MotOrg ry:n ratapäivät 2014

Aloittaja vernerik, 06.02.14 - klo:11:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

paaton

16.08.14 - klo:13:14 #165 Viimeisin muokkaus: 16.08.14 - klo:13:20 käyttäjältä paaton
Ei se renkaan leveys ihan suoraan merkinnän mukaan mene, varsinkaan kun ne väännetään molemmat 5.5" vanteelle.

edit: Tässä rengas ketjusta kopioituja mittoja.
En kyllä tiedä millä vanteella nuo on mitattu, mutta erot eivät ole isoja.

180/60 DOT W: 193mm D: 656mm
200/60 SLK W: 198mm D: 658mm

app

Kapea vanne vääntää kantin aika pystyyn. Alussa jää jopa sentti pintaa reunasta paljaaks. En ole itse ajanut, mutta varikolla katsellu.

app

Lainaus käyttäjältä: heippa - 15.08.14 - klo:07:45
Mulla ois sc0 ylimääräisenä. Toimii ihan hyvin alastarossa, kun siellä kestää pehmeetkin.

Jos se on 200, voisin ostaa. Mulla on pari hyvää sc1 etusta, ja niille tarvis seuraa. Myös sc1 kiinnostais, jos jollain ylimääränen.

app

Lainaus käyttäjältä: paaton - 16.08.14 - klo:13:14
Ei se renkaan leveys ihan suoraan merkinnän mukaan mene, varsinkaan kun ne väännetään molemmat 5.5" vanteelle.

edit: Tässä rengas ketjusta kopioituja mittoja.
En kyllä tiedä millä vanteella nuo on mitattu, mutta erot eivät ole isoja.

180/60 DOT W: 193mm D: 656mm
200/60 SLK W: 198mm D: 658mm

Olen huomannut kans että noi mitat ei ole lähelläkään totuutta, esim Dunlop 195/65 on lähes identtinen Pirellin 190/55 kanssa. Kehän ympärysmitassa muistaakseni 4 mm eroa.

tamik87

Lainaus käyttäjältä: app - 16.08.14 - klo:23:02
Kapea vanne vääntää kantin aika pystyyn. Alussa jää jopa sentti pintaa reunasta paljaaks. En ole itse ajanut, mutta varikolla katsellu.

Joo MUN mielestä noilla "ylikokosilla" on ihan hirveetä ajaa just tuon takia. LÄhinnä tuo ilmenee pidon puutteena kun mennään maksimikallistuksessa. Perä lähtee liiraan tasakaasulla. Muutoin tuota ei välttämättä huomaa.

app

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 16.08.14 - klo:23:08
Lainaus käyttäjältä: app - 16.08.14 - klo:23:02
Kapea vanne vääntää kantin aika pystyyn. Alussa jää jopa sentti pintaa reunasta paljaaks. En ole itse ajanut, mutta varikolla katsellu.

Joo MUN mielestä noilla "ylikokosilla" on ihan hirveetä ajaa just tuon takia. LÄhinnä tuo ilmenee pidon puutteena kun mennään maksimikallistuksessa. Perä lähtee liiraan tasakaasulla. Muutoin tuota ei välttämättä huomaa.

Samaa olen kuullut. Itsellä ei kokemusta.

Taffu

Kaverin puolesta kyselen, olisiko kenelläkään Treen seudulta ylimääräistä paikkaa pakussa tai peräkärryssä Botnialle ensi viikonloppuna? Pelkkä mopo siis, ei mitää muuta rojua.

jarska

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 31.07.14 - klo:21:56
Onko liikaa kulmaa Lemminkäiseen?



Tästä on vielä matkaa tähän:

murmela

19.08.14 - klo:13:22 #173 Viimeisin muokkaus: 27.08.14 - klo:18:35 käyttäjältä murmela
...
Jarrut paskana, paha hidastaa.

tamik87

Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.08.14 - klo:13:22
Varikkotelttapaikka tarjolla Botnia 22.8.-23.8. (to-)pe-la.
4*2m paikka 10e/2pvä.
Jääkaapin käyttöoikeus sisältyy hintaan. Poppivehkeet ja spotifykin löytyy. Ja kaasugrilli.
Yyveetä jos kiinnostaa, kiits.

Ja teltan alla ratakin on kuiva! :D

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.08.14 - klo:13:22
Varikkotelttapaikka tarjolla Botnia 22.8.-23.8. (to-)pe-la.
4*2m paikka 10e/2pvä.
Jääkaapin käyttöoikeus sisältyy hintaan. Poppivehkeet ja spotifykin löytyy. Ja kaasugrilli.
Yyveetä jos kiinnostaa, kiits.

Sun kannattais varmaan mainita näissä ilmoissa, että ammattitaitoista pyörän asennus- ja säätöpalvelua pientä lisäkorvausta vastaan.

app

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 19.08.14 - klo:15:25
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.08.14 - klo:13:22
Varikkotelttapaikka tarjolla Botnia 22.8.-23.8. (to-)pe-la.
4*2m paikka 10e/2pvä.
Jääkaapin käyttöoikeus sisältyy hintaan. Poppivehkeet ja spotifykin löytyy. Ja kaasugrilli.
Yyveetä jos kiinnostaa, kiits.

Ja teltan alla ratakin on kuiva! :D

Just palasin takas Salon kohdalta, kun sadetutka näytti niin synkkää näkymää. Noh, Motoparkissa on neljä päivää aikaa odottaa, josko sais yhden kuivan setin ajettua.

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 19.08.14 - klo:15:27
Sun kannattais varmaan mainita näissä ilmoissa, että ammattitaitoista pyörän asennus- ja säätöpalvelua pientä lisäkorvausta vastaan.

Joo, olen mietiskellyt samaa, pistimpä sitäkin tuonne.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

paaton

Huomasitteko jo, että pitkärata on käytössä vasta 16 alkaen lauantainakin? Siinähän jää näppärät 2-3 tuntia ajoaikaa, jos lanssit ja järkkärit laittaa pillit pussin kuuden jälkeen.

qazwsx

Lainaus käyttäjältä: paaton - 19.08.14 - klo:21:15
Huomasitteko jo, että pitkärata on käytössä vasta 16 alkaen lauantainakin? Siinähän jää näppärät 2-3 tuntia ajoaikaa, jos lanssit ja järkkärit laittaa pillit pussin kuuden jälkeen.
Sit jos käy kun tässä yhdellä aiemmalla päivällä, et kun se pitkä osa aukes. Siellä liukkaankelin-harjoitteluradalla oli kasteltu rataa niin että se vesi valui siihen shikaanin jälkeiselle suoralle. Ei ollu hirveetä luottoa jarrussa siihen oikeaan tullessa.

Powered by EzPortal