Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 09.05.18 - klo:10:48
Lainaus käyttäjältä: murmela - 08.05.18 - klo:16:54
Lähinnä ääni on "erilainen" ku välitykset muuttuu.
Pitääks siinä pemarissa säätää ABS ja traction control -asetuksia, jos renkaan kehän pituus muuttuu?
Vakioecussa on automaattinen adaptaatio.
Kisaecussa pitää muuttaa ainoastaan renkaan säde; datapiuha kiinni, ja painaa nappia.
Sit jos haluaa hifistellä, niin tokihan profiilikin muuttuu, joten eri profiileille omat DTC-kartat, datapiuha kiinni, ja painaa nappia.
Tuota toki voisi kiertää esim Race-kartat toiselle profiilille ja Slick-kartat toiselle, jolloin vaihto käy nappia painamalla.
Mä käytän samoja DTC-karttoja molemmille profiileille ja vaihdan vain renkaan säteen.
Edit: Ja nyt kun muistelen niin laskennallisestihhan 195/65 ja 205/60 säteiden ero on noin 1,1%, eli jos ny en väärin muista, niin en oo ees vaihtanu sädettäkään, vaan ajanu samoilla asetuksilla ja kartoilla eri profiileilla. Eli käytännössä tuo tarkoittaa sitä että toisella sallitaan 1,1% enemmän/vähemmän luistoa kuin toisella.
Ja toisaalta, voipi olla että käytännössä noilla eri profiileilla on sama säde, en just ny muista mitä mittailin (datasta) ja säätelin viime kesänä/ kun sain kohilleen niin annoin olla ja "unohin".