Mietein tässä sellasta asiaa omalla kohdallani et milloin ja mistä syystä missäkin kohtaa ajo on alkanut maistua paremmalta ja nopeus kasvanut.
Matkan varrella on tullut uskoteltua ittelle monta asiaa, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän tärkeitä kehityksen tässä vaiheessa.
Renkaat oli aluksi melkeenpä mallia "tourinki" ja vaihtuneet vähän ratasemmiksi, tiedä sitten onko noista ollut enemmän hyötyä henkiselle puolelle...tuntuu et uskaltaa ajaa kovempaa, mut onhan se tietty tärkeetä et pitoa löytyy enemmän kun sitä aletaan tarviin.
Alusta rukkaamiset rupes kiinnostaan yhdessä vaiheessa ja olkoot sitten tärkeitä tai ei niin paremmalta on tuntunut ajaa kun alustaa on saanut ittelle soppelimmaksi, kiitos vaan Motovillen.

Kun sitten miettii sitä mulle
tärkeintä juttuu,mistä kehitys on pompannut eteenpäin, niin se on kyllä ehdottomasti se et on saanut opetusta/opastusta kokeneemmilta, ajoasennoista, ajolinjoista...

Jostain syystä mulle sopii sellanen "sorsaemo---poikanen" koulutus, missä saan ajaa kokeneemman perässä, siitä oon parhaiten oppinut, kiitosta vaan Pennan Samille, Wehnälle, PetsuZX:lle
(joka jaksoi hinkata yhdessä ajolinjoja monta tuntii), ORG:n koulutusryhmälle ja kaikille muillekkin jotka jaksoi opastaa kun kävi varikolla hihasta nykäiseen.
Tuosta vaan negatiivisena puolena on se et perässä ajaen pystyn parempiin suorituksiin ja ajolinjat tuntuu hyville, mut annas olla ku väännän taas yksin, kohta lähtee paketti hajoon ja kierrosajat tippuun, mistä lie johtuu, mut tuo pitää saada korjattuu.

Tällasia pakkaspäivän hajatuksia tällä kertaa...