Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 02.08.21 - klo:20:49
Mikä/miksi niissä ei tuntuny hyvältä niin vois vähän yrittää hahmottaa, että missä ongelma. Tietty video olis aina kiva.
Tosin mun neuvot tonne on vähän toisen käden tietoa, kun tuolla olen suht hidas.
Video...
On ton uuden GoPro:n kanssa ongelmia. Se suostui kuvaamaan vain 5 min kerralla (oli jostain syystä hukannut päivämäärän, oli 2016. Ei oikein tykännyt). Eli nyt saatte jonkun random-setin kierroksen numero 2 (koska varikolla ja ykköskierroksella ei ollut mitään järkevää). Kakkoskierroksellakin on virheitä tosi paljon, jos mietin omaa ideaalikierrostani. Mutta on nyt sentäs jotain.
https://youtu.be/p62mJTrr1hoJa ei tunnu hyvältä, koska vauhti tippuu liikaa. On liian pitkä matka sieltä kurvin ulkolaidasta kurvin sisälaitaan, jossa rupeen antamaan kaasua.
Scuuban ehdotus Continental-threadissa, että "kiristäis ketjut" kaasulla, inan ennen apeksia ja sitten apeksissa onkin helppo alkaa työntää pyörää pystyyn ja ruuvata kaasu tasaisesti 100% auki. Tuollaista mä taidan jo tiedostamatta tehdä parissa paikassa, mutta täytyy koittaa tuota miettiä ihan tosissaan.
Perkule, kun sais ton mopedin kuntoon, niin hilpaisisin heti KV/R kurssille. Saisivat hekin antaa oman kommenttinsa kurvailuista.
Edit. Liitteenä data 1.23.78. Siinä mennään vähän eri tahtia kuin yllä olevalla videolla, vaikka molemmat ovatkin samalta päivältä. Data kertoo erilailla asioita, kuin video. Ja myös päinvastoin.