätä "Minulla on utopia" -mielikuvaharjoittelua.
Tuo koskee käytännössä kaikkia kuskeja. Olen törmännyt, kuten varmaan sinäkin, vuosien aikana satoihin, ehkä jopa tuhansiin vastaaviin yksittäistapauksiin, jossa kuski luulee jotain ihan muuta, kuin mitä itse näet ko kuskin ajosta, tai mitä data tai video näyttää.
Se nyt vaan on ulkopuolisena niin helppo nähdä muiden virheet. Luulis olevan tuttua sullekkin?