Lainaus käyttäjältä: murmela - 27.08.13 - klo:15:46
Ainoa fakta on se että noin sä olet sen ymmärtänyt, tai noin sä sen muistat.
Vaikka ajaisi palmasin kahdella apeksilla, se ei sulje sitä pois, etteikö silloinkin jarrulinja voisi olla huomattavan pyöreä.
Ja se mitä mä olen datoja tulkannut, niin kaikissa häviävä osapuoli on ollut aina se joka ajaa kirjaimellisesti suoraan palmasiin, kääntyy, ja ajaa pois.
Itsekkin sitä testasin ja hitaaksi totesin. Tosin en välttämättä ole paras testikuski, koska olin jo ennen testiä sitä mieltä että se linja toimii vain silloin kun haluaa kisassa estää ohituksen, ei muulloin.
Sä vaan väännät tota samaa pyöreän linjan mantraa, vaikka nopeammilla kuskeilla on selkeesti huomattasvia eroja linjassa tuossakin kohtaa.
Mä olen jo todennut, että wehnä ja V kallio ajaa eri linjoilla, ja moni muu. Toi sun tapas vääntää ja vääntää yhtä totuutta on joka paikassa sama. Mä sen sijaan lähden siitä, että on eri linjat, jotka toimii tuossa. Nin se vaan ikävä kyllä on.
Mopon massakeskipisteenkin sä taiot mopon yläpuolelle mutkassa, vaikka on päivänselvää, että se on aina jossain kuskin ja mopon välissä. Sä vaan väännät ja väännät, vaikka olisit jossain kohtaa väärässäkin.. Taidat olla täysin kykenemätön kritisoimaan omia juttujas, jos huomaatkin olleesi väärässä. Mä sentään usein totean olleeni väärässä, ja vielä useammin totean olevan useita eri tapoja toteuttaa sama juttu hyvin, mitä esim. ajolinjoihin tulee.
Nyt tuli saavi tyhjäks, ja kikkarilla potkimaan maantielle.