Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.02.14 - klo:22:02
Lainaus käyttäjältä: Mikko_U - 19.02.14 - klo:21:32
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 18.02.14 - klo:14:04Mopona -08 CBR600RR, jos on mopokohtaisia vinkkejä heittää.
Samankaltaisella tötteröllä olen päästellyt Motoparkissa 15-41 välityksillä. Itselleni tuo tuntuu olevan toimivin.
Alastarossa viime kesänä oli välityksenä 15-45.
Kemorassa olen näköjään käyttänyt välitystä 15-42.
Motoparkin kierroslukua ja vaihteita viime kesältä; ->
Voi piru, että tota askia saa veivata edes takas kun vertaa tonnariin. Mut kiitos näistä, aika hyvin tais mun arvaukset olla tontilla. Motoparkkiin ehkä pitää kokeilla tota karvan pidempää välitystä ton sun käyttämän lisäksi ainakin jos saa bussipysäkin sujumaan. Sullakin taitaa naputtaa rajottimelle hetken siinä oikeessa ennen kuin pyörä nousee pystyyn. Paljonko Honda ehtii sulla laulaa tonne suoran päähän? Tonnarilla sain siinä 255-260 muistaakseni, mutta kusiaisen kanssa tosta varmaan saa tiputtaa 20-30km/h pois?
Päivitellään tilannetta nyt kun on jotain kokemusta tuosta moposta.
Alastaro: 14-42 (Liian pitkä, missään ei ole vaihde sopiva, 14-45 varmaan seuraavan kerran kokeiluun.)
Botnia: 15-43 (Hyvä välitys sekä pitkälle että lyhyelle radalle.) Rengas 190/55 tai 180/55
Kemora: 15-43 (Muuten hyvä, mutta Kahvilasta lähdössä vähän kyykkää, seuraavan kerran 15-44 kokeiluun) Rengas 190/55
Motopark: 16-43 (Toimiva välitys 180/55 renkaalla, 190/60 renkaalla varmaan 15-41 tai 15-42 olis toimiva)
Ja takasuoralle tuo jakso kirnuta parhaillaan 236km/h. Ehkä ensi kerralla kokeilen piikkiä pienemmällä takarattaalla jos sillä sais vielä karvan huippuja lisää. Nyt onnistuneella kierroksella kierrokset oli kutosella 14500 tuonne takasuoran päähän. Ja tuon kierrosluvun yli tuo ei halua enää kiertää tossa nopeudessa.
Ja mopohan oli siis CBR600RR -08.