Kemora-dataa

Aloittaja Nitrous, 11.06.12 - klo:19:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

murmela

14.09.13 - klo:19:28 #150 Viimeisin muokkaus: 14.09.13 - klo:19:33 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: pr7 - 14.09.13 - klo:15:05
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 14.09.13 - klo:11:21
Testasin tuota differenceä eilisen ajoista. Harmi kun mun data oli eiliseltä osin vähän huonoa, en tajua miksi se viimeksi toimi ok ja en sitä kierrosnopeuksien nopeessa selailussa huomannut. Jätin nopeuden pois ku siinä oli välillä jotain hazardia. Ilmeisesti toi yläkolmio ei ookkaa ihan ok paikka, vaikka viimeksi se oli hyvä.

Saisikohan tuon differencen niin että vertailuna olisi jonkun nopeamman kuskin kierrosaika ? Näkisi helposti että missä tulee eniten takkiin ja mikä kohta menee edes siedettävästi.

Petri
Edit, korjattu,

Kaikken parhaiten tuo diffi onnistuu siten että käytätte circuit toolia, ja vertailette kahta .vbo muodossa olevaa kierrosta.
http://www.racelogic.co.uk/_downloads/vbox/Updates_Unprotected/CircuitTools.zip
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Seuraavana estraadilla sukkahousuihin pukeutumisesta ja öljytyistä ylävartaloista tykkäävä jarrska!

Ykkönen:
Jarrumerkki liian aikasessa
Turhan hidas ja puolenvälin jälkeen lisääntyvä puristus jarrua
Jarruteho jopa keskinkertainen
Vauhti loppuu, moottorijarrulla rullailua
Veto päälle ja vedolla linja leveeks apeksin jälkeen
Hidas avaus
Kaikenkaikkiaan vetelää valuttelua sinne tänne koko mutka, ryhti ja rytmi puuttuu täysin

Kakkonen:
Jarrumerkin jälkeen ujo mutta lisääntyvä puristus
Teho liirum laarum
Taitto parempi ku ihan huono
Vedolla linja leveeks
Todella ujo ja anteekspyytelevä väliavaus

Kolmonen:
Yrität vissiin liu'uttaa jarrulla paluusuoralle asti
Inan hosaat kaasulle, mut huomaat ett menis leveeks joten et menekkään kaasulle

Nelonen:
Sössit? kolmosen joten väärällä linjalla neloseen?
Saat käännettyä, mut sen jälkeen taas ujo avaus

Vitonen:
Voiko tonnarilla avata noin vähän....? Näköjään voi... Voi apua...

Kutonen:
No nyt ollaan siin paluusuoran liukujarrussa
Teho jopa kohtuullinen, ja sempä takia vauhti loppuu
Kaasulla tekohengitystä ees taas

Seiska:
Moottorijarrulla sisään valuttelua
Avaus ehkä jopa yli 50%!

Kasi ja ysi:
Aikanen ja vähän tehoton jarru, ja vauhti loppuu, veto päälle
Jumangegga, jarska löyti kaasurullan! Lähtee kuin sammakko lumpeelta.
Vajaan 20 sentin fenomenaalisen loikan jälkeen jarrulle ja yhteensä 6 sekunttia hidastelua... WTF?
Ja toki vauhti loppuu ja sen jälkeen liirum laarum avaus joka kestääää

Yx!!!1 positiivinenkin asia löytyy:
Jarrujen kevennykset, sillon ku niit on, ovat aika lineaarisia.


Paikoitellen tarvittava rytmi, terävyys ja tarkkuus puuttuu, joten ajosta tulee ihan liian suurpiirteistä ja rauhallista taikinaa.
Enemmän ryhtiä siihen ajamiseen niin samalla riskitasolla kierrosajasta tippuu 1.5-2.0 sekondia.
Toi ylenpalttinen varovaisuus ja rauhallisuus voinee jopa kääntyä siten että se lisää riskikerrointa koska paketti on koko ajan vaarassa levähtää pitkin ja poikin.

Liitteenä käppyrä jossa nopeus ja pitkittäiskiihtyvyys. Skäpyrässä yks bugi puolenälin jälkeen. Mut muutoin: Voi härregyyd mitä sahaamista.  :o

Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

14.09.13 - klo:22:47 #152 Viimeisin muokkaus: 14.09.13 - klo:22:48 käyttäjältä jarska
Todella tarkka ja viiltävä data-analyysi, just noin se menee ja siltä tuntuuki.
Kävin läpi tekstin, ajatuksen kanssa, sektori sektorilta ja löysin yllättävän paljon yhtäläisyyksiä fiilisteni kanssa.
Kiitos murmis, tuosta pitää alkaa petraan ja kunnolla.

Liitteenä vielä vauhdin hurmaa, samaiselta kiekalta:


Ps. ostetaan liimakumi ens viikkoa silmälläpitäen.

pienisopoapina

Kiitti Murmela. Mää tykkäsin tuosta sukkahoususta ja öljyämisestä. Nyt viimeistään lähtee 10 hertsiä tilaukseen.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

app

15.09.13 - klo:11:21 #154 Viimeisin muokkaus: 15.09.13 - klo:11:48 käyttäjältä app
No niin. Murmelalle voi komentoidakkin täällä kemora-dataa-ketjussa, meillä kun käy se The Kello tuolla Alastaro-dataa triidissä, jossa mitataan sitä kuinka kauan ultraukon pää kestää olla kommentoimatta, ja kuinka on murmelan kellon pariston kestävyyden kanssa. Kova kisa tulee, mutta en minä kellolle ole koskaan kestävyyshommissa hävinnyt. Toisille ultraajille vaan. Taju on vedetty veks kisoissa muutaman kerran, sekä kesken kisan jatkaen sitten, kuin myös kisan jälkeen, jatkaen seuraavassa.
'
Murmelalle tunnustusta äärimmäisestä sitkeydestä Palmasin linjan puolustustaistossa. "You are my Only one" on edelleen vuoden hitti. Sun pitää murmis ruveta ultrajuoksijaks, tai hiihtäjäks. Hitauskaan ei ole näissä lajeissa rasite, katsos:

"Pitkän matkan hiihtäjän pitää olla vahva ja tyhmä. Pitkän matkan juoksijan ei pidä olla olla vahva"

Lahjoja on  bowdown_1

Mutta mutta, asiaan. Mulla on tuolla salaisen palvelun vakoilumokkulassa uutta dataa, tuon Kemoran reissun jäljiltä. Oisko mahdollista että sais tänne analyysiä. Laittaisin racechronotiedoston tulemaan, mutta en osaa. Enkä usko... tai no joo uskon murmelan analyysin täydellisyyteen.

Pitäiskö mun tulla noiden tidostojen kanssa sinne Turkku, vai laitanko tikun postissa, vai miten. Juniori vois osata ladata ja lähettää Racachronotiedoston. Kysynkö?

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 15.09.13 - klo:11:21
Pitäiskö mun tulla noiden tidostojen kanssa sinne Turkku, vai laitanko tikun postissa, vai miten. Juniori vois osata ladata ja lähettää Racachronotiedoston. Kysynkö?
Käväse tikun kans ku oot tääl päin.

Kysy toki. Sano terkkuij ett exporttaa datan nmea muodossa, ja lähettää sen nmea filun mulle.

Huhujen mukaan seuraavassa android racechrono versiossa on tod näk optiona myös vbo exportti. Mutta siihen asti joutuu elään tolla nmea exportilla.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 15.09.13 - klo:12:25

Kysy toki. Sano terkkuij ett exporttaa datan nmea muodossa, ja lähettää sen nmea filun mulle.

Huhujen mukaan seuraavassa android racechrono versiossa on tod näk optiona myös vbo exportti. Mutta siihen asti joutuu elään tolla nmea exportilla.

Tulee illemmalla kotiin. Mä näytän tämän, josko ymmärtää hänkään termejä. Tuon joka tapauksessa tikun viikolla, niin saadaan ainakin siitä analyseerattavaa.

qazwsx

Voisitko Murmela katsoa jossain välissä tuota minun dataa tuossa liitetiedostossa? Ja kommentoida jos ehdit joskus? Olis mukava tietää kuinka perseellään omat jarrut ja avaukset on?  :)

Fasu

Lainaus käyttäjältä: jarska - 14.09.13 - klo:22:47
Todella tarkka ja viiltävä data-analyysi, just noin se menee ja siltä tuntuuki.
Kävin läpi tekstin, ajatuksen kanssa, sektori sektorilta ja löysin yllättävän paljon yhtäläisyyksiä fiilisteni kanssa.
Kiitos murmis, tuosta pitää alkaa petraan ja kunnolla.

Liitteenä vielä vauhdin hurmaa, samaiselta kiekalta:


Ps. ostetaan liimakumi ens viikkoa silmälläpitäen.
Kiitos jarska käpyrästä! Kusiainen menee karusellin oikeassa kovempaa ja hevonkengässä,mutta varikkosuora-pääsuora-paluusuora ja heposen kengän jälkeinen avaus, niissä tulee takkiin oikein kunnolla. Auttasko tuohon tautiin pienempi pykälä ja hirrvittävä avaus? Taitaa karata kammojarruun ja lepikkoon lopuksi.Pääsuoraan ei lääkettä taida olla kuin mopo kaupassa?  confused_thinking
VV

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: Fasu - 15.09.13 - klo:13:24
Lainaus käyttäjältä: jarska - 14.09.13 - klo:22:47
Todella tarkka ja viiltävä data-analyysi, just noin se menee ja siltä tuntuuki.
Kävin läpi tekstin, ajatuksen kanssa, sektori sektorilta ja löysin yllättävän paljon yhtäläisyyksiä fiilisteni kanssa.
Kiitos murmis, tuosta pitää alkaa petraan ja kunnolla.

Liitteenä vielä vauhdin hurmaa, samaiselta kiekalta:


Ps. ostetaan liimakumi ens viikkoa silmälläpitäen.
Kiitos jarska käpyrästä! Kusiainen menee karusellin oikeassa kovempaa ja hevonkengässä,mutta varikkosuora-pääsuora-paluusuora ja heposen kengän jälkeinen avaus, niissä tulee takkiin oikein kunnolla. Auttasko tuohon tautiin pienempi pykälä ja hirrvittävä avaus? Taitaa karata kammojarruun ja lepikkoon lopuksi.Pääsuoraan ei lääkettä taida olla kuin mopo kaupassa?  confused_thinking

Veikkaan, että kusiaisella on noi suoravauhdit ajettavissa. Ainakin hyvin lähelle pitäis päästä, mutta kierrosaikakin on sitten jo aika kohdallaan. Onko jollain tarjota 600cc dataa, jossa mentäis noita vauhteja suorilla?

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 15.09.13 - klo:14:39
Lainaus käyttäjältä: Fasu - 15.09.13 - klo:13:24
Lainaus käyttäjältä: jarska - 14.09.13 - klo:22:47
Todella tarkka ja viiltävä data-analyysi, just noin se menee ja siltä tuntuuki.
Kävin läpi tekstin, ajatuksen kanssa, sektori sektorilta ja löysin yllättävän paljon yhtäläisyyksiä fiilisteni kanssa.
Kiitos murmis, tuosta pitää alkaa petraan ja kunnolla.

Liitteenä vielä vauhdin hurmaa, samaiselta kiekalta:


Ps. ostetaan liimakumi ens viikkoa silmälläpitäen.
Kiitos jarska käpyrästä! Kusiainen menee karusellin oikeassa kovempaa ja hevonkengässä,mutta varikkosuora-pääsuora-paluusuora ja heposen kengän jälkeinen avaus, niissä tulee takkiin oikein kunnolla. Auttasko tuohon tautiin pienempi pykälä ja hirrvittävä avaus? Taitaa karata kammojarruun ja lepikkoon lopuksi.Pääsuoraan ei lääkettä taida olla kuin mopo kaupassa?  confused_thinking

Veikkaan, että kusiaisella on noi suoravauhdit ajettavissa. Ainakin hyvin lähelle pitäis päästä, mutta kierrosaikakin on sitten jo aika kohdallaan. Onko jollain tarjota 600cc dataa, jossa mentäis noita vauhteja suorilla?

katsomosuoralla jää, mutta muuten aika lähellä:


qazwsx

^Vaatiiko tuon kuvan saaminen puhelimesta ulos jonkun ohjelman, vai enkö vaan osaa?

jarska

Lainaus käyttäjältä: Fasu - 15.09.13 - klo:13:24
Lainaus käyttäjältä: jarska - 14.09.13 - klo:22:47
Todella tarkka ja viiltävä data-analyysi, just noin se menee ja siltä tuntuuki.
Kävin läpi tekstin, ajatuksen kanssa, sektori sektorilta ja löysin yllättävän paljon yhtäläisyyksiä fiilisteni kanssa.
Kiitos murmis, tuosta pitää alkaa petraan ja kunnolla.

Liitteenä vielä vauhdin hurmaa, samaiselta kiekalta:


Ps. ostetaan liimakumi ens viikkoa silmälläpitäen.
Kiitos jarska käpyrästä! Kusiainen menee karusellin oikeassa kovempaa ja hevonkengässä,mutta varikkosuora-pääsuora-paluusuora ja heposen kengän jälkeinen avaus, niissä tulee takkiin oikein kunnolla. Auttasko tuohon tautiin pienempi pykälä ja hirrvittävä avaus? Taitaa karata kammojarruun ja lepikkoon lopuksi.Pääsuoraan ei lääkettä taida olla kuin mopo kaupassa?  confused_thinking

Pistä omakin käppyrä näkösälle niin voidaan vertailla.

jarska

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 15.09.13 - klo:15:18
^Vaatiiko tuon kuvan saaminen puhelimesta ulos jonkun ohjelman, vai enkö vaan osaa?

En mä ainakaan saanu androidista muuten kuin ottamalla kuvakaappauksen suoraan kännyn näytöltä.

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 15.09.13 - klo:14:51
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 15.09.13 - klo:14:39
Lainaus käyttäjältä: Fasu - 15.09.13 - klo:13:24
Lainaus käyttäjältä: jarska - 14.09.13 - klo:22:47
Todella tarkka ja viiltävä data-analyysi, just noin se menee ja siltä tuntuuki.
Kävin läpi tekstin, ajatuksen kanssa, sektori sektorilta ja löysin yllättävän paljon yhtäläisyyksiä fiilisteni kanssa.
Kiitos murmis, tuosta pitää alkaa petraan ja kunnolla.

Liitteenä vielä vauhdin hurmaa, samaiselta kiekalta:


Ps. ostetaan liimakumi ens viikkoa silmälläpitäen.
Kiitos jarska käpyrästä! Kusiainen menee karusellin oikeassa kovempaa ja hevonkengässä,mutta varikkosuora-pääsuora-paluusuora ja heposen kengän jälkeinen avaus, niissä tulee takkiin oikein kunnolla. Auttasko tuohon tautiin pienempi pykälä ja hirrvittävä avaus? Taitaa karata kammojarruun ja lepikkoon lopuksi.Pääsuoraan ei lääkettä taida olla kuin mopo kaupassa?  confused_thinking

Veikkaan, että kusiaisella on noi suoravauhdit ajettavissa. Ainakin hyvin lähelle pitäis päästä, mutta kierrosaikakin on sitten jo aika kohdallaan. Onko jollain tarjota 600cc dataa, jossa mentäis noita vauhteja suorilla?

katsomosuoralla jää, mutta muuten aika lähellä:



Sulla on kyllä 600:lla avaus kohdillaan! En pääse hirveellä tehoylivoimalla lyhkäsillä suorilla kuin +10 ja pidemmillä +20-30km/h ja mulla on jarrut jonkin verran myöhäsemmässä... Ens kesään vaan lisää terävyyttä jarruihin ja pientä viilausta sieltä täältä ja 1,5 sek lähtee helposti pois tolla kalustolla. Jos jos jotain kiinnostaa, vvoin laittaa tänne hi-/low kuvaa kunhan löydän luurin piuhan jostakin.

Powered by EzPortal