MotOrg ry:n ratapäivät 2014

Aloittaja vernerik, 06.02.14 - klo:11:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 05.06.14 - klo:14:19
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 05.06.14 - klo:13:56
Lainaus käyttäjältä: MikkoS - 05.06.14 - klo:12:33
On siellä huomenna ihan vakiosankarit paikalla. Itse ajan huomisen ja kiireesti ennen orgin päiviä kotiin.
Ketäs vakiosankareihin kuuluu ja kuka niistä menee kovaa? Olis tarkotuksena hätyytellä sitä 1:30 alkusta...
"Maximiriskillä mikä tahansa tulos on hyvä!"
Olis tarkotus ajaa aikalailla nollariskillä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

T1mppa

Kiva sää tulossa. Lämmintä ainakin.
Ulkomaalaiset sääpalvelut väittää vesisadetta ja kotimaiset poutaista.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.06.14 - klo:17:12
Telttapaikkoja tarjolla. 4*2m paikka 10e/molemmat päivät. Tai esim jos haluu 4*4m niin 20e/2pvä. 

Miten on näkyvyyden laita.
Näkeekö teltalle varmasti varikon joka nurkasta ja jopa radaltakin?

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 05.06.14 - klo:16:31
Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.06.14 - klo:17:12
Telttapaikkoja tarjolla. 4*2m paikka 10e/molemmat päivät. Tai esim jos haluu 4*4m niin 20e/2pvä.

Miten on näkyvyyden laita.
Näkeekö teltalle varmasti varikon joka nurkasta ja jopa radaltakin?

Nut ma ei umara. Mika juju?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 05.06.14 - klo:16:44
Lainaus käyttäjältä: jarska - 05.06.14 - klo:16:31
Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.06.14 - klo:17:12
Telttapaikkoja tarjolla. 4*2m paikka 10e/molemmat päivät. Tai esim jos haluu 4*4m niin 20e/2pvä.

Miten on näkyvyyden laita.
Näkeekö teltalle varmasti varikon joka nurkasta ja jopa radaltakin?

Nut ma ei umara. Mika juju?

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.06.14 - klo:17:04
Ratapäiville saatan tulla ja ostaa liput, mutta ajamaan tuskin menen vaan odotan rauhallisesti jos joku tulisi ihailemaan katteitani.

murmela

Ok ok, nyt ma umaran. Mina urita laita telta nakuva paika. Koska perjantaina.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

MikkoS

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 05.06.14 - klo:13:56
Ketäs vakiosankareihin kuuluu ja kuka niistä menee kovaa? Olis tarkotuksena hätyytellä sitä 1:30 alkusta...
En muuteksee osaa sanoa onko noista kukaan internet-aktiiveja kun on iha etunimi/sukunimi-pohjilta kommunikoitu naamatusten tai puhelimitse. Vähän samasta syystä esiinnyn itse omalla nimellä ja naamalla niin ehkä joku osaa yhdistää.

Enpä sano muiden vauhdeistakaan mitään, eiköhän ne huomenna selkene. Jos meinaat puoltoist minsaa tyrkätä niin saat kyllä varautua ohittamaan meikäläisen ainakin kahdesti samalla kierroksella =)

Nähhään huomenna!


Nitrous

Lainaus käyttäjältä: MikkoS - 05.06.14 - klo:22:15
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 05.06.14 - klo:13:56
Ketäs vakiosankareihin kuuluu ja kuka niistä menee kovaa? Olis tarkotuksena hätyytellä sitä 1:30 alkusta...
En muuteksee osaa sanoa onko noista kukaan internet-aktiiveja kun on iha etunimi/sukunimi-pohjilta kommunikoitu naamatusten tai puhelimitse. Vähän samasta syystä esiinnyn itse omalla nimellä ja naamalla niin ehkä joku osaa yhdistää.

Enpä sano muiden vauhdeistakaan mitään, eiköhän ne huomenna selkene. Jos meinaat puoltoist minsaa tyrkätä niin saat kyllä varautua ohittamaan meikäläisen ainakin kahdesti samalla kierroksella =)

Nähhään huomenna!
Meikäläisen löytää Honda-teltasta, tuu nykimään hihasta ohi kulkiessa. Myös metrimittää saa tarjota lainaks kun unohtu iteltä kyydistä. Tarttis mittaa painumat kun vaihdoin takaiskarin.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

marko_

Nonii nyt alkais oleen kaikki valmista, jos sitä lähtis pikkuhiljaa ajeleen kohti MotoParkkia  tongue_2

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 06.06.14 - klo:10:18
Nonii nyt alkais oleen kaikki valmista, jos sitä lähtis pikkuhiljaa ajeleen kohti MotoParkkia  tongue_2

Vasta aamusta liikkeelle. Mihin tämä harrastus on taas menossa, kun vasta aamusta ajaa pelipaikoille hedari_1

Lähtö noin muutenkin hyvällä mallilla, jos ensin purkais pakun, huoltais mopon ja pakkais uudestaan. :)

T1mppa

Mä voisin tänään hakee tallilta loput katteet ja varikkotavarat. Jos sitä illalla rakentais penkin loppuun ja pakkais kärryn. Aamusta pelipaikalle. Sormet ristissä toivotaan, että pyörä toimii.

Nitrous

Tiällä ollaan ja aika lämmintä on.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Nitrous

Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

slowrider

06.06.14 - klo:22:00 #103 Viimeisin muokkaus: 06.06.14 - klo:22:02 käyttäjältä slowrider
Kalusto viimein niin läjässä, että sisälle ehti.

Suihku, safka ja toivottavasti pari tuntia unta kunnes reteli liikkeelle kohti motoparkkia airrev_1


marko_

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 06.06.14 - klo:10:40
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 06.06.14 - klo:10:18
Nonii nyt alkais oleen kaikki valmista, jos sitä lähtis pikkuhiljaa ajeleen kohti MotoParkkia  tongue_2

Vasta aamusta liikkeelle. Mihin tämä harrastus on taas menossa, kun vasta aamusta ajaa pelipaikoille hedari_1

Lähtö noin muutenkin hyvällä mallilla, jos ensin purkais pakun, huoltais mopon ja pakkais uudestaan. :)

Nokun ei vielä ei pystyny lähtemään  hihi1

Powered by EzPortal