Ja sit hitaiden ikäihmisten pastilli; nitro.
Ykkösen jarrumerkki iha liia aikasessa, hidas alotus, iha ok alkuteho, kevennys lineaarinen
sekka rullailuu jarrulta kaasulle
avaus joo, mut mit vit? Liian iso vaihde vai uskallat avata vaan puoli kaasuu?
kakkose jarrumerkki, nojoo
hidas alotus ja teho vajaa, lineaarisuus sinneppäin
taas rullailuu ennen kaasuu?
nyt jopa uskallat vääntää kaasuu iha ok
jarrumerkki ok, mut jarru muute iha tyhjä ässäarpa
avaus erittäin ok
heti perään lisää ässärpoja; nelosen jarrumerkki, teho, lineaarisuus
jarrulta kaasulle nopee, avauksessa jäät miettiin, meinas mennä leveeks? Paljo sun mopossas on rwhp ku se näyttäis kulkevan? Pystyt kaasulla paikaamaan iha saatanasti?
palmasin jarrumerkki ok, alotus ok, teho melkein ok, lineaarisuus aika ok
avaus pienellä miettimisellä, ja hakkas rajottajaan?
sit taas semi ässäarpa, jarrumerkki, teho, lineaarisuus
apeksinopeus jees, mut leveeks, avaus myöhästyy, mut mopo kulkeeee
lemminkäisen jarrumerkki ok, alotus ok, teho ok, meni aavistus pitkäks? kevennys myöhästyy
avaus ok
kikkajarru muuten ok, mut tehoo uupuu, lineaarisuus sinneppäin, mut jää rullaileen, menikö leveeks?
sit kauhee tykitys kaasuu ja mopo melkei lapasesta? ja siihe se avaus sit jääki
viimene vasuri jarrumerkki ok, mut jarru iha liiba laaba
ja yrität paikata iha hirveel kiireel kaasulle, ja jarru vituiks, ja kahvilanmutka iha fooook, se siitä avauksesta
positiivista se ett ihan selkeetä jarru ja kaasurutiinii ja paketti hyvin kasassa
mut sit ku pitäis tyrkätä 100...101%, nii homma laukee heti iha reisille