Mikä kypärä

Aloittaja pienisopoapina, 16.06.12 - klo:17:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

juice09

on se jännä että noilla potilla on niinkin paljon istuvuudessa eroa, mutta sehän on vaan
hieno asia maailmassa pitää olla erilaisia päitä ja niihin sopivat kypärät. vaikka ei olla torilla, niin kypärä on myynnissä,
uusi on jo hankittu.

Mazze

Tässä vaiheessa kevättä vaikuttaa pahasti siltä että emännässä on hieman masokistin vikaa ja aikoo istahtaa aprillin tarakalle ensi kesänäkin. No sainpa hyvän tekosyyn antaa vanhan arai condorin emännälle ja käydä ostaan itselle uuden airoh 500gp:n.

jarska

Nyt postitäti toi uuden potan, Shoei X-Spiritismi II Black and Fast Edition model.
Hyvältä tuntuu päässä, Shoein kypärät sopii mun kuupaan parhaiten.

Pitääkö tuo pinlokki asentaa vai onko ratahommissa paree jättää poijes, huurtuuko?

rranta

Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.04.13 - klo:14:09
Nyt postitäti toi uuden potan, Shoei X-Spiritismi II Black and Fast Edition model.
Hyvältä tuntuu päässä, Shoein kypärät sopii mun kuupaan parhaiten.

Pitääkö tuo pinlokki asentaa vai onko ratahommissa paree jättää poijes, huurtuuko?

Eikö sitä viime kesänä mietitty niitä pinlokkeja. Mikäpä se meijjän kuivasa ja lämpimäsä kesäsä huurtus. Jarska on vaan nyt niin kovasa kunnosa ettei se puolentunnin ajosetillä etes henkästy :)

Bobo

Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.04.13 - klo:14:09
Nyt postitäti toi uuden potan, Shoei X-Spiritismi II Black and Fast Edition model.
Hyvältä tuntuu päässä, Shoein kypärät sopii mun kuupaan parhaiten.

Pitääkö tuo pinlokki asentaa vai onko ratahommissa paree jättää poijes, huurtuuko?

Ite ajattelin kans tilata jostain, mistä halvalla saa, tuollaisen X-spirit kakkosen. Passaako kysyä, että mistä tilasit?
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

jarska

Lainaus käyttäjältä: rranta - 03.04.13 - klo:15:09
Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.04.13 - klo:14:09
Nyt postitäti toi uuden potan, Shoei X-Spiritismi II Black and Fast Edition model.
Hyvältä tuntuu päässä, Shoein kypärät sopii mun kuupaan parhaiten.

Pitääkö tuo pinlokki asentaa vai onko ratahommissa paree jättää poijes, huurtuuko?

Eikö sitä viime kesänä mietitty niitä pinlokkeja. Mikäpä se meijjän kuivasa ja lämpimäsä kesäsä huurtus. Jarska on vaan nyt niin kovasa kunnosa ettei se puolentunnin ajosetillä etes henkästy :)

No viime kesänä jäi koko prkleen pinlokki asentamatta tohon edelliseen kypärään ja todellaki sillä puuskutuksella huurtu.
Nythän on tilanne  ihan toinen, kunto on ku nuorella varsalla, joten ajattelin kokeilla ilman pinlokkii...jotennii vääristää perspektiiviä.
Muistaakseni ainakaan Hukkapätkällä ei ole paikallaan, sama potta, sama rata, eikä huurustu.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Bobo - 03.04.13 - klo:15:14
Ite ajattelin kans tilata jostain, mistä halvalla saa, tuollaisen X-spirit kakkosen. Passaako kysyä, että mistä tilasit?

Tampereen Heinon Jakelta mää ton hommasin, mut en puhu hinnoista mitään ku meillon vähä niinku sellane soppari.
Voihan se myydä kaikille muillekki samaan hintaan ja vaan vedättää mua malliin *special price, only for you, my best, hansom, young  and fast customer*...mut kannattee kysyä tarjousta.

T1mppa

03.04.13 - klo:16:09 #37 Viimeisin muokkaus: 03.04.13 - klo:16:11 käyttäjältä T1mppa
http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_IE/?ViewObjectID=2587640

Itse tilasin tuolta oman kypäräni + muuta sälää. Mukavasti löytyy alelaarista kaikkea kivaa. Hyvin toimi toimitukset ja asiakaspalvelu.

Kypärä on kyllä hyvä päästä testaamaan ennen ostoa. Itse tosin ostin kuvan, arvosteluiden ja hinnan perusteella. Koitin kotona ja todella hyvä oli. Suomy Spec 1R. Nykyään tullut uudempia malleja, mutta muutama vuosi sitten tuo oli heidän lippulaiva.

Edit: http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_IE/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/SUOMY-SPEC-1R-Bautista-Replica/SubProducts/SUOMY-SPEC-1R-Bautista-Replica-0001

Siinä se. Vielä näköjään myynnissä. Miinuksena voin sanoa Nakkilan pyörästä ja moposta tilaamani iridium-visiirin hinta, 130€ oli aika kallis.

jarska

Lainaus käyttäjältä: jarska - 03.04.13 - klo:15:36
Lainaus käyttäjältä: Bobo - 03.04.13 - klo:15:14
Ite ajattelin kans tilata jostain, mistä halvalla saa, tuollaisen X-spirit kakkosen. Passaako kysyä, että mistä tilasit?

Tampereen Heinon Jakelta mää ton hommasin, mut en puhu hinnoista mitään ku meillon vähä niinku sellane soppari.
Voihan se myydä kaikille muillekki samaan hintaan ja vaan vedättää mua malliin *special price, only for you, my best, hansom, young  and fast customer*...mut kannattee kysyä tarjousta.

Mä yritin saada Jakkea kiinni, ei ollu puhelimen ulottuvilla mut ajattelin kysästä olisko hällä MP-Ratalaisille tarjousta antaa X-Spiritin kypäristä.
Ilmoan kunhan saan langan päähän.

aapolas

Lainaus käyttäjältä: Bobo - 03.04.13 - klo:15:14



Ite ajattelin kans tilata jostain, mistä halvalla saa, tuollaisen X-spirit kakkosen. Passaako kysyä, että mistä tilasit?

Minä tilasin X-Spiritin Helmetcitysta. http://www.helmetcity.co.uk/

Palvelu hyvää ja nopeaa. Kypärä tuli nopeasti. Oli edellisen vuoden väritys niin hyvään hintaan sain. Näyttää tuolla nytkin olevan tietyt väritykset alle 500e.

jarska

Lainaus käyttäjältä: aapolas - 03.04.13 - klo:16:19
Minä tilasin X-Spiritin Helmetcitysta. http://www.helmetcity.co.uk/

Palvelu hyvää ja nopeaa. Kypärä tuli nopeasti. Oli edellisen vuoden väritys niin hyvään hintaan sain. Näyttää tuolla nytkin olevan tietyt väritykset alle 500e.

Paljos tuli kuluineen tiskiin?

aapolas

Ei voi muistaa tarkkaan vaikka tilasin 2 kypärää 2 viikon sisällä... Muistaakseni alle 600e oli kuitenkin kuluineen vaikka lähtöhinta taisi olla korkeampi kuin nyt näyttää olevan. Muutamat liikkeet Suomessa(mp-messut mukaanluettuna) kysäisin eivätkä päässeet lähellekään tuota.

jarska

Lainaus käyttäjältä: aapolas - 03.04.13 - klo:16:29
Ei voi muistaa tarkkaan vaikka tilasin 2 kypärää 2 viikon sisällä... Muistaakseni alle 600e oli kuitenkin kuluineen vaikka lähtöhinta taisi olla korkeampi kuin nyt näyttää olevan. Muutamat liikkeet Suomessa(mp-messut mukaanluettuna) kysäisin eivätkä päässeet lähellekään tuota.

Okei, kiitos.

Jakke soitteli juuri äsken vastapalloon ja tarjous meille tulossa, postikulut kuuluu hintaan.
Alennuksineen ei kauas pitäs nakata tosta hinnasta, mut jää nähtäväksi kun prosyyriä tulee mulle sähkäriin.
Leikkaan ja liimaan sellasenaan tänne kun saapuu ja käyttäköön hyväkseen ken tahtoo.

jarska

Tällasta pukkasivat Heinolta:

Terve,

Jakke pyysi olemaan yhteydessä X-Spirit-mallin jäsentarjouksesta mp-rata.fi-jäsenille.

Hintaan vaikuttaa väri, joten tässä tietoja alennetuista hinnoista.

-Musta, valkoinen, mattamusta     jäsenhinta 594€   normaalihinta 699€
-kaikki joissa on grafiikkaa    jäsenhinta   738€   normaalihinta  869€

Postikulut 0€
+lisäale meidän hyllystä löytyviin kappaleisiin 5%



uudet värit löytyvät osoitteesta www.shoei.de
Tilauksen yhteydessä pitää mainita viite: jäsenale mp-rata.fi

Tilaukset tehdään allekirjoittaneelle.


Terv.
Sanna Pukkila


R.M. Heino Oy, Tampere
Teerivuorenkatu 8.

puh. 010 617 0600
myynti@rmheino.fi
www.rmheino.fi

Jonnu

Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 20.06.12 - klo:08:28
Minulla tuollainen AGV GP PRO, ostin sen vuonna 2008.
Mutta varmaan joutuu uutta jossakin välissä ostamaan.
Koska tuon mallin kanssa on ainakin minulla vaikea nähdä Kemoran hevosenkengästä sinne aukeavalle suoralle. Eli kypärän yläreuna peittää näkyvyyttä kun yrittää katsoa vähän kauemmaksi kyseisesä kohdassa rataa.

Mulla sama kypärä ja sama "ongelma". En huomannut tätä ongelmaa ajaessani Ducatilla (748), mutta vanhalla suitsalla (gsxr600 -98) ongelma ilmenee. Itse ajattelen sen johtuvan ajoasennosta - tiedä häntä. Ja nyt kun sanoit tuon paikan, niin hoksasin että siinähän mä sitä ite aina kirosin.

Powered by EzPortal