Palmasissa, kuten kahvilanmutkassa tärkeää on tajuta se, ettei sitä yhtä ainoota oikeaa linjaa ole. Pääasia on ettei henkilö kaada mopoa järjettömän suuren kallistuskulman takia. Avauksessa ja jarrussakin Palmasissa tarkkana röykkyjen kanssa, niin ei pitäisi mennä nurin.
Ylipäätään väite, että on vaan yksi linja ja tapa ajaa koko mutka, on tyypillistä teoreetikon ajattelua, jos ei kyetä sisäistämään tosiasiaa, että se kaarre voidaan tosiaan läpäistä monellakin toisistaan poikkeavala linjalla hyvässä ajassa. Se on myös pakko ajaa kerta toisensa jälkeen hiukan eri linjaa, koska pelkkä linjan äärimmäisen tarkka vahtaaminen tällä meidän tasolla on juuri tuota "ei näe metsää puilta"-ajattelua.
Sisäänmenossa taiton paikka riippuu siis aina myös tulokulmasta ja vauhdista.
Tämä oli mun ainoa kommentti tästä asiasta, ja murmela voi, jos vaan malttaa, jättää tämän viestin lainaamisen väliin.