Just talvella vaihdoin Hondaan kytkinnesteet ja ilmasin lopuksi, samalla kikalla kuin tuomas. Usein SP-2:ssa jää ilmaa siihen kahvan ja sylinterin yläosaan, koska se sojottaa yläviistoon ja letku lähtee alas. Otan aina kytkinkahvan&sylinterin irti cliparista, nostan ylös ja pyörittelen sitä, että saa sellaiseen asentoon, jossa saa letkun ja sylinterin parempaan kulmaan (ilma pääsee ylöspäin). Sitten vähän liikettä kytkinkahvaan niin näkee kun kupla(t) pullahtaa nestesäiliöön ja kytkin pelittää normaalisti.
Itse vaihdan nesteen siten, että lääkeruiskulla imaisen säiliön lähes tyhjäksi, sitten täytän sitä uudella nesteellä ja pumppailen vanhat letkussa olevat nesteet läpi välillä täyttäen säiliötä. Ite turailan aina rauhassa hissukseen niin ei pääse ilmaa menemään, koska mielummin pumppailen rauhassa nesteet läpi kun sitten taistelen kolme iltaa yrittäen ilmata kytkintä. Tosin pari kertaa on mennyt ilmaa ja tuo em. kikka on aina toiminut.