Lainaus käyttäjältä: ETana - 27.07.18 - klo:01:38
Voishan sitä tännekin avautua, kun kauden tavoite paukkui ihan mukavasti.
Alastaro 1:23.8 (25.7.2018, Yamaha R6)
Sulla rupee oleen aika hyvä tekemisen meininki, kattelin sun videoita, ja hyvää on se ett tekeminen on tasasta, eli samalla huonot uutiset, eli samat virheet toistuu säännönmukaisesti.
Avaa ykkösesta alku pikkasen nopeemmin niin saat mopon ulommaksi. Ykkösen ja kakkosen välillä ei ole suoraa joten mopoa ei tarvi saada pystyyn. 0,2s.
Kakkonen menee ok.
Jarruta kovemmin ja pystymmässä kolmosen jarrun alku, älä käytä koko rataa jos et ehdi, tärkeempää on tappaa vauhti jotta saat apeksin kiinni, varsinkin kun kolmonen on kallistettu ulospäin, jonka takia siinä kannattaa pitää ajolinja mahollisimman lyhyenä. 0,5s.
Short-sihftaa ennen nopeeta oikeeta, eli vaiha yks isompi liian aikaisin. 0,2s.
Älä aja palmasin jarrua sisälle, vaan pysy ulkona, pyöreempi ajolinja jarrussa. Käytä rata kokonaan ulostulossa. 0,5-1,0s.
Vauhtivasuriin taita myöhemmin ja terävämmin, ulostulo on kapeampi kuin sisäänmeno, ja sen takia sulla on nyt ihan väärä linja. 0,3s.
Jarruta aikaisemmin ja kovempaa lemmikäiseen, siinä on hyvä ylämäen pätkä jarrussa johon mopo pysähtyy ku seinään ku vaan jarruttaa. 0,2s.
Kikkamutkassa avaa niin kuin nytkin, mut ennen nyppylää vähennä kaasua niin paljon (reilusti/nopeasti ees taas) että mopo kääntyy enemmän ja takas kaasulle.
Edellä mainittu muuttaa aivan täysin viimesen vasurin ajamisen, ja ehdit avata kunnolla siitä ja silti jarruttaa kunnolla kahvilaan.
Nyt ajolinja ja avaukset ja jarrut on ihan päin v***ua kikkamutkan jälkimmäisestä puoliskosta alkaen. 1,0s.
Yht 3,4s.