CBR kisahaasteet

Aloittaja jarska, 12.09.12 - klo:20:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 15.09.12 - klo:23:20
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 15.09.12 - klo:23:05
Lainaus käyttäjältä: jarska - 15.09.12 - klo:23:03
Mä luulen ettet ehdi henkeä vetästä kun täältä tulee koko MP-Radan jengi sponsoriksi jos se siitä kiinni on...vai mitä pojat ja tytöt. :D

joo - tätä odotetaan enempi kuin any10 ja taxin kohtaamista. Paljonko maksaa?

Kisamaksu+jälki-ilmottautuminen+kiulun vuokra= 175 euroa noin lonkalta heitettynä.

Se kun jaetaan 399 ratailijan kesken niin ei tule paljoa per nuppi, kaikki mukana? hesse_yahoo

pienisopoapina

Maksan 10 e ja haastan muut mpratalaiset samalla summalla.

Ehdotan, jotta osallistujien nimet ikuistetaan mpradan etusivulle kunniatauluun.

Moneltako lähtöpäätös pitää tehdä ?
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

slowrider

Tunnin päästä aika-ajo eli kiirettä pukkaa :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

jarska

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 16.09.12 - klo:10:56
Maksan 10 e ja haastan muut mpratalaiset samalla summalla.

Ehdotan, jotta osallistujien nimet ikuistetaan mpradan etusivulle kunniatauluun.

Moneltako lähtöpäätös pitää tehdä ?

Mukana ehdottomasti!
Päästäkää se Murmela irti, uskon että saadaan sponssi kasaan.

jarska

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 16.09.12 - klo:11:06
Tunnin päästä aika-ajo eli kiirettä pukkaa :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Käy nykäisemässä Jukkaa hihasta ja kerro että täällä kerätään kolehtia. peukku_1

Hurja

Kymppi löytyy hyvään tarkoitukseen täältäkin!

jarska

Soitin just app:lle ja murmelalle kimppapuhelun.
App maksaa murmelan kisaan ja kiva jos saatais porukalla maksettua sponssi takas.
Murmela lähti kysyyn Jukalta onnistuuko vielä...pidetään peukkuja!

jarska

Murmelalta lisää infoa...
ei ole järkeä lähtee noilla mopoilla kerhokisaan ohitettavaksi vaan hommaa yritetään viedä hitaan ryhmän sekaan, jännitys säilyy vielä ja odotellaan mitä Jukka vastaa.

Mazze


jarska

Just tulin pihalta kasaamasta varastoa,eikä mitään tietoa ole tihkunut...pissi menee housuun ku jännittää ajoko ne pojjaat kilipaa.

murmela

Loppujen lopuks kävin kokeilemessa yhen vajaan cebarisetin 18:45 iha väsyneenä, eikä siitä ajosta tullu vittujakaan. En päässy edes eiliseen vauhtiin. Ts tuskimpa ois haasteesta tullu yhtään mitään.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 16.09.12 - klo:21:12
Loppujen lopuks kävin kokeilemessa yhen vajaan cebarisetin 18:45 iha väsyneenä, eikä siitä ajosta tullu vittujakaan. En päässy edes eiliseen vauhtiin. Ts tuskimpa ois haasteesta tullu yhtään mitään.

Harmi, no ehkä ens kesänä sitten.

wehna

On muuten tosi hauskoja vehkeitä noi CBR:t.

Ilmoitelkaa mulle jos tulee muitakin kaksintaisteluja. Mä voin järjestellä aseet tapahtumapaikalle kohtuu kustannuksilla ja toimia virallisena valvojana.

Voidaan ottaa vaikka kunnon turnajaiset kun pyöriä sadaan tarvittaessa enemmänkin :)
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

jarska

Lainaus käyttäjältä: wehna - 17.09.12 - klo:13:01
On muuten tosi hauskoja vehkeitä noi CBR:t.

Ilmoitelkaa mulle jos tulee muitakin kaksintaisteluja. Mä voin järjestellä aseet tapahtumapaikalle kohtuu kustannuksilla ja toimia virallisena valvojana.

Voidaan ottaa vaikka kunnon turnajaiset kun pyöriä sadaan tarvittaessa enemmänkin :)

Hyvä tietää!
Pienisopoapina alkoi jo laihikselle (tav. tulla 60kg köykäsempi paketti ku minä, ei ottanut tiikerikakkua ku tarjosin)+ hioo ennestäänkin kumaraa ryhtiään, jotta pääsee klasin taakse matalaksi, jännäksi menee haaste.

Vuorela

Nyt vuorokautta myöhemmin kun miettii suht vastaavan laitteen kokeilua, niin iso osa laitteiden viehätyksestä on siinä etten ainaan itse ole ihan viime päivinä saanut mitattua pyörän ominaisuuksia ulos. K4 gixxerin epävakaudessa oli viimeksi jotain tähän viittaavaa. cb500 edellisen kerran tuntui mopon runko elävän nopeassa mutkassa muutama vuosi sitten ratailua aloitellessa. Näistä pystyy hyvin pienellä totuttelulla mittaamaan suurimman osan ominaisuuksista ulos ilman isoa riskiä ja pelkoa vakavasta loukkaantumisesta.

Mopossa oli kuitenkin ajo-ominaisuuksia ihan mukavasti. Mutkiin pysti kohtuu mukavalla tuntumalla jarruttamaan ja sieltä ulos pitäisi avauksen olla helpompaa kuin omalla pyörälläni. Renkaissa oli pitoa tarjolla hyvin. Vauhtimutkiin saa hakea luottoa, kun ei ihan niin vain uskalla työntää kaasu pohjassa mutkaan jossa ennen joutui reilusti jarruttamaan. Suorilla saa lyödä vielä isompaa vaihdetta paikoissa jossa ollaan omalla mopolla oltu jarrulla jo kymmeniä metrejä. Roikkuakin sai ihan reilusti ettei ollut rojut tontissa.

Powered by EzPortal