Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 29.08.12 - klo:07:45Veskulle taas jäin paremmin mieleen (tunnetaan entuudestaan) ja kun hän ajoi perässä niin sain jopa kehuja ykkös- ja kakkosmutkien jälkeisten suorien avauksista. Data-alysaattorilta tulee varmaan sitten toisenlaista tekstiä lirutteluista ja vässyilystä, mutta luotan tässä tapauksessa positiivisempaan palautteeseen jonka sain MM-kokemusta omaavalta Alastaron rataennätyksen haltijalta.
No tuota, jos sä lyöt mulle 150e kouraan, niin jaksan kyllä sen voimalla unohtaa hetkeksi sun asennevamman, ja käydä sun koko kierroksen alastarolla, jarru jarrulta, apeksiapeksilta, avaus avaukselta läpi ja antaa sulle positiivista palautetta, ja muutoinkin muotoilla palautteen sellaiseksi että makasava asiakas siitä tykkää.
Niin kauan kuin mennään pro bono-periaatteella, niin sitä saa mitä tilaa, varsinkin jos vastaanottajan asenne on mitä on.
Ennakkotietona voin jo arvailla että Data-analysaattorilta ei varmaankaan tule toisenlaista tekstiä lirutteluista ja vässyilystä ykkös- ja kakkosmutkien jälkeisten suorien avauksista, kuten ei ollut alkuperäisessäkään analyysissä, jossa pureuduttiin enimmäkseen vain sun tötöilyihin omassa ajossasi.
Kannattaa lukea tuo ajatuksella läpi:
http://www.mprata.fi/radalla/3/racechrono-dataa-jakoon/307/msg7100#msg7100Siinä on mainittu juuri niitä asioita, mitä aloit korjaamaan ajossasi, nyt kun pääsit ajelemaan palvomasi Rata-Auktoriteetin perässä.
Poimin sieltä yhden kohdan:
"Tai jukka valuttaa/ ajaa liian terävästi mutkaan ja apeksista "ohi"/ myöhäinen apeksi ts saa käännettyä mopon liian myöhään ja pääsee kaasulle liian myöhään."
Ja sen jälkeen katso oma videosi:
http://www.youtube.com/watch?v=KL53VrLkHCQ&feature=youtu.beNoin niinku ihan ilmasena pikavinkkinä seuraavan sekunnin metsästykseen.
Ja kyllä, Data-Analyysi uusimmasta ennätyskierroksestasi on tulossa ihan lähiaikoina. Teen sen myös siitä näkökulmasta, että vaikka sä jaksatkin inistä ilmaisen palautteen muodosta ja varsinkin sen antajasta, niin tässä foorumissa on se hyvä puoli että monet muut saavat poimia siitä analyysistä vinkkejä omaan ajoonsa. Jos esim pyytäisit että lähetän analyysin maililla, niin en sitä edes tekisi, koska se menisi ihan hukkaan.
Mutta joo, jos menisi taas välillä hinkkaamaan tolppaa, jotta on jatkossakin varaa tehdä ilmaista työtä kanssaratailijoiden hyväksi.