Alastaro-videot

Aloittaja murmela, 23.09.14 - klo:14:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

murmela

Todella kauas apeksit karkaavat, mutta jos tommosilla linjoilla pääsee 1.24...

https://www.youtube.com/watch?v=wm-mi4CfeoM
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Vesq84

https://youtu.be/yU6YVKDiFQE

Loppupuolella muutama kierros 1.27-1.28 välissä, mistäs lähtis hieroon ensimmäisenä? Linjat karkailee millon minnekin, vinkkejä silti otetaan vastaan mielellään.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Vesq84 - 21.05.18 - klo:23:05
Loppupuolella muutama kierros 1.27-1.28 välissä, mistäs lähtis hieroon ensimmäisenä? Linjat karkailee millon minnekin, vinkkejä silti otetaan vastaan mielellään.
Lopeta ainaki sen pintakaasun hierominen/ räplääminen. Jos vauhti kuolee ennen apeksia, niin odota, ja vasta kun olet apeksissa, kosket kaasuun.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Edelleen todella kauas apeksit karkaavat, täytyy kyllä oikeesti hieman ihmetellä miten tommosilla linjoilla pääsee 1:22.77...

https://www.youtube.com/watch?v=1FCyNIhqQDc
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Le Fukkeen Motorsport jatkuu jostain syystä vatkaavalla vispilällä, prkl, lujempaa oisin menny ilman.

https://www.youtube.com/watch?v=_wU4jCYVFXg
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Melkosta roiskintaa ympäri äpäri, viel vähäsen väricee.

https://www.youtube.com/watch?v=NbnNdH9NAaU
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Muistaakseni @Nitrous  joskus moitti etten käytä tarpeeks rataa Alastarossa. Tossa kohtaa vauhtia on se 150-200, ja kamera on eturenkaan päällä. Joko on tarpeeks lähellä radan reunaa, vai joko menee laittoman puolelle...?

https://www.youtube.com/watch?v=i1grPJhI1sM
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

^Tostahan se ajolinja menee. Tuulisella kelillä kannattaa ottaa snadisti sisempää jos tuulee varikolta päin. Joko saat sisäkanttarit kiinni?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.06.18 - klo:19:30
Joko saat sisäkanttarit kiinni?
En oo siel päinkään... Edelleen ihan oikeesti ihmettelen miten tälläsillä ajolinjolla voi saada suht nopeita kerrosaikoja (esim toi mun 21.5 video).
Joskus vahingossa osun apeksiin aika täydellisesti, mut ne on ikävä kyllä harvinaisia poikkeuksia.
Esim mun nykyisellä enkkakierroksella, kun kattoo videota, niin ainoo positiivinen puoli on se, kun kattoo sitä kaartelua, ja sisäänmenossa/apeksissa/exitissä jääviä marginaaleja, niin kun niitä saa pois, niin kierrosajasta tulee aika jäätävän kova/ ei tarvi muuttaa jarrua tai avausta, pelkästään ajolinjaa abaut metrillä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

PrivateeR

Lainaus käyttäjältä: murmela - 22.06.18 - klo:18:34Tossa kohtaa vauhtia on se 150-200...
https://www.youtube.com/watch?v=i1grPJhI1sM
Millä MotoGP pyörällä sä 200 saat tohon jarruun? Herranen aika, eihä mun mopo kulje mihinkää ku mä saan tohon jarruun max 184km/h :(
www.facebook.com/jonikb
www.facebook.com/HierojaJoni

Every man dies. Not every man really lives.

murmela

22.06.18 - klo:20:18 #26 Viimeisin muokkaus: 22.06.18 - klo:20:42 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: PrivateeR - 22.06.18 - klo:20:04
Lainaus käyttäjältä: murmela - 22.06.18 - klo:18:34Tossa kohtaa vauhtia on se 150-200...
Millä MotoGP pyörällä sä 200 saat tohon jarruun? Herranen aika, eihä mun mopo kulje mihinkää ku mä saan tohon jarruun max 184km/h :(
Kaikki lähtee palmasin jarrun ajolinjasta, jonka suurin osa vetää ihan päin v***ua + niillä ei oo mopossa keulaa joka jaksais kantaa kuormaa, ja mä kepitän 99% kuskeista siinä. Ja se johtaa myös siihen että mun apeksinopeus palmasissa on iso vs muut. Mut sit mun omat DTC-säädot tekee sen että mopo lähtee hitaasti apeksista, joten siinä annan "paljon" tasotusta.
Nopsaan kattoen, esim yhestä setistä mikä tossa just ny sattu oleen auki, niin pohjat tohon vauhtivasurin jarruun 191.6 kmh. DTC:n säätöjä avaamalla, eli dunloppia kuluttamalla, saisin siihen todella helposti muutaman kilometrin lisää, eli sit ois aika lähellä 200.

Edit: Ja nyt kun kysyit, ja rupes itseänikin kiinnostamaan, niin mulla sattuu olemaan erään kuskin dataa _vanhalla_ pinnalla ajetusta, ja siinä pohjat 196.7 kmh.
Eli veikkaisin että uudella pinnalla mennään superbikellä yli 200, kunhan puikoissa on kuski joka Osaa.

Edit2: Niin ja tietty se että ajolinja vaihtelee liikaa, eli yleensä missaan mutkaan tulon/apeksin noin metrillä ja exitin metrillä parilla, joka johtaa siihen että suoranopeus on monta kilometriä hitaampi, kuin mitä se voisi olla tarkemmalla linjalla, mikä olisi ihan tehtävissä jos vaan jaksaisi keskittyä ja yrittää tosissaan kehittyä, eikä vaan vedellä huvin vuoks menemään eniten sinneppäin.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: PrivateeR - 22.06.18 - klo:20:04
Lainaus käyttäjältä: murmela - 22.06.18 - klo:18:34Tossa kohtaa vauhtia on se 150-200...
https://www.youtube.com/watch?v=i1grPJhI1sM
Millä MotoGP pyörällä sä 200 saat tohon jarruun? Herranen aika, eihä mun mopo kulje mihinkää ku mä saan tohon jarruun max 184km/h :(
Vanhalla pinnalla kuulema 211km/h on mahdollista tohon.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.06.18 - klo:21:53
Vanhalla pinnalla kuulema 211km/h on mahdollista tohon.
Sano viel ett kusiaisella. :)
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 22.06.18 - klo:23:29
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.06.18 - klo:21:53
Vanhalla pinnalla kuulema 211km/h on mahdollista tohon.
Sano viel ett kusiaisella. :)

Superbikella sellasella kuskilla, jonka ajotyyli on sopiva tommoselle point'n'shoot radalle.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal